Gjest naturell89 Skrevet 30. mars 2014 #1 Del Skrevet 30. mars 2014 Hei:) jeg er en veldig positiv og glad jente fra Bergen. Er 24 år gammel og er veldig glad i sport. Liker å gå tur på fløyen og de andre fjellene i Bergen. Jeg sliter litt med å få venner som vil finne på noe i hverdagen og helgene. Føler meg ganske ensom til tider og håper det er noen her inne som trenger enn venn fra Bergen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 4. april 2014 #2 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg flytter kanskje til Bergen i høst (så kanskje vi kunne blitt litt bedre kjent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stian86 Skrevet 5. april 2014 #3 Del Skrevet 5. april 2014 Vist du liker og gå i fjellet kan vi godt slå følge en dag? :-) går en del fjell siden eg har hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 6. april 2014 #4 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg er også på utkikk etter venner/bekjentskaper i bergen. Er ikke supersporty av meg, men liker å gå tur, så henger meg gjerne på der. Trenger noen å finne på noe med innimellom, de vennene jeg har er så utrolig opptatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 23. april 2014 #5 Del Skrevet 23. april 2014 Hei Jeg er 22 år gammel og bor i Bergen i lag med samboeren min. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, så du kan gjerne sende meg en PM, kanskje vi kan gå en tur en dag? Jeg er også veldig glad i sport, og elsker å gå på tur på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 23. april 2014 #6 Del Skrevet 23. april 2014 De fleste av bestevennene mine har flyttet for studier mens jeg var i nord-norge, så kan gjerne være med på en tur eller noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hofan1 Skrevet 23. april 2014 #7 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg er også på utkikk etter noen venner i Bergen! Kjenner meg igjen i det du skriver. Er ikke supersporty, men har hund så jeg kan godt bli med på en tur! Send meg gjerne en personlig melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibergen94J Skrevet 12. juni 2014 #8 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er ny i bergen. . Veldig ensomt å ikke kjenne folk hær .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blæ Skrevet 26. juni 2014 #9 Del Skrevet 26. juni 2014 Hei! Hadde vært kjekt med nye venner! Noen som er med imorgen på kafe rundt 17-18 tida? Jeg er en utadvent jente på 21 år. Bodd i Bergen i litt mer enn et halvt år. Jobber og planen er å begynne på skole til høsten. Liker shopping, henge med venner og trene på fritid. Send PM hvis du har lyst å joine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå