Gå til innhold

Åssen hadde dere reagert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen for tre år siden. Han har alltid vært så generøs i senga. Mye fokus på meg. Begge elsker sex og får ikke nok. Problemet er at han sjelden kommer. I begynnelsen sa han det handlet blant annet om å være gentleman og hadde en ny teori hver gang vi snakker om det. Men det hender han kommer også men da må tempo vesentlig opp helst.

I går natt tok jeg det opp og sa jeg hadde lest litt. Jeg foreslo at det kanskje kunne være lurt å roe ned på runking siden det kan redusere følsomheten. Han mente det hørtes fornuftig ut. Så var jeg så dum å avslutte med å si at kanskje det handlet om at jeg har blitt større enn da vi møttes, at han ønsket jeg skulle være mindre enn jeg er nå.

Han sa HM , på en vurderende måte..., og så sa han ikke mer. Det ble helt stille og han la seg for å sove.. Nå har han dratt hjem men først lurte han på hva som var i veien, for jeg har vært ganske fraværende i dag. Jeg klarte ikke å si noe for jeg vil egentlig ikke vite .

Jeg sitter hvertfall med en vond klump i magen... eller bare overdriver jeg? Åssen hadde dere reagert ?

Anonymous poster hash: d93de...e14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.

Anonymous poster hash: 4d563...436

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.

Takk for svar, akkurat det en trenger å høre når tårene presser på fra før !!!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.Anonymous poster hash: 4d563...436

Herregud a, skjerp deg

Anonymous poster hash: 43855...6a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre synspunkter?? TS

Skrevet

Vi ble sammen for tre år siden. Han har alltid vært så generøs i senga. Mye fokus på meg. Begge elsker sex og får ikke nok. Problemet er at han sjelden kommer. I begynnelsen sa han det handlet blant annet om å være gentleman og hadde en ny teori hver gang vi snakker om det. Men det hender han kommer også men da må tempo vesentlig opp helst.

I går natt tok jeg det opp og sa jeg hadde lest litt. Jeg foreslo at det kanskje kunne være lurt å roe ned på runking siden det kan redusere følsomheten. Han mente det hørtes fornuftig ut. Så var jeg så dum å avslutte med å si at kanskje det handlet om at jeg har blitt større enn da vi møttes, at han ønsket jeg skulle være mindre enn jeg er nå.

Han sa HM , på en vurderende måte..., og så sa han ikke mer. Det ble helt stille og han la seg for å sove.. Nå har han dratt hjem men først lurte han på hva som var i veien, for jeg har vært ganske fraværende i dag. Jeg klarte ikke å si noe for jeg vil egentlig ikke vite .

Jeg sitter hvertfall med en vond klump i magen... eller bare overdriver jeg? Åssen hadde dere reagert ?

Det med størrelsen ba du litt om. Noen klager over at kjæresten ikke er ærlig (sier ikke at du er en av dem), men når de er ærlig, så er det feil også. Om du sitter med klump i magen, så spør. Forhold handler om kommunikasjon også.

• Liker 6
Skrevet

Hvordan. Ikke åssen.

Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der mannen din er nå. Han har det sikkert helt jævlig. Usikkerheten presser på. Kjenner hun meg ikke så godt lenger? Har hun hatt mye større? Mange større? Var de bedre enn meg i senga siden hun sier det på den måten? Hun må jo være misfornøyd siden hun tok det opp på den måten? Og sexen vi hadde i ettertid var ikke noe særlig. Jeg klarte ikke slippe meg løs. På grunn av alle spørsmålene.

Om du klarer å hente deg inn igjen, vet jeg ikke. Dama mi den gang gjorde det ikke. Jeg beit det i meg, selv om hun merket det gjorde noe med meg, for ingen kvinner liker usikre menn. Men da hun kom med noe lignende en gang senere, var det nok. Jeg klarer ikke være sammen med noen med så små sosiale antenner. Beklager, men dette er en av de tingene man absolutt ikke må si. Til og med verre enn å være ærlig på slike "Ser jeg feit ut i denne buksa?"-spørsmål.

