Gå til innhold

Sophie-Ann gir seg ikke!

Fremhevede innlegg

Gjest Chloe87
Skrevet

Vel, fikk melding av han på onsdagen at han og eksen hadde snakket sammen kvelden før og blitt enige om å prøve igjen. Så dett var dett.

Menn!... Men ikke gi opp :)
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje det er bedre Sophie-Ann heller tar ting som de kommer, og ikke er så desperat med datingen. Menn lukter godt jenter som er ivrige på datingfronten. Og da tør de ikke satse på hun ene dating som sikkert 3-4 andre back-up dater.

Anonymous poster hash: 42be5...919
AnonymBruker
Skrevet

Prøver igjen. For mange skriveleifer..

Tror kanskje det er bedre Sophie-Ann heller tar ting som de kommer, og ikke er så desperat med datingen. Menn lukter godt jenter som er vel ivrige på datingfronten. Og da tør de ikke satse på hun ene daten som sikkert har 3-4 andre back-up dater.

Skrevet

Tror kanskje det er bedre Sophie-Ann heller tar ting som de kommer, og ikke er så desperat med datingen. Menn lukter godt jenter som er ivrige på datingfronten. Og da tør de ikke satse på hun ene dating som sikkert 3-4 andre back-up dater.

Jeg er veldig avslappet og dater overhode ikke mye. Dette er min 3 date på flere år :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig avslappet og dater overhode ikke mye. Dette er min 3 date på flere år :)

Drit nå i AB. Eller out den. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Kjipt, men.. Sophie-Ann gir seg ikke!

:popcorn:

Vel, som sagt så dater jeg nesten ikke, men har lagt nett-dating på hyllen for en stund. Nå skal jeg kose meg med familien i påsken :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=cWQiwiv9Ndc

Anonymous poster hash: 2c3e8...c1a
Gjest Inggolf
Skrevet

*Teit Video*

Anonymous poster hash: 2c3e8...c1a

:klo:

..... :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om den kommentaren. Det er alltid noen som bare må spre kvalme i en ellers positiv tråd.
Lykke til videre! Kjenner deg ikke, men syns du virker som en kjempekoselig person, Sophie-Ann!

Anonymous poster hash: fc576...edb

Skrevet

Ikke bry deg om den kommentaren. Det er alltid noen som bare må spre kvalme i en ellers positiv tråd.
Lykke til videre! Kjenner deg ikke, men syns du virker som en kjempekoselig person, Sophie-Ann!

Anonymous poster hash: fc576...edb

Takk for det! Og god påske til deg :)

Skrevet

Synd der alltid er noen som skal komme med spydigheter.

Du er young singel and free :)

Ingenting som er mer spennende enn sommerfugler i magen før en date :)

Synd han avlyste, hans tap ;)

AnonymBruker
Skrevet

Synd der alltid er noen som skal komme med spydigheter.

Du er young singel and free :)

Ingenting som er mer spennende enn sommerfugler i magen før en date :)

Synd han avlyste, hans tap ;)

Hans tap? Kan jo hende exen var mye bedre enn Sophie-Ann. Etter daten sammenlignet han exen med Sophie og fant ut at hun exen er en fantastisk jente og ikke verdt å miste. :laugh:

Anonymous poster hash: 60a26...537

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med Sophie -Ann? Er dette er dårlig spøk eller er det ekte?

I så fall ufattelig miserabelt....den der med at jeg og eksen har snakket og skal prøve igjen, er en gammel traver av en unnskyldning...

Anonymous poster hash: bde69...8c0
AnonymBruker
Skrevet

I så fall ufattelig miserabelt....den der med at jeg og eksen har snakket og skal prøve igjen, er en gammel traver av en unnskyldning...

Anonymous poster hash: bde69...8c0

Hehe. Var du den daten til Sophie-Ann?

Skrevet

Hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...