Gå til innhold

For rik til å ha familie?? Carew??????

Gjest anonym

Er det greit å glemme familien når man blir rik?  

1. 1. Er det greit å glemme familien når man blir rik?

• Nei!
      13
    • Tja er vel opp til hver og en det...
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står da vitterlig ingenting i den artikkelen om at John Carew ikke bryr seg om familien sin eller hvor han kommer fra. Tvert i mot har han jo tydeligvis hjulpet dem, bl.a. står det nevnt noe om en strømgenerator han har kjøpt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Syns kanskje Kane må lese hele artikkelen, for jeg fikk heller ikke noe sånt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Hva vet vel vi om hva som skjer utenfor medias søkelys, både av positive og negative saker?

Kanskej han alldeles ikke har glemt dem?

Kanskej han har en grunn til å ville glemme dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste artikkelen jeg - og reagerte på dette:

"Med skjelvende hånd viser bestemor Saffie hvor høy John Carew var da han besøkte henne i 1986. "

Det er vel lenge for en gammel dame vel - 18 år siden sist gang hun så barnebarnet sitt.. Skulle da tro han hadde alle muligheter til å se familien oftere enn det men...

"De vet også at John Carew er en opptatt mann. At livet som fotballstjerne ikke gir mye rom for fritid, men de savner ham. De ser på ham som sin egen. Han bærer sin bestefars navn Alieu, og det betyr mye for dem. "

Selv om man er opptatt bør man ikke glemme sine røtter - og en strømgenerator koster da ikke all verden??

Dette er en familie uten penger, kanskje det ikke ville skade å dele litt av sin vavittige overflod??

"Og når vi går, sier bestemor Saffie:

- Jeg vil se hans øyne og høre hans stemme. Jeg vil se ham. Jeg begynner å bli gammel. "

Et reelt ønske det...

Forøvrig var artikkelen mer basert på den positive innstillingen til familien enn på Carew og hans syn på saken..

Hadde kanskje ikke vært så dumt å nyansere det litt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hverken masse penger eller kontakt med familien min jeg - så hvor jeg kommer i dette er vel heller vanskelig å si..

Det er ikke alltid ting er slik de ser ut til - noen burde kanskje tenkt over det av og til..

Men jeg er delvis enig i at penger ikke bør være en hindring i å ha kontakt med sin familie - derimot kan andre grunner godt være det.

Carrot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...