Bentebent Skrevet 6. juni 2004 #1 Del Skrevet 6. juni 2004 Er det noen som vet om en plass i Trondheim man kan ta truck fører bevis? Og hva det koster? Sambo vurderer å ta det for å lettere kunne få seg en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagens Skrevet 6. juni 2004 #2 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg mener ikke å le av deg som skrev innlegget, men jeg må bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #3 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva var det som var så morsomt med spørsmålet til bentebent egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. juni 2004 #4 Del Skrevet 6. juni 2004 Mulig det var orddelingen som var "morsom", enkelte har hengt seg veldig opp i det her inne i det siste... Vet ikke hva truckførerbevis koster eller hvor man får tatt det, mannen min tok det når han var i minitæret, og fikk det derfor gratis der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #5 Del Skrevet 7. juni 2004 prøv Anleggsskolen i Tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå