Gå til innhold

Operere to visdomstenner - hva orker man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trukket begge oppe, ikke samtidig altså, og jeg hadde ikke noe vondt i det hele tatt. Hadde bare bedøvelse. Min mann har operert ut 3 av 4, uten narkose, og han hadde heller ikke smerter, men var hoven. Det er nok veldig individuelt :)

Lykke til!



Anonymous poster hash: ec65b...53e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trakk faktisk en av visdomstennene mine på tirsdag og har vært hjemme fra både skole og trening siden da. Det er mest vondt om morgenen rett etter jeg har stått opp, men går fort over etter smertestillende. Jeg har følt meg veldig sliten, men det varierer jo fra person til person. Håper du føler deg frisk nok til å dra på utstillingene! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jævelskapen gjennomført. Sovemedisinen før narkosen var tipp topp. Men det gjør vondt nå. Har tatt pille da, så begynner å hjelpe litt, men så at det tok 1,5 time før det var full effekt så håper det hjelper seg mer etterhvert. Var deilig å endelig få snus da. Haha.

Det var ikke vondt med en gang pga bedøvelsen, men når den begynte å gå ut var det jævlig vondt. Og nå er det litt vondt. Eller ganske. Men overlever greit. Har hatt verre smerter før, er bare en veldig rar type vondt liksom. Foretrekker faktisk nyrestein da.



Anonymous poster hash: 6786d...976
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...