Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvbruningsjomfru her! Har kun erfaring med dove summer glow... Har nå undersøkt litt selvbruning og kommet frem til at jeg skal kjøpe med St Tropez mousse... Men alle tips snakker om en påføringsvott. Hvor får jeg bestilt slike på nett? Hvor bestille St Tropez billigst?

Kan jeg bruke samme mousse i ansiktet? Dersom jeg bruker det ukentlig, blir det etterhvert skjolder? Må jeg ha venteperioder der jeg blir helt kvitt fargen?

Hva er deres beste tips og råd til en som skal starte med dette?

PS: Må alliere meg med samboer, for jeg er stiv i skuldre og rekker ikke midt på ryggen :fnise:

Anonymous poster hash: 986fc...787
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

St. Tropez og Xen Tan er klare vinnere :) Hvis jeg var deg ville jeg bestillt på www.feelunique.com . Der har de nå en limited edition mousse fra St. Tropez jeg tenker å bestille selv, samt mange andre produkter fra St. Tropez. Der får du også kjøpt St. Tropez sin egen selvbruningsvott :)

- Ja, du kan bruke hele moussen i ansiktet, men vær obs på at en mousse trekker fort inn i huden, så man må være hurtig og presis i bevegelsene.

- Det vil ikke bli skjolder dersom du er flink til å fukte huden din og skrubbe den i dusjen før du påfører ny omgang med selvbruning. Om du er redd for skjolder får man kjøpt en remover for å fjerne selvbruningen.

- De venteperiodene kan du da droppe om du velger å kjøpe en remover.

Lykke til! St. Tropez gir et fantastisk gyllenbrunt resultat!! :)

Endret av Tuppis
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker St.Tropez Gradual Tan (dark), beste jeg har prøvd!

Har både for ansikt og kropp, smører meg om kvelden, aldri hatt skjolder med denne.

Kjøper den på feelunique, billigst der. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tipset. Eh... noe dumt spørsmål til. Hva heter votten på feelunique? Jeg kjenner ikke den nettsiden og jeg troooor jeg har rota meg bort. :)

Er det moms/toll fra Feelunique? Ca leveringstid?

Åh, nå gleder jeg meg. Hørt mye bra om jevn farge med mousse + vott. :) Aldri prøvd før.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker St.Tropez Gradual Tan (dark), beste jeg har prøvd!

Har både for ansikt og kropp, smører meg om kvelden, aldri hatt skjolder med denne.

Kjøper den på feelunique, billigst der. :-)

Jeg har mye lyst sengetøy. Flekker det av på sengetøyet om man tar på om kvelden? Hvor mange timer før jeg legger meg bør jeg ta på i så fall?

hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tipset. Eh... noe dumt spørsmål til. Hva heter votten på feelunique? Jeg kjenner ikke den nettsiden og jeg troooor jeg har rota meg bort. :)

Er det moms/toll fra Feelunique? Ca leveringstid?

Åh, nå gleder jeg meg. Hørt mye bra om jevn farge med mousse + vott. :) Aldri prøvd før.

Bestiller du varer fra utlandet vil det alltid være moms når verdien er over 200 kroner. Unntaket er bøker.

Anonymous poster hash: a318b...ec7

Skrevet (endret)

Mest sannsynlig kommer den opp under "anbefalinger" når du finner selvbruningen.

Nettsiden er enkel å finne frem på :-)

Alt står der, toll, moms, leveringstid.

Bare gå inn på den og se, husker ikke helt i farten :-D

Kanskje rundt en uke?

Og nei.. den har aldri flekket av hos meg. Venter til den tørker før jeg legger meg (tørker fort). :-)

Endret av Sillicious
AnonymBruker
Skrevet

Bestiller du varer fra utlandet vil det alltid være moms når verdien er over 200 kroner. Unntaket er bøker.

Anonymous poster hash: a318b...ec7

Var bare litt usikker på om det var utenlandsk eller ikke, sett flere norske anbefale den.. Og har blitt lurt av flere danske nettbutikker med .no-extension og norsk oversatt side og momsinformasjon med pitteliten skrift.... :P Bedre å spørre en gang for mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...