Gå til innhold

Åssen hadde dere reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.

Anonymous poster hash: 4d563...436

Dialekt kalles det, kjære deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet

Er det rart? Jeg tenker som Alegria skriver, at ti kg bør man tåle i et forhold. Jeg har da aldri gitt han dårlig selvfølelse av at hans hoftebein skjærer meg i lårene når han ligger oppå meg. Hos meg underbygger bare det at HAN hele tiden er opptatt av hvordan han ser ut.

Kroppen min har vært gjennom både fødsel og amming og selv om den ikke ser ut som den gjorde før så er jeg glad i den. Men det sårer meg hvis han som har fått tatt på den i tre år, egentlig synes jeg er feit, men ikke har turt å si det eller ikke har skjønt at han synes jeg er for vemmelig til å komme med meg. ..

Hm'et var mer et - jeg skal vurdere det, eller det har jeg ikke tenkt på, eller kanskje du har rett i at det kan være det.... eller kanskje et ja det er det, men det tør jeg ikke si til deg.

Jeg er nok ikke av de som ville slanket meg FOR en gutt. Og jeg trives med kroppen min stort sett.

TS

Anonymous poster hash: d93de...e14

Men du, om du er fornøyd med kroppen din - er ikke det nok? Jeg synes ikke du burde slanke deg for hans skyld, hvis du skal slanke deg gjør du det for din del; noe du ikke trenger, siden du er fornøyd med deg selv. Har du snakket med ham om dette? :)
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente at jeg nevnte det med vekten nettopp fordi jeg vet utseendet er så viktig for han. For meg er det ikke så farlig. Jeg er inneforstått med at vi skal bli gamle og at vi får rynker osv... men vil helst være i et forhold med en som også tenker sånn. OG jeg synes det er forskjell på å være opptatt av hans egen aldring, men hvis han i tillegg skal ha problemer med min så får jeg problemer med han, skjønner?

TS

Er det rart? Jeg tenker som Alegria skriver, at ti kg bør man tåle i et forhold. Jeg har da aldri gitt han dårlig selvfølelse av at hans hoftebein skjærer meg i lårene når han ligger oppå meg. Hos meg underbygger bare det at HAN hele tiden er opptatt av hvordan han ser ut.

Kroppen min har vært gjennom både fødsel og amming og selv om den ikke ser ut som den gjorde før så er jeg glad i den. Men det sårer meg hvis han som har fått tatt på den i tre år, egentlig synes jeg er feit, men ikke har turt å si det eller ikke har skjønt at han synes jeg er for vemmelig til å komme med meg. ..

Hm'et var mer et - jeg skal vurdere det, eller det har jeg ikke tenkt på, eller kanskje du har rett i at det kan være det.... eller kanskje et ja det er det, men det tør jeg ikke si til deg.

Jeg er nok ikke av de som ville slanket meg FOR en gutt. Og jeg trives med kroppen min stort sett.

TS

Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.Anonymous poster hash: 4d563...436

"Ok"

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer enn nok for meg, men vil vel gjerne det skal være nok for han også... men jeg har ikke selvbilde laget av jern jeg heller, så JA, jeg blir å kikke litt ekstra i speilet med kritisk blikk... og jeg synes ikke det skal være sånn.

Vet du, jeg har forsøkt å innføre positiv tenkning i livet hans i tre år. Jeghar alltid hatt det der omsorgssyndromet når det gjelder gutter. Skal liksom redde hele verden. Selv studerer jeg til master og er alene med barn i hverdagen. Men opplver at så mye tid går med til å snakke om alt som er galt i livet hans.

Han går hjemme. Gjort så lenge vi har vært sammen. Jeg ville ikke være hun som stikker når han har det vondt med seg selv og situasjonen sin. Men gudene skal vite at det har vært mye frem og tilbake som i alle forhold.