Hadde dama mi den gang lagt seg flat og tatt en god samtale med meg der hun fortalte meg hvor fornøyd hun var med meg, så var det nok en liten mulighet for at jeg kunne ha lagt det bort med tiden. Men da måtte du ha vist at du hadde antennene på plass. Dårlige sosiale antenner slik som det er en utrolig turn-off.

Nå krysser jeg fingrene for deg, og håper han klarer å la dette ligge. Og ikke la det spise ham opp innvendig som det gjorde hos meg.

Anonymous poster hash: fc38e...6b1
Skrevet

Jeg har vært der mannen din er nå. Han har det sikkert helt jævlig. Usikkerheten presser på. Kjenner hun meg ikke så godt lenger? Har hun hatt mye større? Mange større? Var de bedre enn meg i senga siden hun sier det på den måten? Hun må jo være misfornøyd siden hun tok det opp på den måten? Og sexen vi hadde i ettertid var ikke noe særlig. Jeg klarte ikke slippe meg løs. På grunn av alle spørsmålene.

Om du klarer å hente deg inn igjen, vet jeg ikke. Dama mi den gang gjorde det ikke. Jeg beit det i meg, selv om hun merket det gjorde noe med meg, for ingen kvinner liker usikre menn. Men da hun kom med noe lignende en gang senere, var det nok. Jeg klarer ikke være sammen med noen med så små sosiale antenner. Beklager, men dette er en av de tingene man absolutt ikke må si. Til og med verre enn å være ærlig på slike "Ser jeg feit ut i denne buksa?"-spørsmål.

Hadde dama mi den gang lagt seg flat og tatt en god samtale med meg der hun fortalte meg hvor fornøyd hun var med meg, så var det nok en liten mulighet for at jeg kunne ha lagt det bort med tiden. Men da måtte du ha vist at du hadde antennene på plass. Dårlige sosiale antenner slik som det er en utrolig turn-off.

Nå krysser jeg fingrene for deg, og håper han klarer å la dette ligge. Og ikke la det spise ham opp innvendig som det gjorde hos meg.

Anonymous poster hash: fc38e...6b1

Mulig jeg misforstod, men jeg tolket det dit hen at hun har lagt på seg...? :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg misforstod, men jeg tolket det dit hen at hun har lagt på seg...? :klo:

Jeg tror noen har misforstått ja, jeg mente at kanskje min økning i størrelse gjorde det vanskelig for han å komme dersom han egentlig ønsket at jeg skulle være samme størrelse jeg var da vi møttes.... det er snakk om ti kg.

Han vet så veldig godt at han knapt trenger å se på meg før jeg kommer så han har aldri vært redd for å ikke tilfredstille meg.... det er den andre veien.... jeg er kanskje ikke bra nok for han.

Det er den HM'en som jeg ikke skjønner.... hadde jeg det vært jeg som fikk det spørsmålet, ville jeg vært ksnar med å forsikre om at han er den kjekkeste jeg vet om.... og det pleier jeg å si hver gang han snakker om at hårfestet hans har flyttet seg, og at han synes han er alt for tynn osv.... jeg trodde ikke det var utseendet som telte... eller jeg elsker hele han så jeg ble også rimelig satt ut en gang han sa til meg at "kan ikke du få rynker snart, sånn at du blir mindre attraktiv"...

Hadde jeg vært han, tror jeg at jeg hadde forsøkt å forklare den hm'en dagen etter... men han har ikke nevnt det. Kan man indirekte si til partneren at "det er mulig at du er blitt for feit for at jeg skal klare å komme når vi har sex", uten å forklare seg etterpå? Eller har jeg tolket alt helt feil? TS

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Slik jeg tolker det du skrev så er du blitt slappere.... hvordan kan det gi kjæresten en dårlig følelse og tro at han har for liten penis når du bør stramme opp vagina ? Kanskje jeg misforstår... :vetikke:

Oi.... er det størrelse som i opp i vekt haha :fnise: Jeg tenkte i helt andre baner..... og leste akkurat gjennom tråden nå....

Endret av Coolaid
Gjest alegria
Skrevet

Synes du burde være takknemlig for en ærlig kjæreste. Det med vektoppgang er relevant iforhold til sexlivet.

• Liker 2
Gjest åffårno
Skrevet

Synes du burde være takknemlig for en ærlig kjæreste. Det med vektoppgang er relevant iforhold til sexlivet.

Om man ikke tåler endringer på 10 kilo har man ingenting i et forhold å gjøre.

Når det er sagt vet ikke TS om hun misforstod, ergo må hun spørre rett ut om de snakket forbi hverandre.

Jeg hadde nok valgt å finne meg en partner med mer kompatibelt syn på kropp og helse dersom han faktisk ikke evner se forbi skarve 10 kilo.

Jeg forstår 30/40 kilo i endring(som ikke er graviditetsrelatert), men 10? Nei.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Om man ikke tåler endringer på 10 kilo har man ingenting i et forhold å gjøre.

Når det er sagt vet ikke TS om hun misforstod, ergo må hun spørre rett ut om de snakket forbi hverandre.

Jeg hadde nok valgt å finne meg en partner med mer kompatibelt syn på kropp og helse dersom han faktisk ikke evner se forbi skarve 10 kilo.

Jeg forstår 30/40 kilo i endring(som ikke er graviditetsrelatert), men 10? Nei.

Neida, det sier jeg ingenting imot. Jeg er ikke enig med TS sin kjæreste, men det faktum at han ikke tenner lenger på henne fordi hun har gått opp - er i teorien, ikke hans feil. Man kan ikke noe for hva man tenner på/ikke tenner på. Det er derfor jeg synes det er greit at han faktisk sier ifra. Hvis hun ikke ønsker å gjøre noe med det, og om han ikke klarer å godta det synes jeg derimot at TS burde revurdere forholdet. :) Tenning i et forhold er viktig..

Endret av alegria
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Større som i "feit"? For ejg er i samme situasjon, at min har blitt en del større, og med hånden på hjerte (og AB knappen så hari nge grunn til å lyge) så synes jeg hun er fantastisk og jeg tenner like mye på henne nå som før, slev om jeg så klart skulle ønske hun var like tynn og spretten som tidligere.

Han ble kanskje bare litt lei også siden det tydeligvis betyr mye for deg at han skal komme, men han sliter med dette. Kanskje han også har en vondt klump i magen?

Anonymous poster hash: 6e0cf...9c3

Gjest åffårno
Skrevet

Neida, det sier jeg ingenting imot. Jeg er ikke enig med TS sin kjæreste, men det faktum at han ikke tenner lenger på henne fordi hun har gått opp - er i teorien, ikke hans feil. Man kan ikke noe for hva man tenner på/ikke tenner på. Det er derfor jeg synes det er greit at han faktisk sier ifra. Hvis hun ikke ønsker å gjøre noe med det, og om han ikke klarer å godta det synes jeg derimot at TS burde revurdere forholdet. :) Tenning i et forhold er viktig..

Jo, men jeg tror ikke dette skyldes TS sine kilo.

Jeg tror det sannsynligvis er noe fysisk ved ham, og at han enten misforstod hva hun mente eventuelt at han ikke gjør så mye av at hun tror det grunnet egne usikkerheter.

Han har jo tydeligvis klaget over seg selv om flere ting, og når dette prestasjonsgreiene kommer på toppen av "utilstrekkeligheter" så kam det jo hende han ikke gidder bruke tid på få hennes selvtillit opp.

Uansett må hun nesten spørre fyren selv.

Skrevet (endret)

Litt usikker på hva jeg skulle reagert på? Går jeg opp ti kilo så ser jeg det som helt naturlig at muligens samboer ikke syntes det er så stas, og kan vel egentlig ikke forvente at hun skal lyve om det hvis jeg stiller et spørsmål, og forventer et ærlig svar tilbake.

"Hmmmmmm...." er jo uansett ikke det samme som "jeg tenner ikke på deg lenger" så kanskje en ide å utbrodere litt rundt dette før man går helt i oppløsning? ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart av deg å komme med det vekt argumentet når du i starten av tråden sier at han alltid har hatt det problemet. hvertfall så lenge dere har vært sammen? sånn jeg har forstått det hvertfall!

Han kan ha sagt "hm" som i et trøtt pffft ellet tsssst. som i herregud slutt da!

du må vel høre med han om hva han mener, men om han sier ja blir du vel fornærmet om han synes du har gått opp litt for mye, eller så blir du overlykkelig over at han sier nei og alt er fint og flott igjen! :)

Anonymous poster hash: b242d...b21
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart? Jeg tenker som Alegria skriver, at ti kg bør man tåle i et forhold. Jeg har da aldri gitt han dårlig selvfølelse av at hans hoftebein skjærer meg i lårene når han ligger oppå meg. Hos meg underbygger bare det at HAN hele tiden er opptatt av hvordan han ser ut.

Kroppen min har vært gjennom både fødsel og amming og selv om den ikke ser ut som den gjorde før så er jeg glad i den. Men det sårer meg hvis han som har fått tatt på den i tre år, egentlig synes jeg er feit, men ikke har turt å si det eller ikke har skjønt at han synes jeg er for vemmelig til å komme med meg. ..

Hm'et var mer et - jeg skal vurdere det, eller det har jeg ikke tenkt på, eller kanskje du har rett i at det kan være det.... eller kanskje et ja det er det, men det tør jeg ikke si til deg.

Jeg er nok ikke av de som ville slanket meg FOR en gutt. Og jeg trives med kroppen min stort sett.

TS

Litt rart av deg å komme med det vekt argumentet når du i starten av tråden sier at han alltid har hatt det problemet. hvertfall så lenge dere har vært sammen? sånn jeg har forstått det hvertfall!

Han kan ha sagt "hm" som i et trøtt pffft ellet tsssst. som i herregud slutt da!

du må vel høre med han om hva han mener, men om han sier ja blir du vel fornærmet om han synes du har gått opp litt for mye, eller så blir du overlykkelig over at han sier nei og alt er fint og flott igjen! :)

Anonymous poster hash: b242d...b21

Gjest åffårno
Skrevet

Er det rart? Jeg tenker som Alegria skriver, at ti kg bør man tåle i et forhold. Jeg har da aldri gitt han dårlig selvfølelse av at hans hoftebein skjærer meg i lårene når han ligger oppå meg. Hos meg underbygger bare det at HAN hele tiden er opptatt av hvordan han ser ut.

Kroppen min har vært gjennom både fødsel og amming og selv om den ikke ser ut som den gjorde før så er jeg glad i den. Men det sårer meg hvis han som har fått tatt på den i tre år, egentlig synes jeg er feit, men ikke har turt å si det eller ikke har skjønt at han synes jeg er for vemmelig til å komme med meg. ..

Hm'et var mer et - jeg skal vurdere det, eller det har jeg ikke tenkt på, eller kanskje du har rett i at det kan være det.... eller kanskje et ja det er det, men det tør jeg ikke si til deg.

Jeg er nok ikke av de som ville slanket meg FOR en gutt. Og jeg trives med kroppen min stort sett.

TS

1: Foreløpig er det kun du som har denne oppfattelsen av at han sannsynligvis mente noe rundt dette. Du kan ikke konstruere opp en hel greier ut av et "hm" uten å spørre hva han faktisk mente med det.

2: Dere to har en litt usunn måte å håndtere ting og tang på.

Du omtaler hans kropp i svært negative ordlag for å "beskytte" dine egenoppfattede 10 kilo "for mye"(som du samtidig sier du ikke selv har problemer med, som jo er fint), og du antar at din vektendring i forbindelse med graviditet/fødsel har noe å gjøre med en utfordring han alltid har hatt.

Det kan tenkes han er lei av å snakke om det/synes det er en kjip greie selv og bare ville si minst mulig om det den dagen.

Det er vel nærliggende å tro at han ville hatt problemer med ereksjon, og ikke selve orgasmen dersom dette handlet om manglende tenning? :vetikke:

Han snakker også til deg om sine komplekser(noe med håret og noe greier) og jeg tenker; hvor ble det av å fokusere på hva man liker med hverandre og det positive med sexlivet?

Så istedetfor å klikke totalt på ham kan du jo vurdere å ta opp den kommentaren og bare si at du fikk en vond følelse av at han mente noe negativt - og spørre om det var slik som du tenkte.

Sier han nei godtar du det uten å krangle mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...