Favole Skrevet 2. mars 2015 #3021 Del Skrevet 2. mars 2015 Ja jeg har fundert på akkurat det. Jeg tror nemlig ikke jeg var så veldig moden da vannet gikk med O. Jeg hadde ganske sterke rier da jeg kom inn på føden noen timer etter at riene hadde startet. Likevel var jeg jo bare 1,5 cm, så antar at de første timene med rier gikk med på å modne. Hvis ikke skulle man jo trodd at jeg hadde mer enn 1,5 cm åpning etter så mange timer med rier. Nettopp derfor frykter jeg en kjipt beskjed i morgen. Kanskje var jeg bare heldig som hadde vannavgang sist som satte det hele i gang. At det ikke hadde skjedd noe av seg selv sist hvis det ikke hadde vært for det. Vet ikke jeg, men.. Det er jo veldig vanskelig å vite, dessverre. Her begynte ikke riene før etter fire timer ca og ble ikke sjekket igjen før etter fem timer med rier og da var det helt modent, mykt og hele den greia der med 4 cm. Det skulle vært en fasit på hvor kjapt ting gikk osv Får håpe det går bedre i morgen enn du tror nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. mars 2015 #3022 Del Skrevet 2. mars 2015 Risikerer jeg at du blir sinna hvis jeg øker sexpresset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3023 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er jo veldig vanskelig å vite, dessverre. Her begynte ikke riene før etter fire timer ca og ble ikke sjekket igjen før etter fem timer med rier og da var det helt modent, mykt og hele den greia der med 4 cm. Det skulle vært en fasit på hvor kjapt ting gikk osv Får håpe det går bedre i morgen enn du tror nå. En fasit hadde vært fint ja. Eller en slags idiotsikker hjemme-måler så man i alle fall fikk vite status. Det håper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3024 Del Skrevet 2. mars 2015 Risikerer jeg at du blir sinna hvis jeg øker sexpresset? Hehe, selv om sex ikke akkurat frister, så hadde det absolutt vært verdt det! Det er altså ikke jeg som i så fall må presses Får nok ikke R med på det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mars 2015 #3025 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Modning kan skje raskt, selv var jeg ganske umoden på overtidskontrollen, og var kjempedeppa etterpå... Men kvelden etter (hadde fått modningsakupunktur den dagen) fikk jeg tegningsblødning og hadde 2-3 cm åpning. Så tok det jo enda noen dager før han kom, da Håper du får en grei og rask fødsel når det setter i gang, det blir jo snart uansett! Lykke til i morgen! Endret 2. mars 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. mars 2015 #3026 Del Skrevet 2. mars 2015 Han må da vel kunne ta en for laget her nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3027 Del Skrevet 2. mars 2015 Modning kan skje raskt, selv var jeg ganske umoden på overtidskontrollen, og var kjempedeppa etterpå.. Men kvelden etter (hadde fått modningsakupunktur) hadde jeg tegningsblødning og 2-3 cm åpning. Så tok det jo enda noen dager før han kom, da Håper du får en grei og rask fødsel når det setter i gang, det blir jo snart uansett! Lykke til i morgen! Ja, heldigvis er jeg ikke nødvendigvis dømt til å settes i gang hvis jeg er umoden i morgen, men kommer til å prøve å innstille meg på det i alle fall, så slipper jeg bli skuffet hvis det ikke starter av seg selv. Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3028 Del Skrevet 2. mars 2015 Han må da vel kunne ta en for laget her nå altså Det synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. mars 2015 #3029 Del Skrevet 2. mars 2015 Kom ut, småen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 2. mars 2015 #3030 Del Skrevet 2. mars 2015 * lokker lillebror ut * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2015 #3031 Del Skrevet 2. mars 2015 Lykke til i morgen! Har fremdeles et lite håp om at du slipper da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. mars 2015 #3032 Del Skrevet 3. mars 2015 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. mars 2015 #3033 Del Skrevet 3. mars 2015 Regner med du fødte 23.59 i går. Men lykke til på kontroll hvis ikke, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. mars 2015 #3034 Del Skrevet 3. mars 2015 Nåå er det på tide at han kommer! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2015 #3035 Del Skrevet 3. mars 2015 Kom an baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. mars 2015 #3036 Del Skrevet 3. mars 2015 Ang modenhet så tenkte jeg på at du slapp å bli satt i gang, jeg fikk jo ikke rier i det hele tatt og var ikke moden når de satte meg i gang nesten 1,5 døgn etter. Kroppen din må ha vært mer klar enn min Lykke til i dag! Tipper at du er noe moden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. mars 2015 #3037 Del Skrevet 3. mars 2015 Teeenk, nå blir kanskje Teriyaki pella oppi glufsa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. mars 2015 #3038 Del Skrevet 3. mars 2015 missdior Du ass! Lykke til med sjekk, pelling og alt! Håper lille fyren finner det for godt å hilse på snarest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 3. mars 2015 #3039 Del Skrevet 3. mars 2015 Baby på g? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mars 2015 #3040 Del Skrevet 3. mars 2015 Spent på å høre hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå