Gjest Violetta Skrevet 31. mars 2014 #221 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvordan går det an og ikke være enig? Vist noen ikke vil betale noe så driter du i det og lar dem betale alikavel?. -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Det jeg er uenig i er din fremgangsmåte. Hele situasjonen er helt surrealistisk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 31. mars 2014 #222 Del Skrevet 31. mars 2014 Jepp, men prinsippet er det samme uansett bagrunn. Men tingen jeg mener er...Vist noen sier "Nei jeg vil ikke betale for dette", så tar man ikke seg tilrette og bare legger det oppå sammen med fellesvarene når jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil betale for dem.. Selv om du er samboer eller gift eller hva du er. Så er det respektløst og gjøre noe sånt.. Då kan hun heller betale dem og spør meg hjemme hvorfor jeg ikke gadd og betale dem.. Noen her skjønner dette.. -Ts Anonymous poster hash: 5880d...2ea Dersom du ikke har tatt opp dette med henne som et problem tidligere, og hun alltid har fått lov til å legge oppi småting når dere har vært på butikken, så skjønner jeg godt at hun ikke tok deg seriøst nok og forsto at du faktisk mente det du sa. Dette er noe dere burde ha snakket om sammen, før dere dro i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #223 Del Skrevet 31. mars 2014 Dersom du ikke har tatt opp dette med henne som et problem tidligere, og hun alltid har fått lov til å legge oppi småting når dere har vært på butikken, så skjønner jeg godt at hun ikke tok deg seriøst nok og forsto at du faktisk mente det du sa. Dette er noe dere burde ha snakket om sammen, før dere dro i butikken. Så du trenger alltid to beskjeder før du tar noe seriøst? det skal ikke være nødvendig..En beskjed skal holde uansett hva det gjelder... -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #224 Del Skrevet 31. mars 2014 Dersom du ikke har tatt opp dette med henne som et problem tidligere, og hun alltid har fått lov til å legge oppi småting når dere har vært på butikken, så skjønner jeg godt at hun ikke tok deg seriøst nok og forsto at du faktisk mente det du sa. Dette er noe dere burde ha snakket om sammen, før dere dro i butikken. Hvor mange ganger må han understreke at han ikke vil kjøpe noe? han sa det i butikken når hun plukket opp de yoghurtene men han burde altså sagt i fra før? Anonymous poster hash: 59e5a...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 31. mars 2014 #225 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Så du trenger alltid to beskjeder før du tar noe seriøst? det skal ikke være nødvendig..En beskjed skal holde uansett hva det gjelder... -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Hvor mange ganger må han understreke at han ikke vil kjøpe noe? han sa det i butikken når hun plukket opp de yoghurtene men han burde altså sagt i fra før? Anonymous poster hash: 59e5a...408 Dersom det alltid har vært greit før, så hadde nok også jeg trengt forklaringa og ikke bare en setning i butikken. Måten ts sier en ting på, kan bli oppfattet annerledes for samboeren, og det er derfor det er viktig med kommunikasjon. Nå veit ikke jeg på hvilken måte han sa det, men det er jo tydelig at samboeren hans ikke forsto alvoret i det, når det blir en sak i kassa.. Han kan ikke forvente at hun skal forstå hva han mener, og forstå hvorfor han reagerer som han gjør, når han ikke snakker med henne om det. Når en ting er greit i flere år, så er det plutselig ikke greit lenger, så blir hun selvfølgelig forvirra. Samtidig så syns jeg han har en god grunn til å reagere, i og med at hun bare betaler 1 av 20 ganger de handler. Men måten han gjør det på er feil. De bør sette seg ned å snakke ordentlig sammen. Endret 31. mars 2014 av lalaB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #226 Del Skrevet 31. mars 2014 Dersom det alltid har vært greit før, så hadde nok også jeg trengt forklaringa og ikke bare en setning i butikken. Måten ts sier en ting på, kan bli oppfattet annerledes for samboeren, og det er derfor det er viktig med kommunikasjon. Nå veit ikke jeg på hvilken måte han sa det, men det er jo tydelig at samboeren hans ikke forsto alvoret i det, når det blir en sak i kassa.. Han kan ikke forvente at hun skal forstå hva han mener, og forstå hvorfor han reagerer som han gjør, når han ikke snakker med henne om det. Når en ting er greit i flere år, så er det plutselig ikke greit lenger, så blir hun selvfølgelig forvirra. Samtidig så syns jeg han har en god grunn til å reagere, i og med at hun bare betaler 1 av 20 ganger de handler. Men måten han gjør det på er feil. De bør sette seg ned å snakke ordentlig sammen. Tro meg, hun forsto det.. Jeg nøler ikke med og gjør samme tingen vist hun velger og ikke høre på mine beskjeder! Var på butikken i går, då spurte hun fint om hun ikke kunne få noe, istede for og peise det nedi fellesvarene...Jeg angrer ikke på det jeg gjorde med yogurtene. Ikke litt engang.. -ts Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 31. mars 2014 #227 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Tro meg, hun forsto det.. Jeg nøler ikke med og gjør samme tingen vist hun velger og ikke høre på mine beskjeder! Var på butikken i går, då spurte hun fint om hun ikke kunne få noe, istede for og peise det nedi fellesvarene...Jeg angrer ikke på det jeg gjorde med yogurtene. Ikke litt engang.. -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Har du hørt om toveiskommunikasjon? Det betyr at man prater sammen. Det er en nyttig måte å kommunisere på med den man ønsker å ha et godt forhold til. Motstykket er enveiskommunikasjon, det virker som det er din foretrukne form. Jeg anbefaler deg altså å snakke om dette hjemme og bli enige om hvordan dere skal gjøre det. Endret 31. mars 2014 av Violetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 31. mars 2014 #228 Del Skrevet 31. mars 2014 Tro meg, hun forsto det.. Jeg nøler ikke med og gjør samme tingen vist hun velger og ikke høre på mine beskjeder! Var på butikken i går, då spurte hun fint om hun ikke kunne få noe, istede for og peise det nedi fellesvarene...Jeg angrer ikke på det jeg gjorde med yogurtene. Ikke litt engang.. -ts Anonymous poster hash: 5880d...2ea Dersom dere snakker med hverandre, og får til en god kommunikasjon som går begge veier, så er ikke dette en problemstilling som bør dukke opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #229 Del Skrevet 31. mars 2014 Har du hørt om toveiskommunikasjon? Det betyr at man prater sammen. Det er en nyttig måte å kommunisere på med den man ønsker å ha et godt forhold til. Motstykket er enveiskommunikasjon, det virker som det er din foretrukne form. Jeg anbefaler deg altså å snakke om dette hjemme og bli enige om hvordan dere skal gjøre det. Dersom dere snakker med hverandre, og får til en god kommunikasjon som går begge veier, så er ikke dette en problemstilling som bør dukke opp igjen.. Har pratet om det, hun har ikke penger..Men hun synsest det ikke betydde noe siden det var snakk om 30kr. men hun skjønte prinsippet.. Neste gang jeg ikke hadde penger og ville ha noe kunne jeg bare dra til helvete.. Då tenker hun ikke på ALLE gangene jeg har kjøpt ting til henne. Hun var utro her forleden og, nå er hun bekymra for at hun kanskje har fått en kjønnssykdom pga noe rart nedentil..Hvem må teste seg? jo, jeg...I morgen. for hun har ikke "tid"..Fy f..Jeg ler faktisk nesten -ts Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #230 Del Skrevet 31. mars 2014 Har pratet om det, hun har ikke penger..Men hun synsest det ikke betydde noe siden det var snakk om 30kr. men hun skjønte prinsippet.. Neste gang jeg ikke hadde penger og ville ha noe kunne jeg bare dra til helvete.. Då tenker hun ikke på ALLE gangene jeg har kjøpt ting til henne. Hun var utro her forleden og, nå er hun bekymra for at hun kanskje har fått en kjønnssykdom pga noe rart nedentil..Hvem må teste seg? jo, jeg...I morgen. for hun har ikke "tid"..Fy f..Jeg ler faktisk nesten -ts Anonymous poster hash: 5880d...2ea Du har en veldig kravstor og bortskjemt dame. Jeg er uenig i alt som de to posterne ovenfor meg sier om kommunikasjon og tull og vås.... hun dama respekterer ingenting og ser det som en selvfølge at du betaler for alt... det er tankegangen mange her støtter, fy skam Anonymous poster hash: 59e5a...