Og jeg vil heller ikke være hun som bare blir for å være snill. Jeg vil være hun som er sammen med en flott fyr som er glad i henne OG seg selv for dem vi er. For vi er ganske awesome begge to egentlig både i senga og ellers :P

Jeg skal spørre han, men forelpig lander jeg på at det dreier seg om den første muligheten, den om at runking fører til redusert følsomhet. Han var sikkert trøtt og eller ikke anså det som en mulighet og at det var derfor han ikke kommenterte det og ikke tok opp tråden om morran. (Vanligvis er det forøvrig han som holder det gående til langt på natt. og jeg som vil sove siden jeg har barn som våkner om morran uansett om hva som er galt med verden)

Men du, om du er fornøyd med kroppen din - er ikke det nok? Jeg synes ikke du burde slanke deg for hans skyld, hvis du skal slanke deg gjør du det for din del; noe du ikke trenger, siden du er fornøyd med deg selv. Har du snakket med ham om dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel nærliggende å tro at han ville hatt problemer med ereksjon, og ikke selve orgasmen dersom dette handlet om manglende tenning? :vetikke:

TS: Jeg tror du har rett

Han snakker også til deg om sine komplekser(noe med håret og noe greier) og jeg tenker; hvor ble det av å fokusere på hva man liker med hverandre og det positive med sexlivet?

TS: Jeg skulle også ønske vi heller kunne fokusere på alt det fine med hverandre, men det er som å stange i en vegg. Alt SKAL snus til det negative. Og jeg føler jeg må gå og gi han positiv feedback på alt han er usikker på hele tiden. Mye av dette setter jeg på kontoen at han ikke har jobb. Jeg skjønner at det er vanskelig for han og går på selvbildet løst. Egentlig synes jeg jeg er rimelig tålmodig med tanke på jobb situasjon og muligheter for å bygge en fremtid sammen. Det har gått tre år og han går fortsatt hjemme.

TS: har et kjempebra sexliv i mine øyne, men igjen jeg kan komme bare han ser på meg nærmest. Han pleier å si vi kicker ass i sexlivet vårt også så det er kanskje mange utfordringer, men jeg tror du har rett i at det handler om noe annet enn manglende tenning.

TS: Takk for at du hjalp meg med å se det klart :) Jeg tror jeg bare ble satt ut litt fordi jeg ikke hadde forventet det hm'et. Og det også vitner om at jeg egentlig alltid har følt at han har digga kroppen min. Jeg ville bare høre med noen andre om de hadde reagert på det de også....

Gjest alegria
Skrevet

Det er mer enn nok for meg, men vil vel gjerne det skal være nok for han også... men jeg har ikke selvbilde laget av jern jeg heller, så JA, jeg blir å kikke litt ekstra i speilet med kritisk blikk... og jeg synes ikke det skal være sånn.

Vet du, jeg har forsøkt å innføre positiv tenkning i livet hans i tre år. Jeghar alltid hatt det der omsorgssyndromet når det gjelder gutter. Skal liksom redde hele verden. Selv studerer jeg til master og er alene med barn i hverdagen. Men opplver at så mye tid går med til å snakke om alt som er galt i livet hans.

Han går hjemme. Gjort så lenge vi har vært sammen. Jeg ville ikke være hun som stikker når han har det vondt med seg selv og situasjonen sin. Men gudene skal vite at det har vært mye frem og tilbake som i alle forhold.

Og jeg vil heller ikke være hun som bare blir for å være snill. Jeg vil være hun som er sammen med en flott fyr som er glad i henne OG seg selv for dem vi er. For vi er ganske awesome begge to egentlig både i senga og ellers :P

Jeg skal spørre han, men forelpig lander jeg på at det dreier seg om den første muligheten, den om at runking fører til redusert følsomhet. Han var sikkert trøtt og eller ikke anså det som en mulighet og at det var derfor han ikke kommenterte det og ikke tok opp tråden om morran. (Vanligvis er det forøvrig han som holder det gående til langt på natt. og jeg som vil sove siden jeg har barn som våkner om morran uansett om hva som er galt med verden)

Jeg forstår forsåvidt det, at du også vil at han liker kroppen din. Og det er det jo fult mulig at han gjør. Det er helt vanlig å miste litt tenning i perioder, uansett hvor attraktiv partneren er. Jeg er sikker på at han er fornøyd med deg, bare at han misforstod spørsmålet ditt - eller at han bare var litt borte når han svarte.

Jeg er selv en omsorgsperson som ser noe godt i alle, og får dårlig samvittighet for ting jeg ikke burde. Jeg synes du burde gjøre det som føles rett for deg!

Det at det er han som pleier å holde det gående, kanskje det er her det ligger? At han kanskje er litt lei av å ta inetiativ, og vil at du skal begynne å ta litt mer inetiativ? Synes du burde spørre ham ja, det er nok bare ham som vet svaret :) lykke til TS! :)

Skrevet

Jeg ville tatt høyde for at han misforsto deg, slik et par karer gjorde i denne tråden også. Dermed var kanskje hm'et et tegn på at han var såret eller usikker.

Det kan også tenkes at han er fullt klar over at all runkingen gjør det vanskeligere å komme med deg, men synes det er ok. Han vil både kunne runke og ha sex, og synes ikke det er noen big deal? Og er det egentlig det, hvis han ikke bryr seg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Men han bryr seg. Det er han som banner og steiker når han ikke får til å komme. Og han var enig i at han burde roe ned runkingen for å øke følsomheten.

Jeg ville tatt høyde for at han misforsto deg, slik et par karer gjorde i denne tråden også. Dermed var kanskje hm'et et tegn på at han var såret eller usikker.

Det kan også tenkes at han er fullt klar over at all runkingen gjør det vanskeligere å komme med deg, men synes det er ok. Han vil både kunne runke og ha sex, og synes ikke det er noen big deal? Og er det egentlig det, hvis han ikke bryr seg? :)

Skrevet

Men han bryr seg. Det er han som banner og steiker når han ikke får til å komme. Og han var enig i at han burde roe ned runkingen for å øke følsomheten.

Ja, nei, da vet jeg ikke annen råd enn at du får spørre ham.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men jeg har funnet fred med situasjonen. I går var jeg ganske sår, i dag er en ny dag. :) TS

Ja, nei, da vet jeg ikke annen råd enn at du får spørre ham.

Gjest åffårno
Skrevet

Bare sånn for ordens skyld; er han faren til barnet?

Gjest Charma
Skrevet

Nei han er ikke faren. TS

Bare sånn for ordens skyld; er han faren til barnet?

AnonymBruker
Skrevet

Dialekt kalles det, kjære deg.

Har ikke lov til å skrive dialekt på kg.

Anonymous poster hash: bc314...97f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har vært slik hele tiden, så er det ikke dine ekstra kilo som er grunnen, ts.

Det kan være noe fysisk galt som han ikke tør å fortelle om.

Ikke mas om det, da blir alt bare verre.

Og ikke mas mer med den vekten heller. :)

Anonymous poster hash: 4a531...4cc
Gjest åffårno
Skrevet

Nei han er ikke faren. TS

OK.

Men..................dersom forholdet er slik som du forklarer; en fyr med plagsomt dårlig selvtillit hele tiden dere har vært sammen, ikke har vært i jobb/studie/annen aktivitet på 3 år(?), og alt for han er negativt og kjipt - OG han ikke er far til barnet; er du sikker på at dette er noe å fortsette med?

Dette barnet blir jo større etterhvert, og det er jo greit at barnet ikke blir for knyttet til denne personen som jo ikke virker å være din drømmemann.

Er litt vanskelig å bryte forholdet når ungen begynner å anse han som farsfigur, og er fyren så negativ og tiltaksløs som du fremstiller det som så er det vel greit å iallefall tenke over saken.

Uavhengig av sexlivet og den muligens helt uskyldige kommentaren.

Nå kan det være du er like negativ som ham og fremstiller alt dette annerledes, men jeg bare.....tja. Du beskriver han jo ikke akkurat i positive ordlag.

Skrevet (endret)

Hvordan. Ikke åssen.

Bare minner om at åssen er godkjent på bokmål og er oppført i bokmålsordboka :-)

Anonymous poster hash: 4d563...436

Endret av Hverdagskar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...