Gå til innhold

Hvorfor er chubby jenter de beste knullerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et svar på spørsmålet du kommenterte at jeg ikke hadde svart på.

Da hadde jeg sitert det du svarte på. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sitert det du svarte på. ;)

KG er ikke latterlig. Mange av trådene er latterlige.

Ok? Eller må jeg lage en powerpoint-presentasjon og en forestilling med skyggedyr for å forklare det nærmere?

• Liker 3
Skrevet

KG er ikke latterlig. Mange av trådene er latterlige.

Ok? Eller må jeg lage en powerpoint-presentasjon og en forestilling med skyggedyr for å forklare det nærmere?

Ja, lag gjerne en powerpoint-presentasjon, samt skyggedyr er alltid morsomt.

Skrevet

Vet ikke om det har noe med vannvekt å gjøre, men chubby jenter er i følge mine erfaringer langt våtere...

Anonymous poster hash: 2228a...41e

L O L

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvis vi skal ta den her teorien om at chubby jenter er gode i sengen alvorlig så betyr det jo at pene menn er de ut av oss menneskene som er dårligst mellom sengeklærne.

Skrevet

Fellesnevneren er selvtillit, ikke antall kilo jentene har med seg.

Kanskje en viss korrelasjon mellom vekt og selvtillit, men det er jo et helt annet tema.

Forøvrig er småchubby jenter smooth.

Gjest Gjest
Skrevet

Fellesnevneren er selvtillit, ikke antall kilo jentene har med seg.

Kanskje en viss korrelasjon mellom vekt og selvtillit, men det er jo et helt annet tema.

Forøvrig er småchubby jenter smooth.

Man kan jo ha selvtillit fordi at man har noen kilo for mye.

Skrevet

Det kan være slik at mange av de som er tryggest på seg selv er de som tillater seg å ha noen kilo ekstra, mens de usikre ikke tør å forsyne seg så mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig tynn. Jeg hadde engang en chubby elsker, og sexen var så sinnsykt bra, og jeg tenkte det var fordi han var chubby. Det var liksom så mye ...kropp, når vi holdt på. Og det myke passet så bra sammen med mitt mer beinete.

Senere hadde jeg en syltynn elsker. Og sexen var sinnsykt bra. Og jeg følte at det var fordi vi var så tynne, det var liksom bare ...kropp.

Så konklusjonen er: god sex er bra! Kropp er bra. Seksuell kjemi henger ikke sammen med kroppsfasong.

Jeg har hatt dårlige elskere i forskjellige fasonger også. Jeg antar de er gode elskere for noen andre.

Anonymous poster hash: 42849...9a3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi tilfeldigvis de store damene du har møtt har vært bedre. Prestasjon i senga har selvfølgelig ikke noe med antall kilo! Tror du at overvektige menn også er bedre i senga enn muskuløse menn?

Anonymous poster hash: 89d07...ee2
Gjest Gjest
Skrevet

Fordi tilfeldigvis de store damene du har møtt har vært bedre. Prestasjon i senga har selvfølgelig ikke noe med antall kilo! Tror du at overvektige menn også er bedre i senga enn muskuløse menn?

Pene menn med muskler er svært sjeldent gode i senga.

Gjest Nanna87
Skrevet

Lubne mennesker er lubne fordi de koser seg litt mer enn de tynne, derfor koser de seg mer i sengen også. De er vant til å ta til seg;)

Skrevet

Da jeg var tykkere (67kg mot mine nå 51kg) var jeg mye villere, tryggere og tøffere i sengen. Tenkte mer på nytelse fremfor utseendet. Ga alt, fikk alt.

Idag har jeg blitt så obs på utseendet og prøver å ta vare på det, at jeg har blitt litt kjedeligere og mer beskjeden. Før ofret jeg ikke slikt en tanke, og det gjenspeilte mine handlinger. Prøver å legge litt på meg, føler meg for tynn. Vil ha former! Puppene og rumpa er omtrent vekk nå.

Tilfeldig?

Anonymous poster hash: 667bb...9ab

Sånn har jeg og hatt det. Og det kan jo være flere grunner til at man kan bli for tynn - jeg hadde det helt forferdelig i livet en stund og så ikke ut. Sexlivet deretter. Bekymringer o.l. tar knekken på alt som er av lyst... Nå derimot merker jeg en markant forandring. Var du sammen med samme person da eller forskjellige? Det er forskjell på menn også, noen får oss damer til å føle oss helt fantastisk i senga uansett utseende ;)

AnonymBruker
Skrevet

Pene menn med muskler er svært sjeldent gode i senga.

Der er ikke jeg enig. Tvert imot, jeg snakker av erfaring. Den beste jeg noen gang har hatt er nettopp det - muskuløs og pen ;)

Anonymous poster hash: db821...80e

• Liker 1
Skrevet

Vil kuken nå frem når de er chubby da :/

Kanskje du foretrekker å bli ridd på istedet for og pule direkte.

Gjest Nightwich
Skrevet

Det er jo ikke det at feite er mer kresne, de bare får ikke like mange tilbud.

Om ei feit ei blir forsøkt forført 3 ganger i året og takker ja hver gang, mens ei slank ei blir forsøkt forført 74 ganger i året, men takker ja bare 5 ganger; hvem er løsest og minst kresen av de to?

Anonymous poster hash: 00a05...723

Hva vet du om "feite" damer og tilbudene vi får ?

Jeg har 5 nære venninner som er slanke og jeg har hatt flere tilbud enn noen av dem. Og da snakker jeg ikke om ONS.

Og før du kommer med noe piss om standarden på disse mennene så kan jeg si at de aller fleste var såkalt pene og veltrente.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 5 nære venninner som er slanke og jeg har hatt flere tilbud enn noen av dem. Og da snakker jeg ikke om ONS.

Og før du kommer med noe piss om standarden på disse mennene så kan jeg si at de aller fleste var såkalt pene og veltrente.

Hu store va kjent som gratis laila :P

• Liker 1
Skrevet

Nå stusser jeg litt på ordleggingen din, men om du mener at noen kan ha fantastisk selvtillit selv med noen kilo for mye, så er jeg selvsagt enig :) Og det trodde jeg at jeg nevnte i innlegget du siterte, men det va i alle fall det jeg mente!

Skrevet

Det er nok en sammenheng mellom utseende og antall ''tilbud'', som dere så fint kaller det her.

Spesielt når det gjelder ONS.

Om du har en flott og attraktiv personlighet så er jo det bare flott det vel? :) Eller så er du vel kanskje ''pen og veltrent'' du også?

AnonymBruker
Skrevet

Skryter du av hvor mange menn du kan få med deg hjem en lørdagskveld? Det er ikke noe problem for de aller fleste jenter. Om venninnene dine tilfeldigvis har fått færre tilbud enn deg tror jeg det har mer med at de ikke virker så interesserte eller deres personlighet enn vekta/utseende deres. Menn bryr seg ikke så mye om jentas utseende om de vil ha et ligg. De tar det de får. Undersøkelser viser også at mindre pene mennesker oftere har tilfeldig sex enn pene mennesker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...