AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Del Skrevet 3. april 2014 Heihei! Jeg har en pulevenn som jeg vet at har ett aktivt sexliv på siden, uten at det noen gang har plaget meg. Men nå for to uker siden oppdaget jeg at jeg hadde fått klamydia, og han er min eneste sexpartner siden sist jeg sjekket meg. Jeg har fortsatt ikke snakket med han om det, men en venn av oss begge sa at han hadde oppdaget det for noen uker siden og han hadde sex med meg flere ganger når han visste at han hadde det, uten å si det til meg! Visst jeg ikke hadde oppdaget det selv, hadde han altså aldri fortalt meg det. Er dette greit? Anonymous poster hash: 3588f...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 3. april 2014 #2 Del Skrevet 3. april 2014 Selvfølgelig er det ikke greit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 3. april 2014 #3 Del Skrevet 3. april 2014 kondom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Del Skrevet 3. april 2014 En skal jo varsle sine partnere om at man har en kjønnssykdom, så sånn sett er det ikke greit. Men hva hadde du forventet? Du puler denne mannen uten beskyttelse, samtidig som du vet at han puler andre. Sikkert også uten beskyttelse. Det er jo sånn slike sykdommer sprer seg. Det lærer man på ungdomsskolen. Vær heller glad det bare var klamydia, og ikke HIV, herpes eller hepatitt. Og bruk kondom når du ligger med noen. Anonymous poster hash: 6ea88...e42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Del Skrevet 3. april 2014 Det kan du faktisk anmelde, mennesker med seksuelle smittsomme sykdommer som sprer det vel vitende om at de har det, gjør noe ulovlig. Anonymous poster hash: 8d7e4...54f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Del Skrevet 3. april 2014 Du er selv skyld i det da du ikke bruker kondom.... herre.... Litt ansvar må man ta selv også Anonymous poster hash: bed70...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 3. april 2014 #7 Del Skrevet 3. april 2014 Nei det er ikke greit at han ikke har fortalt deg det. Man er pliktig til det. Men det er jo en god del selvforskylt fra din side da... Du visste han hadde et aktivt sexliv utenom dere to, så å ha ubekyttet sex med han da er jo ikke lurt. Så selvom han burde fortalt deg om at han har klamydia, så kunne du liksågodt blitt smittet før han visste om at han hadde det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #8 Del Skrevet 3. april 2014 Han ga deg klamydia? Hva ga du han da? Anonymous poster hash: c4a88...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Del Skrevet 3. april 2014 Veit han det? Har han sagt til deg at han har det? Veldig mange går rundt med det og veit ikke at dem har det.. Velkommen til 2014 tidsalderen for seksuelle sykdommer.. Anonymous poster hash: 4ccaf...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 3. april 2014 #10 Del Skrevet 3. april 2014 Du må virkelig spørre om dette er greit? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Del Skrevet 3. april 2014 Du må virkelig spørre om dette er greit? Duuuh, WS? Er det greit om jeg gir deg litt klamydia? Bare en gang vel? Anonymous poster hash: c4a88...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #12 Del Skrevet 3. april 2014 Du har ubeskyttet sex med en pulevenn? Hjelpe meg..... Du har like mye ansvar som han. Anonymous poster hash: 4c717...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 3. april 2014 #13 Del Skrevet 3. april 2014 Duuuh, WS? Er det greit om jeg gir deg litt klamydia? Bare en gang vel? Anonymous poster hash: c4a88...c70 Hmmmm, jaok, bare eeeeen gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøtmage Skrevet 3. april 2014 #14 Del Skrevet 3. april 2014 Brukte du ikke kondom er det din egen feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Del Skrevet 3. april 2014 Neste gang er det kanskje hepatitt B/C, herpes eller hiv. Bruk kondom i uforpliktende forhold.Anonymous poster hash: 0cee2...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå