Gå til innhold

Hvorfor kan jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du 16 ?

Hvis du er sånn som du fremstår her så skjønner jeg at jentene bare vil være venn med deg..

Neida jeg er ikke 16, er 22

Anonymous poster hash: 7d468...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå som du sier det på denne måten så høres det ganske logisk ut.

Men skal teste ut noe i 4 måned. Skal forandre personligheten min eller bare forandre meg helt å se om jeg merker noe forskjell. Det vil si å bli en player.... noe som jeg har hat muligheten til å bli en stund nå.

Kan hende jenter vil bare være venn med meg fordi jeg er "snill" men jeg skal oppdatere dere om 4 måned, blir litt kult prosjekt haha :D

Hvis du bestemmer deg for å forandre personligheten har du like lite suksess som om du "bestemmer deg" for å vaere en "nice guy". Du er ikke noe bedre fordi du er ikke autentisk. Playere later som de vil ha et forhold mens de bare vil ha sex. "Nice guys" later som de bare vil holde en jente i hånden når de egentlig vil ha et reellt, fysisk forhold. Kvinner lukter at men ikke er seg selv, og det er avtennende. Fordi det indikerer at de ikke har selvtillit.

Hvorfor må du gjore ting så ugunstig for deg selv? Gutter som tenker som deg er litt som folk som skal ned i vekt og i stedet for å trene mer og spise mindre/sunnere, leter de opp en eller trendy diett på nettet der du kun skal spise chili og grapefrukt i tre uker. Det er som om de foler at de må gjore det hele til et spesielt prosjekt for å lykkes. Men til slutt legger de på seg det de mistet og mer. På samme måte vil dit lille skuespill ikke få deg de attraktive damene, ettersom de for eller senere vil se at hele din oppforsel er bygget på et korthus - basert på noen ideer du så på TV eller leste om på nett.

Du kan ikke bli tynn fort, rik fort eller bli en ladies man fort. Voksne og erfarne mennesker vet at ting tar tid. Personlig er det få ting jeg styrer unna like raskt som menn som har lest "The Game" og prover sine patetiske "negging" teknikker på meg. Det er som regel de samme mennene som ser på Suits og Entourage og studerer på BI i håp om at de skal finne en metode som gjor dem rike over natten.

Det som skal til er:

- Genuin selvtillit. Dette får du ved å utfordre deg selv og gjore noe med livet. Ikke gjort over natten.

- Sosiale egenskaper.

- Se så fysisk bra ut du kan

Det er ingenting du kan "kjore på med" i 4 uker som resulterer i at du dater Adriana Lima. Du må bli en bedre mann og en som laerer seg å kommunisere bra med kvinner.

Endret av Marie90
Skrevet

Nå som du sier det på denne måten så høres det ganske logisk ut.

Men skal teste ut noe i 4 måned. Skal forandre personligheten min eller bare forandre meg helt å se om jeg merker noe forskjell. Det vil si å bli en player.... noe som jeg har hat muligheten til å bli en stund nå.

Kan hende jenter vil bare være venn med meg fordi jeg er "snill" men jeg skal oppdatere dere om 4 måned, blir litt kult prosjekt haha :D

Haha, så du ville frem til dette barnslige "prosjektet" hele tida..

Okei, kjør på, men spar deg unnskyldninger og det tullet med at jenter sårer gutter, derfor kan du være en dritt i retur.

Skrevet

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om jenter som om de skylder deg å være sammen med deg bare fordi du er en såkalt good guy, sorry mac, men det er ikke alt som skal til. Man må ha kjemi...uansett hvor snill eller slem du er.

INGEN skylder deg en date, og den offerrollen du påtar deg er bare klein.

Og det er ingenting galt å gå ut med flere samtidig, så lenge du kutter ut de andre når du finner noen du passer sammen med.

Nei det skjønner jeg jo, sier ikke at jenter MÅ gå ut på date med meg... herregud da funker det ikke så funker det ikke :D

men jeg skal gi det et eksempel, jeg ignorerte en jente i 2 uker mens hun prøvde, eller forsatte å ta kontakt med meg, jeg skrev til slutt at jeg er en good guy og jeg tror ikke jeg passer for deg, og hun skrev tilbake at hun er lei av slemme gutter, er lei av å bli såret osv...

Dette er ikke første gang dette har hendt, så når vi bestemmer oss for å møtes så likte hun meg enda mer, så uka etter ble det bare lite kontakt, og nå sier hun at hun har mye eksamen og sånt, med andre ord mye å tenke på, og det er greit det skjønner jeg.

Samme uke dro hun ut på fest på Fredagen. Så nå har jeg lite kontakt med henne, kan ikke bli sammen med en jeg ikke kan stole på, eller folk som lyver (hater løgnere!)

AnonymBruker
Skrevet

De jentene jeg har møtt har jeg jo snakket med noen kompiser om, når jeg viser bilde av den jeg skal "date" så svarer de meg med "ah man hun der er bare en du banger så stikker du"

På en side så har de rett, men for meg er det feil.

Skrevet

Nei det skjønner jeg jo, sier ikke at jenter MÅ gå ut på date med meg... herregud da funker det ikke så funker det ikke :D

men jeg skal gi det et eksempel, jeg ignorerte en jente i 2 uker mens hun prøvde, eller forsatte å ta kontakt med meg, jeg skrev til slutt at jeg er en good guy og jeg tror ikke jeg passer for deg, og hun skrev tilbake at hun er lei av slemme gutter, er lei av å bli såret osv...

Dette er ikke første gang dette har hendt, så når vi bestemmer oss for å møtes så likte hun meg enda mer, så uka etter ble det bare lite kontakt, og nå sier hun at hun har mye eksamen og sånt, med andre ord mye å tenke på, og det er greit det skjønner jeg.

Samme uke dro hun ut på fest på Fredagen. Så nå har jeg lite kontakt med henne, kan ikke bli sammen med en jeg ikke kan stole på, eller folk som lyver (hater løgnere!)

....Så du dumpet henne fordi hun dro på en fest? oi....jaok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

....Så du dumpet henne fordi hun dro på en fest? oi....jaok.

Som sagt, jeg liker ikke løgnere, og du skjønner vel at hun ikke er interessert når hun ikke kan, fordi hun har eksamen, men drar likevel på festen, poenget er ikke at hun dro på festen, men det viser jo bare at hun ikke er interessert...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se på denne,

se helt til 1:35 så håper jeg dere skjønner

Forresten jeg er ikke TS.

Skrevet

Som sagt, jeg liker ikke løgnere, og du skjønner vel at hun ikke er interessert når hun ikke kan, fordi hun har eksamen, men drar likevel på festen, poenget er ikke at hun dro på festen, men det viser jo bare at hun ikke er interessert...

Jaha.

AnonymBruker
Skrevet

Se på denne,

se helt til 1:35 så håper jeg dere skjønner

Forresten jeg er ikke TS.

haha den var bra skjønte hva du ville komme frem til på en måte haha. Men se på hele den er bra! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts høres ut som en stygg fyr som mener han fortjener fitte.

Langt å gå, ingen fitte å få!

Anonymous poster hash: 3cb9f...9f8

Gjest heihallo1998
Skrevet

Det går jo litt begge veier da kjære deg.

AnonymBruker
Skrevet

Folk får gjøre akkurat som de vil, mener nå jeg. Det at det gjerne er good-guys som sitter igjen med svarteper er ikke noen myte. Så det er klart at du bør ta tak om dette skjer deg hele tiden. Problemet er vel at menn som flakker litt, blir sett på som drittsekker, mens en kvinne som gjør det samme blir sett på som en sterk kvinne.

Og dette med dating. Jeg synes ikke du skal spre kortene dine godt utover. Det går selvsagt ut over dømmekraft, og dersom jeg hadde sett deg date andre samtidig som du datet meg, ville jeg ikke sett for meg en fremtid der, og gått videre.

Anonymous poster hash: 55e17...8ef
Skrevet

Hvorfor er det slik at gutter ikke må såre jenter, men jenter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Jeg er veldig kjekk som jeg har hørt av alle de jeg har "datet" og mange andre sier det, og jeg er det man kaller good guy. Uansett så er det slik at jentene jeg kommer i kontakt med er litt gale etter meg hehe... Men så 1-2 dager så blir det plutselig stopp og de vil bare er venner... På starten så er jeg litt hard to Get, og jeg dater ikke flere jenter om gangen heller, føler at det er feil for meg. Men keg orker ikke og gidder ikke å bruke mer tid på å vente på den jenta jeg snakker med kan dra ut på middag eller kafé en dag det passer for henne... Går jo 1-2 uker, imellom tiden så tar jeg ikke kontakt med andre jenter.

Mandag spurte jeg en jente ut, men hun kunne ikke denne uka, og sa at det blir for mye å planlegge for neste uke... Akkurat nå har jeg bare lyst til å date mange om gangen, finner jeg den rette så skal jeg drite i de andre jentene.

Det er slik jeg føler at jenter er mot meg. Og noen av dem sier at de er lei av bad vits og vil finne sec en good guy... Så flinke dere jenter er, gratulere dere lagde bare en ny bad bot lol

Takk for meg

PS: jeg skriver på mobilen så det er sikkert en del skrivefeil hehe.

Unnskyld meg men, er du innbilsk? Og så blir du sur for at jentene mister interessen? OK.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg men, er du innbilsk? Og så blir du sur for at jentene mister interessen? OK.

Nei kan godt hende jeg som har møtt feil jenter... og nei jeg blir ikke sur, selv om det ser ut som det :P

Jeg er en rolig person og hisser meg ikke opp, ikke før nå da :D

Men uansett, måtte bare få dette ut. og vil oppdatere dere om 4 måned, er jo gøy å prøve ut uansett, å leke med jenter, å late som jeg er interessert i dem, men er bare ute etter sex, blir gøy å prøve ut det også ;)

Skrevet

Nei kan godt hende jeg som har møtt feil jenter... og nei jeg blir ikke sur, selv om det ser ut som det :P

Jeg er en rolig person og hisser meg ikke opp, ikke før nå da :D

Men uansett, måtte bare få dette ut. og vil oppdatere dere om 4 måned, er jo gøy å prøve ut uansett, å leke med jenter, å late som jeg er interessert i dem, men er bare ute etter sex, blir gøy å prøve ut det også ;)

Huff. Nei vær så snill å ikke fall i den fellen at du gjør det. Det finnes rikelig med jenter som ikke spiller noen spill i datingprosessen.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ts høres ut som en stygg fyr som mener han fortjener fitte.

No offence, men det at du skriver så mye kjipe ting til folk får meg til å lure på om du dypt inne ønsker at folk skal hate deg, så du kan synes synd på deg selv... Og det sier jeg ikke for å være kjip mot deg. Slike kommentarer som dette er triste saker :-(

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hvorfor er det slik at gutter ikke må såre jenter, men jenter kan leke og gjøre hva enn de vil med følelsene mine?

Jeg er veldig kjekk som jeg har hørt av alle de jeg har "datet" og mange andre sier det, og jeg er det man kaller good guy. Uansett så er det slik at jentene jeg kommer i kontakt med er litt gale etter meg hehe... Men så 1-2 dager så blir det plutselig stopp og de vil bare er venner... På starten så er jeg litt hard to Get, og jeg dater ikke flere jenter om gangen heller, føler at det er feil for meg. Men keg orker ikke og gidder ikke å bruke mer tid på å vente på den jenta jeg snakker med kan dra ut på middag eller kafé en dag det passer for henne... Går jo 1-2 uker, imellom tiden så tar jeg ikke kontakt med andre jenter.

Mandag spurte jeg en jente ut, men hun kunne ikke denne uka, og sa at det blir for mye å planlegge for neste uke... Akkurat nå har jeg bare lyst til å date mange om gangen, finner jeg den rette så skal jeg drite i de andre jentene.

Det er slik jeg føler at jenter er mot meg. Og noen av dem sier at de er lei av bad vits og vil finne sec en good guy... Så flinke dere jenter er, gratulere dere lagde bare en ny bad bot lol

Takk for meg

PS: jeg skriver på mobilen så det er sikkert en del skrivefeil hehe.

Kanskje du skal ta deg bedre tid til å vurdere dem før du gjør deg "sårbar" ovenfor dem?

Been there, done that selv. Det er the good guy's curse :-p. Kanskje det også kan være greit å finne jenter som tar mer seriøst på det å engasjere seg med deg? :-)

Skrevet

vi har vel lært av dere gutta boys da at dere ikke har baller

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...