Gå til innhold

Hvorfor er chubby jenter de beste knullerne?

Fremhevede innlegg

Gjest New_Girl
Skrevet

I andre tråder så har det blitt hevdet at store kvinner er "løsere" og har mer sex og at tynne kvinner er mer kresne og ikke har så mye sex. Men her er det altså omvendt?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samtlige "babyzillaer" jeg kjenner er feite. Mulig den overvektige figuren gjør at de ser seg selv lettere i morsrollen enn slanke timeglasskvinner, som gjerne vil ta vare på figuren for å holde seg attraktive til en bedre mann dukker opp.

Damer som ikke vil ha barn, og som ikke bruker hormonprevensjon, de puler ikke i dagene rundt eggløsning, når de er våtest. Feite babyzilllaer puler derimot bare rundt eggløsning. Alle kvinner er våte sklier i de dagene. Det er hormonet betinget.

Anonymous poster hash: 00a05...723

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I andre tråder så har det blitt hevdet at store kvinner er "løsere" og har mer sex og at tynne kvinner er mer kresne og ikke har så mye sex. Men her er det altså omvendt?

Det er jo ikke det at feite er mer kresne, de bare får ikke like mange tilbud.

Om ei feit ei blir forsøkt forført 3 ganger i året og takker ja hver gang, mens ei slank ei blir forsøkt forført 74 ganger i året, men takker ja bare 5 ganger; hvem er løsest og minst kresen av de to?

Skrevet

er du komen i puberteten?

om så, så har eg vanskar med å skjønne at du ikkje har celulittar eller strekkmerker. Om du ikkje er toppidrettsutøvar ;) Og kvifor tok du fram hengepuppar??.

bra du er nøgd!

Hvorfor er det så vanskelig å skjønne? Ikke alle som har cellulitter. Jeg har heller ikke det. Strekkmerker har jeg imidlertid et par bittesmå hvite på låret under hoftebenet. Men de kan man ikke se.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke det at feite er mer kresne, de bare får ikke like mange tilbud.

Om ei feit ei blir forsøkt forført 3 ganger i året og takker ja hver gang, mens ei slank ei blir forsøkt forført 74 ganger i året, men takker ja bare 5 ganger; hvem er løsest og minst kresen av de to?

Hæ? Er du seriøs nå?

Anonymous poster hash: 9c358...9c3

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg kom til å tenke over det, så har jeg hatt mine beste stunder i sengen med overvektige jenter. Ren tilfeldighet eller er de rett og slett bedre?

Jeg har ligget med 15 jenter, og de 4 chubby jentene jeg hadde meg med var sykt bra i senga. Merkelig..

Anonymous poster hash: ca752...440

Vi er rett og slett bare bedre i senga enn andre kvinner. Talentet kommer sammen med kiloene. Du skjønner vel hvorfor jeg bare nekter og slanke meg???

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Konklusjon so far: lubne nordlendinger er best i senga.

:danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er du komen i puberteten?

om så, så har eg vanskar med å skjønne at du ikkje har celulittar eller strekkmerker. Om du ikkje er toppidrettsutøvar ;) Og kvifor tok du fram hengepuppar??.

bra du er nøgd!

Hvor i all verden har du det fra at det ikke finnes kvinner uten cellulitter eller strekkmerker? Har heller ikke det, er i midten av førtiårene og har flere svangerskap bak meg. Noen får det bare ikke, og det er antakelig genetisk. Jeg er ikke skranten heller, men har lav fettprosent.

Anonymous poster hash: 2ba04...1f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min beste er en slank amerikaner med verdens største rompe-kompleks. Hun er milevis foran alle andre når det gjelder kvantitet OG kvalitet. Så, det meste her er bare synsing.

Anonymous poster hash: c2279...54e

AnonymBruker
Skrevet

Slank har overraskende ofte lite med trent å gjøre. Det finnes ganske mange slappe, småspiste mennesker som verken har styrke eller kondisjon.

Jeg skrev slank OG trent, ikke bare slank ;) Man trenger ikke å være småspist for å være tynn. Jeg spiser masse, trener styrke og kondisjon, men er tynn fordi jeg har høy forbrenning samt at jeg trener såpass mye kondisjon (løping, sykling). Selv om man ikke trenger å være veldig tynn for å trene mye kondisjon, så skal det litt til å være veldig stor og samtidig trene masse kondisjon, man forbrenner jo mye fett når man løper, sykler, går på ski osv ;)

Anonymous poster hash: 89d07...ee2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av mange dumme tråder her inne ;)

Jeg ser ikke hvorfor hvorfor noen som er en spesiell kroppstype/vekt automatisk skal være mer selvsikre?

Når det er sagt er jeg utvilsomt en bedre opplevelse nå som jeg trives med vekten enn når jeg veide mer enn hva jeg trivdes med.

Da tenkte jeg jo nettopp på hvordan jeg så ut, og følte meg uattraktiv/mistet mer lyst pga lavt selvbilde.

Jeg ville sikkert blitt kalt chubby da, men personlig klarte jeg aldri bli komfortabel med det dessverre.

Anonymous poster hash: 91232...bc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt finnes det kvinner uten strekkmerker og cellulitter. Strekkmerker rr i stor grad genetisk, og cellulitter kommer med fett. Selv hadde jeg cellulitter da jeg var litt overvektig, men de forsvant igjen med trening og fornuftig kosthold.

Anonymous poster hash: 12668...a21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Aldri opplevd at jeg ikke har klart å holde følge eller peser som en gris, til tross for at jeg er chubby. Haha.

Anonymous poster hash: b8184...397

Tjukke jenter beveger seg ofte lite under sex, så det er vel ikke så rart partneren din blir sluten når han gjør mest.

Anonymous poster hash: 12668...a21

AnonymBruker
Skrevet

For en latterlig tråd! Og fordommene tyter alle veier. Jeg har alltid vært chubby, men har aldri noen gang hatt problemer med å finne verken kjæreste eller noen å ha sex med. Det handler ikke om antall kilo kroppsvekt, men om hvordan jeg er som person. Et menneske er mye mer enn sine kilo, og heldigvis har jeg truffet mannfolk som har hatt vett nok til å skjønne det.

Jeg har høy sexlyst, bli alltid våt og tent, og merker jo selvfølgelig at de mennene jeg har sex med tenner på meg og liker å ha sex med meg. Det handler om kjemi, tenning og nytelse. Ikke om verken takknemlighet over at noen nedlater seg til å ha sex med meg eller andre idiotiske teorier.

Anonymous poster hash: 622c5...5a8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er pærefasong eller eplefasong som er best knullere jeg :)

Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke overvektige er bedre i senga, men hvis det hadde vært tilfelle kan det jo være fordi de er løsere og derfor har mer erfaring? ;) Forskning har vist at de mindre pene jentene oftere har tilfeldig sex enn pene jenter :)

Anonymous poster hash: 89d07...ee2

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om det er pærefasong eller eplefasong som er best knullere jeg :)

Anonymous poster hash: 2b8fe...2b7

ER nok oss med den kroppsformen som får mest pes ja, nemlig eplene.

Skrevet (endret)

Jeg har fått høre at jeg er god i senga uansett hva vekt jeg har hatt.

Endret av Tris
  • Liker 2
Skrevet

For en latterlig tråd! Og fordommene tyter alle veier. Jeg har alltid vært chubby, men har aldri noen gang hatt problemer med å finne verken kjæreste eller noen å ha sex med. Det handler ikke om antall kilo kroppsvekt, men om hvordan jeg er som person. Et menneske er mye mer enn sine kilo, og heldigvis har jeg truffet mannfolk som har hatt vett nok til å skjønne det.

Jeg har høy sexlyst, bli alltid våt og tent, og merker jo selvfølgelig at de mennene jeg har sex med tenner på meg og liker å ha sex med meg. Det handler om kjemi, tenning og nytelse. Ikke om verken takknemlighet over at noen nedlater seg til å ha sex med meg eller andre idiotiske teorier.

Anonymous poster hash: 622c5...5a8

Må si meg enig med deg.

Skrevet

Enda en tråd hvor folk rakker ned på andres kropper, og hvor menn kaster ordet 'kvinnelogikk' rundt seg i alle retninger om ting de synes er idiotiske - selv når det er menn de siterer. Herlig.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...