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 31. mars 2014 #231 Del Skrevet 31. mars 2014 Har pratet om det, hun har ikke penger..Men hun synsest det ikke betydde noe siden det var snakk om 30kr. men hun skjønte prinsippet.. Neste gang jeg ikke hadde penger og ville ha noe kunne jeg bare dra til helvete.. Då tenker hun ikke på ALLE gangene jeg har kjøpt ting til henne. Hun var utro her forleden og, nå er hun bekymra for at hun kanskje har fått en kjønnssykdom pga noe rart nedentil..Hvem må teste seg? jo, jeg...I morgen. for hun har ikke "tid"..Fy f..Jeg ler faktisk nesten -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Det er helt åpenbart for meg at pengene ikke er hovedtema her. Hvorfor er dere sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #232 Del Skrevet 31. mars 2014 Det er helt åpenbart for meg at pengene ikke er hovedtema her. Hvorfor er dere sammen? Vet ikke, jeg orker snart ikke mer vertfall Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 31. mars 2014 #233 Del Skrevet 31. mars 2014 Er det rart det blir krig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #234 Del Skrevet 31. mars 2014 Er det rart det blir krig.... Nei, ikke når noen av dagens kvinnfolk forventer og bli oppvartet på alle mulige måter..Har dem en mann så skal ha ordne ALT, gjør ikke dem det, så er det dumpegrunn i dag...Vertfall for enkelte KG kvinner! Anonymous poster hash: 5880d...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 31. mars 2014 #235 Del Skrevet 31. mars 2014 Nei, ikke når noen av dagens kvinnfolk forventer og bli oppvartet på alle mulige måter..Har dem en mann så skal ha ordne ALT, gjør ikke dem det, så er det dumpegrunn i dag...Vertfall for enkelte KG kvinner! Anonymous poster hash: 5880d...2ea Men å lage problemer for et par jævla yoghurt er hull i hodet. Her er begge skyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2014 #236 Del Skrevet 31. mars 2014 Men å lage problemer for et par jævla yoghurt er hull i hodet. Her er begge skyldige. Du kan fylle en bøtte med vann og fylle og fylle. Den tar mange liter vann. Men når det endelig renner over er det ikke de siste 5 literene som er problemet men den ene siste jævla dråpen. De to jævla yogjhurtene representer mye mer enn 30 kr i utgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #237 Del Skrevet 31. mars 2014 Du kan fylle en bøtte med vann og fylle og fylle. Den tar mange liter vann. Men når det endelig renner over er det ikke de siste 5 literene som er problemet men den ene siste jævla dråpen. De to jævla yogjhurtene representer mye mer enn 30 kr i utgift. Nei. De GJØR ikke det, men enkelte sinnsyke personer kan bruke yoghurter mot andre fordi de er så sosialt tilbakestående at de ikke klarer å samtale.Anonymous poster hash: f045a...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2014 #238 Del Skrevet 31. mars 2014 Nei. De GJØR ikke det, men enkelte sinnsyke personer kan bruke yoghurter mot andre fordi de er så sosialt tilbakestående at de ikke klarer å samtale.Anonymous poster hash: f045a...2dd Ja, jeg synes jo hun er en av dem - som stikker fingrene i ørene og sier "la la la" for å slippe å snakke. Ikke det minste rart at to youghurter da blir en kjempesak når hun nok en gang gir seg faen i å lytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 31. mars 2014 #239 Del Skrevet 31. mars 2014 Da jeg leste første innlegget ditt syntes jeg helt ærlig du var en idiot, TS, men jo mer jeg leser jo mer føler jeg du blir utnyttet og dama de er ei mindre hyggelig dame. Hvorfor er du sammen med henne? Ja, du føler hun er din, og du har blitt vant med henne, men vil du virkelig dele livet ditt med ei som: - Ikke respekterer deg - Når du snakker til henne tuller hun, holder seg for ørene, ber deg la henne se TV - Når du sier hun kan spørre før hun legger ting i handlekurven overser hun det til tross for at du betaler nesten alt av fellesutgifter og hun bruker penger på shopping - Hun var utro - Hun ber DEG teste deg for kjønnsykdommer etter HUN var utro (WTF(!!!)) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyGlaGla Skrevet 31. mars 2014 #240 Del Skrevet 31. mars 2014 Det måtte vel 12 sider til for at TS også skulle se at disse yoghurtene var dråpen...og vi andre også. Dama di er en bortskjemt liten drittonge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå