Gå til innhold

Får du orgasme sammen med partneren din?

Gjest anonym

Får du orgasme sammen med partneren din?  

2 stemmer

1. 1. Får du orgasme sammen med partneren din?

• Ja.
      76
    • Sjelden.
      9
    • Nei, jeg får det bare til alene.
      13
    • Jeg får aldri orgasme.
      4

Anbefalte innlegg

Gjest titten tei

Jeg får ikke orgasme sammen med partnere, kun alene. Og jeg lurer på om det er flere som har det slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Estrela

Og her vil alle som aldri får orgasme med partneren sin helt sikkert svare.

Har stemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg mangler noen svaralternativer. Jeg svarte ja, men jeg får absolutt ikke orgasme hver gang. Kankje halvparten av gangene :-?

Og du nevner ikke på hvilken måte; ved samleie (med eller uten hjelp), oralsex eller på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen for orgasmer sammen med partneren sin hele tiden.

Det vet vel egentlig jeg bedre enn deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Det vet vel egentlig jeg bedre enn deg. :wink:

Ja, ikke sant?! :roll:

Jeg får det hver gang - kan med handa på hjertet si at jeg har ALDRI gått glipp av en orgasme alle de årene jeg og min kjære har vært sammen!

SÅ DET SÅ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Hvis dere sier det så. Men på generelt grunnlag kan jeg si at mange tror dem har fått orgasme, når dem i virkeligheten bare har fått en utløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Og her vil alle som aldri får orgasme med partneren sin helt sikkert svare.

Har stemt.

Nettopp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Utløsning? Trodde ikke damer fikk det? :klø:

Men jeg vet like sikkert som jeg mister følelsen i kroppen, stønner høyt og holder på og besvime, får jeg orgasme hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly
Hvis dere sier det så. Men på generelt grunnlag kan jeg si at mange tror dem har fått orgasme, når dem i virkeligheten bare har fått en utløsning.

Det gjelder vel menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Han klarer ikke å gi meg

Jeg svarer nei. Får det alltid alene men nesten aldri med samboern. Har prøvd å forklare ham men han bryr seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.....

De skriver kanskje ikke innlegg, men det er ingen grunn til at de ikke skulle stemme riktig, og det er vel avstemningen som "teller".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope....!

Har store problemer med å få orgasme sammen med gubben!!!

At det skal være så vanskelig for oss kvinner...arg!!!

Hilsen lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentegjest
Jeg får ikke orgasme sammen med partnere' date=' kun alene. Og jeg lurer på om det er flere som har det slik. :)[/quote']

Mens jeg gikk på vgs så var jeg sammen med eksen. Og ja, jeg fikk vel så å si orgasme ved alle knulla. Kan trygt si at det var i 96 % av tilfellene. De andre gangene skyldest det andre årsaker.. tlf ringte, akutt smerter, ect..

Så, umulig er det ikke!

Men så var jeg alltid fremme med fingeren min da ;) Uten den hadde det nok ikke blitt så ofte..da tenker jeg det hadde blitt 96% der jeg ikke hadde kommet :ler:

Orgasme er ingen problem. Jeg får det alltid. Får det selv om jeg onanerer 3-4 ganger pr. dag. Jeg sier bare ; Jo mer man onanerer med seg selv, jo mer frotrolig bli man med sin kropp, og jo enklere er det ;)

Så, siden jeg ikke har noe særlig problem med det, så skjønner jeg ikke hvordan andre jenter sliter :klø: ... SYnest det høres rart ut, men jeg er så glad for at det funker her i gården vertfall.

Men jeg tror jeg har meg selv å takke for det. Begynte med fast onani fra slutten av 7`nde klasse- og har hatt orgasme siden den gang. I begynnelsen skjønte jeg ikke helt hva som skjedde...men godt var det vertfall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver gang, men stort sett så.

Kommer litt an på formen.

Men jeg jobber iherdig hver gang for å få det, sex blir liksom ikke det samme uten orgasme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...