Gå til innhold

Får du orgasme sammen med partneren din?

Gjest anonym

Får du orgasme sammen med partneren din?  

2 stemmer

1. 1. Får du orgasme sammen med partneren din?

• Ja.
      76
    • Sjelden.
      9
    • Nei, jeg får det bare til alene.
      13
    • Jeg får aldri orgasme.
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Alene JA, ellers ikke

Over her skrev en jente at hun onanerer 3-4 ganger per dag :o :klø:

I mine øyne er det for drøyt!! Hvordan kan hun holde på SÅ ofte med seg selv?

Til trådstarter-spørsmålet: nei, jeg kommer ikke alltid med samboeren min. Han bryr seg ikke om jeg kommer eller ikke. Gjør jeg det er det unntaket fremfor regelen.

(Derimot alene...kommer hver eneste gang!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg får alltid orgasme når vi har sex, og da som regel under forspillet, jeg kan ikke huske at jeg ikke har fått orgasme med min partner som jeg har hatt i 25 år.

Nei jeg får sjelden orgasme under selve samleie, men får jeg det er det en orgasme som rister lant inn i sjelen og med utløsning. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får som regel orgasme nå. Men ikke i begynnelsen. Eksen var nemlig impotent, og jeg var vant til å konsentrere meg om ereksjon/ ikke ereksjon i stedet for min egen nytelse. Nå er jeg derimot kurert! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Over her skrev en jente at hun onanerer 3-4 ganger per dag  :o  :klø:  

I mine øyne er det for drøyt!! Hvordan kan hun holde på SÅ ofte med seg selv?  

Du har kanskje fasitten på hva som er riktig, du? Den skulle jeg gjerne likt å visst. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltig vært enkel i bruk, får jeg ikke orgasme er det fordi jeg er trøtt (om morgenen) og ikke gidder konsentrere meg. Da har stort sett ex'ene blitt frustrerte, alle har brydd seg om meg mens vi har sex (og dere som har menn som ikke bryr seg, hvordan gidder dere? Dårlige mannfolk kaller man sånne!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Jeg må si meg delvis uenig med deg,champagne. Hvis fyren er totalt likegyldig og ikke gidder prøve det minste å hjelpe jenta si til orgasme; DET er dårlig og lite mandig, ja.

MEN; vi må også ta ansvar for egne orgasmer, det er ikke noe en mann kan gi oss uten videre.

Nåja, kanskje noen er heldige å ha det så lett, det er jeg vel blant de siste til å vite noe om. Selv har jeg opplevd orgasme kun med ham jeg er sammen med nå, og vi var sammen i over ett år før det skjedde. Jeg hadde egentlig gitt opp og regnet med at det aldri kom til å skje.Var innstilt på å bare nyte sex som det var og så, når jeg minst av alt ventet det, skjedde det. Nå har vi funnet ut hva som skal til og noen ganger funker det, andre ikke. Etter krav fra meg stresser han ikke med det, menn kan faktisk prøve FOR MYE også. Men han bryr seg, så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du heldig 040904, jeg vet om mange jenter som ikke får det til meg typen gjennom flere år. Vet ikke helt om det er guttens "feil" jeg, eller dem. Stå på så løsner det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid, men det er fordi jeg ikke gidder så å si. :) Noen ganger går det veldig lett, mens andre ganger må jeg jobbe og jobbe, og noen ganger gidder jeg bare rett og slett ikke! Hvis vi tar en kjapp en rett før leggetid er det ikke alltid jeg orker, men om morgenen er jeg alltid i toppform og da går det som regel lett!

Men det går ikke bare fordi vi har samleie, jeg må hjelpe til selv. Eller når jeg får oralsex - kjempedeilige orgasmer da ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Ikke alltid, men det er fordi jeg ikke gidder så å si.  :)  Noen ganger går det veldig lett, mens andre ganger må jeg jobbe og jobbe, og noen ganger gidder jeg bare rett og slett ikke! Hvis vi tar en kjapp en rett før leggetid er det ikke alltid jeg orker, men om morgenen er jeg alltid i toppform og da går det som regel lett!  

Men det går ikke bare fordi vi har samleie, jeg må hjelpe til selv. Eller når jeg får oralsex - kjempedeilige orgasmer da ja!  :)

Som jeg skulle sagt det selv!! Bortsett fra oralsex -har aldri fått orgasme av det. Desverre.

Og noen ganger er sex virkelig har jobbing! (når jeg vil ha orgasme altså - at han får orgasme er "easypeasy"..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får orgasme nesten hver gang.

Den eneste forklaringen jeg har på at du ikke kommer under samleie,men kun alene er vel fordi du er helt avslappet når du er alene.. Kan jo tenkes at du er litt anspent når dere har sex!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke alle som KAN komme under samleie?! Jeg for eksempel. Og det har ingenting med at jeg ikke slapper av. Slapper av og nyter samleier jeg, men det er ikke nytelse som bygger opp til orgasme. Har ingen problem med å komme på egen hånd på et halvt minutt. Men er ikke i nærheten en gang under samleiet.

Urettferdig og dumt at det skal være slik, men jeg trøster meg med at det er mange i samme båt. (innbiller jeg meg iallefall...) Så får heller typen venne seg til å hjelpe meg etterpå (eller før)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det så og si alltid (forspill), men under samleie er det ganske sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel orgasme 9 av 10 ganger omtrent.... :D Kommer litt an på hvor i syklusen jeg er...

Føler meg litt ulik andre.... :wink: Får nemlig bare orgasme under samleie...

Har fått en skjelden gang når jeg har blitt fingret/oralsex men det er faktisk VELDIG skjelden.... Og det er ikke på guttene det står på :-) De har gjort sitt beste! men får ikke orgasme når jeg prøver selv heller..... Tror jeg har en lite følsom klitoris, men så er g-punktet istedenfor så vanvittig følsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg ikke får orgasme ved samleie, får jeg alltid ved oralsex. Tror det hele ligger i å ha en mann som bryr seg, og er villig til å jobbe litt og prøve ut litt forskjellig for at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en periode på et år hvor jeg ikke fikk i det hele tatt, men de siste månedene har jeg fått det. må legge til at jeg ikke hadde fått det uten å "hjelpe til"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg stemte ja. Tidligere så fikk jeg det bare til alene. Men nå har jeg endelig "lært" hvordan det virker :hoppe:. Altså hva som må til for å få det til. Jeg gidder ikke streve med det hver gang, men de gangene jeg vil, så er han veldig flink og holder igjen og lar seg styre når jeg kjenner at tempo og hardhet må opp. :) Bruker jeg fingrene, holder tankene samlet om nytelsen der nede ( det er viktig ! nytter ikke spore av, da funker det ikke), og han prater litt frekt til meg og tar meg hardt- da vipper jeg over og det er bare deilig, deilig, deilig ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vell ikke bare opp til mannen å gi deg orgasme.man må jo hjelpe til.

ihvertfall i begynnelsen av forholdet.hvis man bare får orgasme alene kan man jo gjøre de samme tingene sammen med partneren."lære ham".

det har jeg gjort med kjæresten min og nå har vi supert sexliv med orgasmer så det hjomer hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...