Gå til innhold

Vi dro på butikken, hun ble sint!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min samboer hun ble sint då vi skulle handle, jeg betalte kun det vi trengte, resten fekk hun betale selv i dag om hun skulle ha noe godt.

Så spør hun meg om jeg kan betale 2 yoghurter, så sa jeg, tar du dem, betaler du dem selv.. Så kommer vi til kassa, og hun legger jaggu dem to yoghurtene oppå "fellesvarene" som om jeg skulle betale..Då tok jeg fram en sånn "skillevegg" så hun måtte faktisk betale dem selv....Nå er hun DRIT sur..Men i alle dager kvinne, jeg sa jo du fikk betale dem selv...Hva skjer? haha!! Vi har vært samboere i 4 år.

Dette er prinsipp, jeg sier nei, så er det nei! men tror ikke hun trodde på meg ;)

Anonymous poster hash: 5880d...2ea

Herregud, hvor barnslig og gjerrig er du egentlig...? Man bytter da på å betale slik i et normalt sunt forhold.

Anonymous poster hash: 52140...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TS, jeg skjønner deg godt, og det gjorde jeg fra første post. Tror nok de som støtter samboeren til TS er de som selv må snylte på partneren sin.

Jeg ender ofte opp med å måtte betale ting for min kjæreste på butikken fordi han ikke har penger el. Han lover alltid at han skal betale tilbake da, men han gjør det sjeldent på eget initiativ. Og jeg synes ikke jeg må føle meg smålig fordi jeg ikke har noe lyst til å betale hans godteri og snus. Er ikke alltid jeg ber om å få tilbake penger, ettersom jeg har noe bedre råd enn han akkurat nå. Han blir dessuten ferdig med studiene før meg, og da er det payback time ;)

Anonymous poster hash: 1be15...152
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg skjønner deg godt, og det gjorde jeg fra første post. Tror nok de som støtter samboeren til TS er de som selv må snylte på partneren sin.

Jeg ender ofte opp med å måtte betale ting for min kjæreste på butikken fordi han ikke har penger el. Han lover alltid at han skal betale tilbake da, men han gjør det sjeldent på eget initiativ. Og jeg synes ikke jeg må føle meg smålig fordi jeg ikke har noe lyst til å betale hans godteri og snus. Er ikke alltid jeg ber om å få tilbake penger, ettersom jeg har noe bedre råd enn han akkurat nå. Han blir dessuten ferdig med studiene før meg, og da er det payback time ;)

Anonymous poster hash: 1be15...152

Ikke hvis han har klart å dumpe deg før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...