Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En 50 ml eau de parfume av Pure Poison - Dior.

Husker ikke hva det kostet, kjøpte den på harryhandel når kursen var fin, og mener det var over 900kr.

Ikke at sverige er så spesielt gunstig for parfymer akkurat.

Anonymous poster hash: e94b8...1cf

Den jeg har så lyst til å kjøpe meg det! 915,- for 100 ml på senteret her... Er nok! :fnise:

Dyreste må være Juicy Couture - Viva la Juicy, på Tax Free.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arabian Oud (sølv-varianten). 99,-

Skrevet

Tør nesten ikke si summen, men det er en veldig sjelden parfyme, i en veldig sjelden utgave, i en helt nydelig flaske.

Den troner virkelig på toppen av samlingen min og er sååå glad for at jeg fikk tak i den :)

AnonymBruker
Skrevet

Tør nesten ikke si summen, men det er en veldig sjelden parfyme, i en veldig sjelden utgave, i en helt nydelig flaske.

Den troner virkelig på toppen av samlingen min og er sååå glad for at jeg fikk tak i den :)

Hvilken?

Anonymous poster hash: 326e9...228

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at en som går mye igjen her er Chanel no 5. Men så lurer jeg på hvor dere oppbevarer de dyre parfymene deres? regner med de ikke bare ligger og slenger, eller er gjemt bort som mine i en skuff (har så lite plass)

Ts. :)



Anonymous poster hash: 5a317...88e
Skrevet

Hvilken?

Anonymous poster hash: 326e9...228

En fra YSL ;)
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Chanel Chance Eau Tendre og Flowerbomb tror jeg er de dyreste jeg har :)

AnonymBruker
Skrevet

La Prairie Midnight Rain, 50 ml eau de perfume til tusenlappen

Anonymous poster hash: 2b28f...130

Skrevet

Profumi del forte Marconi 3.

Skrevet

Chanel Coco Mademoiselle.

Skrevet

L'issey.......snart brukt opp. :(

Skrevet

Litt usikker for jeg kjøper de alltid på taxfree og da ser jeg dessverre sjeldent på prislappen men er glad i ESCADA parfymene og de ligger på rundt 620kr ut i fra hva Google forteller meg

AnonymBruker
Skrevet

vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du?

Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på.

Det er forpakningen du betaler for.

Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr.

Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull



Anonymous poster hash: df5e9...5a3
Skrevet

vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du?

Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på.

Det er forpakningen du betaler for.

Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr.

Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull

Anonymous poster hash: df5e9...5a3

Vel, jeg tar nå den som lukter best jeg da. Ferdig med det.

  • Liker 2
Skrevet

vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du?

Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på.

Det er forpakningen du betaler for.

Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr.

Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull

Anonymous poster hash: df5e9...5a3

Nei ekte parfyme er ikke billig å lage. Det tar noe sånn som mellom 4 og 10 000 kg roseblader for å lage 1 kg roseolje. Men idag er mange at duftstoffene kunstige. Kan tenke meg at parfymer som inneholder ekte blomtserolje også er blant de dyreste,

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vi forbrukere lar oss lure på parfymefronten også. Dyr parfyme...hmmm ror noen av dere at den er bedre enn andre? Lukten? Ja, hva liker du,og hva trenger du?

Vet du at parfyme er veldig billig å lage? vet du hva som koster? Jo, det er flasken den kommer på.

Det er forpakningen du betaler for.

Vet om folk som har parfyme til 1000 kr flasken, og jeg vet de som har til 300 kr.

Noen tror de får det beste om den er dyyyr, bare tull

Anonymous poster hash: df5e9...5a3

Er jo ikke alle som har lyst til å lukte som en stinkende fjortis, som har dynket seg i billigparfyme fra Cubus.

Anonymous poster hash: 95b15...e20

  • Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Tror det må være Dior Addict. Den kostet tusenlappen.

AnonymBruker
Skrevet

Flowerbomb

Anonymous poster hash: 4b860...e08

Skrevet

Jeg har Blanche fra Byredo til 1400 kr. Astronomisk sum for en parfyme, men så lukter den da også helt fantastisk... :rodme:

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...