Gå til innhold

Damer; Er sædsprut nedverdigende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe særlig begeistret for å få den noen andre steder enn inni meg, men har fått den diverse steder fordi han ønsket det i min ungdom... Nå når jeg er blitt litt mer voksen har jeg lært meg å si nei til ting jeg selv ikke ønsker og liker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har aldri vært noe særlig begeistret for å få den noen andre steder enn inni meg, men har fått den diverse steder fordi han ønsket det i min ungdom... Nå når jeg er blitt litt mer voksen har jeg lært meg å si nei til ting jeg selv ikke ønsker og liker.

Da er vi to som nok blir kalt "pripne" i denne tråden. Slik jeg har forstått det av flere innlegg, er toppen av frigjorthet og nytelse å bli sprutet overalt på kroppen, gjerne også i ansiktet og håret, for ikke å snakke om å svelge spermen. Vi som ikke er så glad i dette, er kjedelige. At det faktisk går an å ha sansen for mye annet, er visst bortimot umulig å forestille seg.

Endret av Arabella
Skrevet

Jeg foretrekker at han kommer inni meg eller mellom puppene mine.

Han foretrekker det samme så da er vi om ikke annet kjedelige sammen...

Gjest HomerS
Skrevet

Da er vi to som nok blir kalt "pripne" i denne tråden. Slik jeg har forstått det av flere innlegg, er toppen av frigjorthet og nytelse å bli sprutet overalt på kroppen, gjerne også i ansiktet og håret, for ikke å snakke om å svelge spermen. Vi som ikke er så glad i dette, er kjedelige. At det faktisk går an å ha sansen for mye annet, er visst bortimot umulig å forestille seg.

Særdeles prippent! :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Har man gjort et forsøk og ikke liker det er man slettes ikke prippen i min bok!

Tror bare mange "tror" at mange kvinner ikke vil og aldri har villet prøve det og bare nekter av pur trass. Det syntes jeg er lite fair overfor partneren sin.

Man kommer langt med å være villig til å gå litt ekstra for kjæresten sin. Det går begge veier...begge kjønn.

Men som sagt....jeg vil ikke kalle damer for pripne av den grunn. Å få masse seig slim i trynet og håret skjønner jeg kan oppleves som grusomt :) Mage og rumpe er kanskje ikke fullt så ille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...