AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #181 Skrevet 31. mars 2014 ^ Altså utseende har noe å si, men om mannen ikke får seg noe bedre kan han ta til takke med ei mindre attraktiv. Om en mann kun er interessert i ONS gidder han ikke å kjempe om ei pen jente som virker uinteressert, da tar han heller den mer frempå venninna. Anonymous poster hash: 89d07...ee2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #182 Skrevet 31. mars 2014 Den mer frempå, og mindre attraktive venninna* Anonymous poster hash: 89d07...ee2
Gjest Nightwich Skrevet 1. april 2014 #183 Skrevet 1. april 2014 Jeg har aldri hatt en ONS og jeg er heller ikke frempå. Jeg kommenterer kun at antall kg ikke styrer hvor attraktiv man er !! Det er pissprat. Såkalt "pene mennesker" er en myte 1
Gjest New_Girl Skrevet 1. april 2014 #184 Skrevet 1. april 2014 Jeg har aldri hatt en ONS og jeg er heller ikke frempå. Jeg kommenterer kun at antall kg ikke styrer hvor attraktiv man er !! Det er pissprat. Såkalt "pene mennesker" er en myte Det er bare å gi opp. På KG er det bare lov til å synes at tynne kvinner er attraktive. Skulle en mann likevel bli sammen med en stor kvinne er det på tross av kiloene og fordi ingen tynne vil ha han. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #185 Skrevet 1. april 2014 Kanskje de lubne er litt grådigere og forsyner seg mer av alt som er godt, De fråtser i deg, og blir ikke mette særlig fort. Tror faktisk forklaringen er så enkel,chubby jenter er glupske og uten måtehold,de har færre hemninger og begrensninger, og blir derfor ofte en stor opplevelse i sengen. Med unntak av de som har komplekser. Anonymous poster hash: d8b2d...2bd
Crystallized Skrevet 1. april 2014 #186 Skrevet 1. april 2014 Jeg er jente og erfaringer min tilsier at "chubby" gutter er bedre i senga. Selv om jeg tenner mer på de som er litt chubby mer enn syltynne og/eller veltrente gutter, tror jeg grunnen er enkel: de som ikke har så bra kropp (i følge samfunnets meninger), må jobbe mer for å imponere jenta, altså jobbe mer i senga. De som er veltrente trenger vel egentlig ikke å jobbe så mye for å få en jente til sengs. Kan være at jeg har tolket alt feil, mye har nok å gjøre med selvbildet og selvtilliten på personen også, og hva du tenner på så klart! 1
Mann 42 Skrevet 1. april 2014 #187 Skrevet 1. april 2014 Det er bare å gi opp. På KG er det bare lov til å synes at tynne kvinner er attraktive. Skulle en mann likevel bli sammen med en stor kvinne er det på tross av kiloene og fordi ingen tynne vil ha han. Det er ikke sant. Litt kledelig lubne damer er supersexy. En anelse ekstra junk in the trunk gjør hele forskjellen. Dessuten er det mye deiligere å ta i dem. Og en jente som BÅDE er fysisk aktiv og trent, OG har, la oss si 5-6 kilo ekstra i fht puristenes idealer er seksuelt nirvana på to bein. Dere veit alle mannfolk ser på damer og tenker sitt, og når jeg ser en sånn jente, kan jeg ikke bare meg for å tenke at "Den rumpa skjelver sikkert deilig når man tar henne hardt bakfra!", tett fulgt av "Sku`kke hatt noe mot å feie over hu der, nei...." Det er kanskje ikke helt stuerent å vedkjenne seg seksuelle tanker på et kvinneforum, men ærlig talt, skinnmagre jenter gjør seg selv en bjørnetjeneste. De er helt enkelt ikke så attraktive som de innbiller seg, og det betyr jo at all kaloritellingen og forsakelsene er litt bortkasta. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #188 Skrevet 1. april 2014 Det er ikke sant. Litt kledelig lubne damer er supersexy. En anelse ekstra junk in the trunk gjør hele forskjellen. Dessuten er det mye deiligere å ta i dem. Og en jente som BÅDE er fysisk aktiv og trent, OG har, la oss si 5-6 kilo ekstra i fht puristenes idealer er seksuelt nirvana på to bein. Dere veit alle mannfolk ser på damer og tenker sitt, og når jeg ser en sånn jente, kan jeg ikke bare meg for å tenke at "Den rumpa skjelver sikkert deilig når man tar henne hardt bakfra!", tett fulgt av "Sku`kke hatt noe mot å feie over hu der, nei...." Det er kanskje ikke helt stuerent å vedkjenne seg seksuelle tanker på et kvinneforum, men ærlig talt, skinnmagre jenter gjør seg selv en bjørnetjeneste. De er helt enkelt ikke så attraktive som de innbiller seg, og det betyr jo at all kaloritellingen og forsakelsene er litt bortkasta. Det er mange jenter som er naturlig slanke. Jeg skulle gjerne lagt på meg litt, men det kan være like vanskelig som det er for andre å slanke seg.. Heldigvis er det mange menn som er uenige i deg også og som liker tynne jenter! Så veldig mange kilo for mye kan man ikke ha hvis man driver med kondisjonsidrett.. Anonymous poster hash: 89d07...ee2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #189 Skrevet 1. april 2014 Det er bare å gi opp. På KG er det bare lov til å synes at tynne kvinner er attraktive. Skulle en mann likevel bli sammen med en stor kvinne er det på tross av kiloene og fordi ingen tynne vil ha han. Det er både pene store og pene tynne jenter, men ofte synes jeg tynne jenter er mer ansiktspene, hvert fall blant yngre jenter (under 30). Tror svært få liker sykelig overvektige (100 kg +), men finnes jo en mellomting Mange av verdens mest sexy kvinner er tynne, men i følge kg er vel ikke hun her hverken sexy eller god i senga.. Anonymous poster hash: 89d07...ee2
Mann 42 Skrevet 1. april 2014 #190 Skrevet 1. april 2014 Det er både pene store og pene tynne jenter, men ofte synes jeg tynne jenter er mer ansiktspene, hvert fall blant yngre jenter (under 30). Tror svært få liker sykelig overvektige (100 kg +), men finnes jo en mellomting Mange av verdens mest sexy kvinner er tynne, men i følge kg er vel ikke hun her hverken sexy eller god i senga.. Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Jo, men så snakker vi ikke om sykelig overvektige når vi snakker om "chubby" heller. Det er det man kaller "lubben" på norsk.
Gjest Eurodice Skrevet 1. april 2014 #191 Skrevet 1. april 2014 Jo, men så snakker vi ikke om sykelig overvektige når vi snakker om "chubby" heller. Det er det man kaller "lubben" på norsk. Apropos lubben, jeg synes det er en uting og jåleri å bruke engelske benevnelser når vi har adekvate norske ord for det meste.
Gjest Nightwich Skrevet 2. april 2014 #192 Skrevet 2. april 2014 Det er bare å gi opp. På KG er det bare lov til å synes at tynne kvinner er attraktive. Skulle en mann likevel bli sammen med en stor kvinne er det på tross av kiloene og fordi ingen tynne vil ha han. Det ante meg at dette er hovednormen her ja. Jeg tror mange av mennene her inne er unge som ikke har den store erfaringen. Jaja..jeg er rund og trener tre ganger i uka på senter. Jeg får høre at jeg er en deilig sexpartner og det tror jeg kommer av at jeg er fornøyd og trygg på meg selv, har få hemninger og er generelt mer opptatt av å tilfredsstille han enn egen nytelse
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #193 Skrevet 2. april 2014 Apropos lubben, jeg synes det er en uting og jåleri å bruke engelske benevnelser når vi har adekvate norske ord for det meste. Kan du et adekvat norsk ord da? "Lubben" er svensk. Anonymous poster hash: 67b90...13b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #194 Skrevet 2. april 2014 Jeg heller vel mer til teorien om at for eksempel veldig kjekke menn skal være dårlige i senga rett og slett fordi de drar damer i fleng uansett om de gidder å anstrenge seg særlig eller ikke. Blir litt samme med chubby damer tror jeg. De føler kanskje de har mer å bevise, mens de jentene som ser på seg selv som veldig attraktive tenker vel kanskje at de ikke trenger å prøve så hardt, siden gutta som får dem er heldige bare ved å få nyte deres nærvær - siden de jo er såååå deilige. ( eller noe i den retninga) Anonymous poster hash: 2b844...6bf
Frisørdama Skrevet 2. april 2014 #195 Skrevet 2. april 2014 Kan du et adekvat norsk ord da? "Lubben" er svensk.Anonymous poster hash: 67b90...13b Frodig?
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2014 #196 Skrevet 2. april 2014 Kan du et adekvat norsk ord da? "Lubben" er svensk. Anonymous poster hash: 67b90...13b Etter det jeg vet sier svensker "knubbig". Kan du vise til at "lubben" kommer fra svensk? Uansett opprinnelse vet vel alle norske hva vi legger i det ordet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #197 Skrevet 2. april 2014 Lubben kommer egentlig fra nederlandsk: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=lubben&begge=+&ordbok=nynorsk Anonymous poster hash: 12668...a21 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #198 Skrevet 2. april 2014 Etter det jeg vet sier svensker "knubbig". Kan du vise til at "lubben" kommer fra svensk? Uansett opprinnelse vet vel alle norske hva vi legger i det ordet. http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/143/16.html Anonymous poster hash: 67b90...13b
dyb Skrevet 3. april 2014 #199 Skrevet 3. april 2014 Tror chubby jenter jobber litt hardere for å tilfredsstille mannen og seg selv, mens de mer "attraktive" tenker mer på seg selv og sin nytelse.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2014 #200 Skrevet 3. april 2014 Tror chubby jenter jobber litt hardere for å tilfredsstille mannen og seg selv, mens de mer "attraktive" tenker mer på seg selv og sin nytelse. Ja, ja, du får gå inn for å få noen kilo for mye, sånn at du blir god i sengen du også nu da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå