Sissa Skrevet 25. februar 2015 #2941 Del Skrevet 25. februar 2015 Så spennende! Håper det tar seg opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. februar 2015 #2942 Del Skrevet 25. februar 2015 Håper det tar seg opp igjen så du snart får møte lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. februar 2015 #2943 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. februar 2015 #2944 Del Skrevet 26. februar 2015 Blitt baby i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. februar 2015 #2945 Del Skrevet 26. februar 2015 Må en tur til byen, kanskje dra å snike litt på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. februar 2015 #2946 Del Skrevet 26. februar 2015 Må en tur til byen, kanskje dra å snike litt på sykehuset Jaa, kanke du bare gå inn på føden og bare "unnskyld, men hvilket rom ligger Teriyaki på?" da får vi jo ganske raskt svar på om hun er i fødse! Eller er der i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. februar 2015 #2947 Del Skrevet 26. februar 2015 Synes virkelig at en av dere Bodøladies må ta ansvar her og finne ut hvis hun ikke skriver noe her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2948 Del Skrevet 26. februar 2015 Neh, her skjer det lite! Hadde siste taket en time etter jeg skrev forrige innlegg i går kveld, og siden har det vært heeelt stille. Ingenting som tilsier at det skal ta seg opp igjen i dag, men kan jo hende det gjør det. Hvem vet. Kroppen øver seg i det minste, og det er vel et godt tegn. Fem dager til kontroll på sykehuset. Har en stygg følelse på at jeg blir å møte opp. Hvis jeg ikke skal gå lenger gravid enn jeg gjorde med O, så må fødsel starte senest i morgen. Men det har jeg ikke troen på, kjedelig nok. Har sovet godt i natt da. Vært oppe på do 4 ganger og oppe og spist litt en gang, men jeg har ikke slitt med å sovne igjen etterpå. Jaa, kanke du bare gå inn på føden og bare "unnskyld, men hvilket rom ligger Teriyaki på?" da får vi jo ganske raskt svar på om hun er i fødse! Eller er der i det hele tatt Hehe, spørs om det hadde blitt att så godt i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. februar 2015 #2949 Del Skrevet 26. februar 2015 Får håpe du slipper den kontrollen. Man vet jo aldri når det starter, heldigvis? Sov også skikkelig godt natta før fødsel, var så sur når jeg la meg og det ikke var noen som helst tegn til at noe skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2950 Del Skrevet 26. februar 2015 Får håpe du slipper den kontrollen. Man vet jo aldri når det starter, heldigvis? Sov også skikkelig godt natta før fødsel, var så sur når jeg la meg og det ikke var noen som helst tegn til at noe skulle skje Nei, mna vet jo ikke det. Spesielt ikke hvis det starter med vannavgang, for da går det jo bare plutselig uten forvarsel før riene etter hvert setter i gang. Starter det med rier så blir det jo gjerne først en periode hvor man er veldig usikker på om det er i gang eller ikke. Håper det vannet bare kan poppe snart, så det slipper æ være tvil. Skal snart ta meg en liten blund, så hvis fødselen kan sette i gang etter det så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 26. februar 2015 #2951 Del Skrevet 26. februar 2015 Blire no hankypanky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. februar 2015 #2952 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde glemt hvor mye sexpress det er i dagbøkene rundt termin. Håper det starter snart. Kan ikke skjønne at du vil ha vannavgang, det hadde jeg helt angst for. Masse fostervann overalt, liksom... Men det er nok annerledes når du har prøvd det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. februar 2015 #2953 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde vel blitt NPS på meg om jeg gkkk rundt på føden og spurte etter Tariyaki Om vannet mitt går neste gang så håper jeg på rier med en gang, syntes ikke det var gøy å bli snytt for det sist. Men ville heller gått hjemme så lenge som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. februar 2015 #2954 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde glemt hvor mye sexpress det er i dagbøkene rundt termin. Håper det starter snart. Kan ikke skjønne at du vil ha vannavgang, det hadde jeg helt angst for. Masse fostervann overalt, liksom... Men det er nok annerledes når du har prøvd det før. Er sjelden som på film Det fosset iallefall ikke ut av meg, ble en liten dam på gulvet da. Men det var faktisk litt irriterende å måtte bruke gigabind og at de måtte byttes så ofte, føltes som om jeg hadde 50 liter med fostervann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. februar 2015 #2955 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde glemt hvor mye sexpress det er i dagbøkene rundt termin. Håper det starter snart. Kan ikke skjønne at du vil ha vannavgang, det hadde jeg helt angst for. Masse fostervann overalt, liksom... Men det er nok annerledes når du har prøvd det før. Jeg ville helst at det startet slik for å være sikker Men det ble ikke noe gigantisk vanndam av det da, rakk ikke komme noe på gulvet i det hele tatt såvidt jeg kan huske. Men for hver bevegelse og hver rie kjentes det ut som jeg tisset på meg, og da minst 10 liter hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2015 #2956 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde vel blitt NPS på meg om jeg gkkk rundt på føden og spurte etter Tariyaki Om vannet mitt går neste gang så håper jeg på rier med en gang, syntes ikke det var gøy å bli snytt for det sist. Men ville heller gått hjemme så lenge som mulig NPS? Det hadde nok heller blitt kantina, kanskje de har litt Teriyaki saus der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. februar 2015 #2957 Del Skrevet 26. februar 2015 Spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. februar 2015 #2958 Del Skrevet 26. februar 2015 Lykke til med innspurten Har fulgt litt dårlig med i det siste i generelt alle dagbøkene Men må jo inn og heie når det er fødings. Hvem er sladrer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2959 Del Skrevet 26. februar 2015 Blire no hankypanky? Hehe, I wish! Kunne nok vurdert det nå i ren desperasjon, men samboer er ikke med på det i det hele tatt. Hadde glemt hvor mye sexpress det er i dagbøkene rundt termin. Håper det starter snart. Kan ikke skjønne at du vil ha vannavgang, det hadde jeg helt angst for. Masse fostervann overalt, liksom... Men det er nok annerledes når du har prøvd det før. Hehe, ja det pleier jo å bli litt snakk om det Hehe, jeg synes det var en utrolig kul måte å starte det hele på. Fikk sånn adrenalinkick og bare "NÅ SKJER DET". Jeg rakk å løpe ned på do, men endte opp med å lage en sti av fostervann da jeg gikk på soverommet, for jeg trodde det hadde roet seg etter en stund på do. Så det kom bra mye vann hos meg. Hadde vel blitt NPS på meg om jeg gkkk rundt på føden og spurte etter Tariyaki Om vannet mitt går neste gang så håper jeg på rier med en gang, syntes ikke det var gøy å bli snytt for det sist. Men ville heller gått hjemme så lenge som mulig Ja det skjønner jeg. Må være kjipt når det ikke kommer i gang. Hos meg kom jo første rie etter 30 min. Akkurat slik de takene jeg hadde i går, men som gav seg. Jeg ville helst at det startet slik for å være sikker Men det ble ikke noe gigantisk vanndam av det da, rakk ikke komme noe på gulvet i det hele tatt såvidt jeg kan huske. Men for hver bevegelse og hver rie kjentes det ut som jeg tisset på meg, og da minst 10 liter hver gang Haha, ja den følelsen husker jeg også! Spennende! Lykke til Takk! Lykke til med innspurten Har fulgt litt dårlig med i det siste i generelt alle dagbøkene Men må jo inn og heie når det er fødings. Hvem er sladrer?? Takk! Jeg har ikke sladris. Nå i smart-telefonens dager så er det jo like lettvint å bare skrive en liten oppdatering her på KG som det vil være å sende en sms. Så inntil jeg når det punktet at jeg ikke ville klart å sende sms uansett, så kan jeg like gjerne oppdatere selv. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2960 Del Skrevet 26. februar 2015 Ingenting mer som skjer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå