vimsefrøken Skrevet 18. april 2014 #21 Skrevet 18. april 2014 Nei det er ikke nedverdigende, hvorfor skulle det være det? Det er hverken turn on eller turn off, og variasjon er nøkkelordet. 1
Gjest Andrea93 Skrevet 18. april 2014 #22 Skrevet 18. april 2014 Både turn-on og nedverdigende, det finnes ganske mange av oss som tenner på nettopp det. Jeg elsker det!
LempikasPromise Skrevet 18. april 2014 #23 Skrevet 18. april 2014 Turn on for min del, (ikke at det spiller så stor rolle hvor han spruter, men blir ekstra glad om han lar meg runke den mens han kommer), men har aldri skjønt hvorfor det skal vær mer nedverdigende enn om han kommer inni meg. Er det liksom fordi at spermen hører til der sånn biologisk da eller? Rare greier synes jeg.
Timza Skrevet 18. april 2014 #24 Skrevet 18. april 2014 Turn on for min del, (ikke at det spiller så stor rolle hvor han spruter, men blir ekstra glad om han lar meg runke den mens han kommer), men har aldri skjønt hvorfor det skal vær mer nedverdigende enn om han kommer inni meg. Er det liksom fordi at spermen hører til der sånn biologisk da eller? Rare greier synes jeg. Jeg lurer også litt på det. Hvorfor er det nedvergende? Er det nedvergende for mannen når han slikker jenta isåfall til de som syns det er det?
kills Skrevet 18. april 2014 #25 Skrevet 18. april 2014 Bryr meg ikke så lenge det ikke havner i håret eller ansiktet.
FantasDick Skrevet 18. april 2014 #26 Skrevet 18. april 2014 Det kan nok være nedverdigende i rette situasjonen, men sånn mellom kjæresten min og meg synes jeg absolutt ikke at det er det. Synes det er skikkelig turn on og elsker å se han runke seg selv over ansiktet mitt, kjenne han sprute på rumpa/ryggen/magen min, suge til han kommer i munnen/halsen min eller bare rett og slett kommer inni meg. Sæden er liksom et sikkert tegn på orgasmen hans og det finnes ikke noe turn off med at kjæresten min har det så godt. 1
Betty Blue Skrevet 18. april 2014 #27 Skrevet 18. april 2014 Synes dere at det er nedverdigende å få sæd/ sædsprut over ansiktet , brystene, i munnen eller andre kroppsdeler eller er det tvert i mot heller litt opphissende?Anonymous poster hash: e43a2...130 Nei, aldeles ikke nedverdigende. Men opphissende er nok en overdrivelse .
Betty Blue Skrevet 18. april 2014 #28 Skrevet 18. april 2014 Nei det er ikke nedverdigende, hvorfor skulle det være det? Det er hverken turn on eller turn off, og variasjon er nøkkelordet. Enig.
Tanuki Skrevet 18. april 2014 #29 Skrevet 18. april 2014 Ikke i ansiktet, men ellers faar han sprute hvor han vil:P Som regel bare aktuelt om det er snakk om bj, og da er jeg jo bare glad for at han nyter det saapass mye at han kommer:)
Gjest tinbjo1 Skrevet 18. april 2014 #30 Skrevet 18. april 2014 Feminister mener det er nedverdigende. Vanlige kvinner blir opphisset av å se mannen nyte. Anonymous poster hash: 7c935...d7d Åherregud. Enda en idiot her inne. 7
Gjest Nightwich Skrevet 19. april 2014 #31 Skrevet 19. april 2014 Jeg syns det er deilig ! Særlig i ansiktet så jeg kan "sope" det inn i munnen med fingrene ♡
Gjest Bitch Pudding Skrevet 19. april 2014 #32 Skrevet 19. april 2014 Absolutt ikke! Likær ente du kukosten i håra ditt?
Jalp Skrevet 19. april 2014 #33 Skrevet 19. april 2014 En kvinne jeg hadde sex med en stund, likte veldig å spurte meg i ansiktet. Det var et skikkelig kick for henne. Så hvorfor skulle jeg ikke unne henne dette, selv om hennes sprut var mer som en dusj ;-) Men det ga henne også et kick å få min sprut på varierende steder. Ingen av oss følte oss nedverdiget. Relax, it's just sex.... 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #34 Skrevet 19. april 2014 Jeg syns det er deilig ! Særlig i ansiktet så jeg kan "sope" det inn i munnen med fingrene ♡ Nasty. Anonymous poster hash: a7fc6...9c7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #35 Skrevet 19. april 2014 Synes dere at det er nedverdigende å få sæd/ sædsprut over ansiktet , brystene, i munnen eller andre kroppsdeler eller er det tvert i mot heller litt opphissende?Anonymous poster hash: e43a2...130 Et helt ærlig svar! Jeg hater å få sæd i ansiktet eller munn.Det er bare ekkelt og grisete.Hater å få sæd i håret-da må jeg vaske det.Masse arbeid når man har langt hår.Desuten ødelegger det hårsveisen og sminken.Derfor hater jeg det. Eneste plassen det er deilig å få det-er inni musa....er faktisk litt avhengig av å kjenne orgasmen hans-for å få orgasme selv.Ofte starter min orgasme idet jeg kjenner han spruter inni meg.Så jeg syns det er lett å få orgasme samtidig : )Men er avhengig av å kjenne at han vokser seg stivere og hardere rett før han spruter.Noen menn er vanskelig å kjenne det på.Andre lett. Nei det er selvfølgelig ikke nedverdigende.Det er ORGASMISK - deilig : ) Anonymous poster hash: 11bbb...e38
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #36 Skrevet 19. april 2014 Slitsomt med all denne spermen, er jo bare søl. Anonymous poster hash: 53432...df1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #37 Skrevet 19. april 2014 Opplever det ikke som nedverdigende nei. Elsker å svelge jeg da, kommer vel med rette mannen. Liker ikke å få det inni meg, renner så lenge og det begynner å klø på huden der nede. Så ja takk, alle andre steder...dog ikke øyet Anonymous poster hash: aca3e...d55 1
Gjest Bitch Pudding Skrevet 20. april 2014 #38 Skrevet 20. april 2014 Så ja takk, alle andre steder...dog ikke øyet Anonymous poster hash: aca3e...d55 Da blir du gravid. lol
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #39 Skrevet 20. april 2014 Verken turn on eller turn off . Men er ikke så fan av å få det i ansiktet da. Men det er jo bra for huden da. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=475713 Anonymous poster hash: 54c1f...89b
MsDreamer Skrevet 20. april 2014 #40 Skrevet 20. april 2014 Det er bare en deilig kroppsvaeske som uttrykker at han har det godt. Har ingen problemer med aa faa det paa ansiktet, i munnen, paa puppene eller andre plasser. Jeg foeler ikke at det er nedverdigende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå