AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #121 Skrevet 29. mars 2014 Håper du er ironisk? Hvorfor håper du det? Nei, bare en teori jeg har. Anonymous poster hash: 67b90...13b
Timza Skrevet 29. mars 2014 #122 Skrevet 29. mars 2014 Jo, det er jo det du sier. Spørsmålet er hvorfor store jenter er bedre i senga. Du svarer at det er fordi de kompenserer for de ekstra kiloene sine. Dersom man kompenserer for noe så er det fordi man er usikker. Altså usikkerhet gjør deg bedre i senga. Hvordan skal man ellers tolke det? Man trenger da ikke være usikker selv om man er lubben? Hvor har du det fra? Er man ikke morsom så er man jo ikke usikker på seg selv fordi man ikke er morsom? Da har man jo andre kvaliteter som veier opp for det å ikke være morsom som gjør at man alikavell klarer å være sikker på seg selv. Er man lubben så bruker man jo andre kvaliteter enn det at man er "mindre" vakker å se på under sex for å gjøre den biten fantastisk. Og er dette vellykket så har man da all grunn til å være skråsikker på seg selv når det gjelder sex, selv om man er lubben. Man havner jo ikke til sengs med en person pga hun er ekstremt usikker på seg selv, dette lubben som godt trent.
Gjest New_Girl Skrevet 29. mars 2014 #123 Skrevet 29. mars 2014 Man trenger da ikke være usikker selv om man er lubben? Hvor har du det fra? Er man ikke morsom så er man jo ikke usikker på seg selv fordi man ikke er morsom? Da har man jo andre kvaliteter som veier opp for det å ikke være morsom som gjør at man alikavell klarer å være sikker på seg selv. Er man lubben så bruker man jo andre kvaliteter enn det at man er "mindre" vakker å se på under sex for å gjøre den biten fantastisk. Og er dette vellykket så har man da all grunn til å være skråsikker på seg selv når det gjelder sex, selv om man er lubben. Man havner jo ikke til sengs med en person pga hun er ekstremt usikker på seg selv, dette lubben som godt trent. Du snakker om å kompensere for at man er lubben. Hvis man ikke er usikker på seg selv har man heller ingen grunn for å kompensere. 2
Timza Skrevet 29. mars 2014 #124 Skrevet 29. mars 2014 Du snakker om å kompensere for at man er lubben. Hvis man ikke er usikker på seg selv har man heller ingen grunn for å kompensere. Det ligger i vår natur å kompansere. Det er slik vi har overlevd som art over lang, lang tid. Selv om du ikke tenker over at du kompanserer for noe, så gjør du det omtrent dalig i det hverdagslige. Er man lubben så ligger det underbelagt at man er klar over at typen kanskje ser på en sprettrumpe her og der og syns det er spennende, og dermed vil man jo selvsakt prøve å øke hans sexlyst på en selv gjennom å bruke/utnytte de gode kvalitetene en selv har som nødvendigvis ikke handler om utseende f.eks, selv om dette også utnyttes gjerne av jenter generelt med lepper, pupper og lår da dette er ekstremt sexy uansett fassong. Hvordan hun gjør dette er jo individuelt, for noen kan det være å lage en god middag, for andre det å være ekstremt god til å gi BJ's, hos andre er det at man har en spennende fetisj som fyren også digger at hun har, og slik kan man fortsette i det evige for måter å kompansere for selv om kanskje ordet "kompansere" kan byttes ut med det å utligne, eller gjøre opp for, eller hva som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #125 Skrevet 29. mars 2014 feite kvinner er deilige og MYKE Anonymous poster hash: 3f54d...32c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #126 Skrevet 29. mars 2014 feite kvinner er deilige og MYKE Anonymous poster hash: 3f54d...32c Hva har det med saken å gjøre? Her er det snakk om hvor god man er i senga. Alle feite kvinner er ikke deilige, akkurat som ikke alle tynne kvinner er det.. Anonymous poster hash: 89d07...ee2 3
Tarsan97 Skrevet 29. mars 2014 #127 Skrevet 29. mars 2014 Det er vel fodi når du tar ett jokk får du resten på etterdønningene 1
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2014 #128 Skrevet 29. mars 2014 Statistisk data tilside, så kan det jo ikke være rene tilfeldigheten at samtlige chubbies er våte som et fossefall. Til motsetning av spikertynne jenter hvor man er nødt til å bruke spytt eller glidekrem for å få an inn. Anonymous poster hash: 2228a...41e Men du har da ikke prøvd alle overvektige jenter der ute heller så jeg skjønner ikke hvordan du kan tro at dine erfaringer nødvendigvis er representativt for flertallet. Du kan ha vært heldig med de du har vært på eller noe vet du. Og til de som sier at tjukke jenter er våtere basert på en fysisk forklaring så spurte jeg faktisk naboen som er lege. Vel er han ingen gynekolog men han lo godt når jeg sa det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #129 Skrevet 29. mars 2014 Man trenger da ikke være usikker selv om man er lubben? Hvor har du det fra? Er man ikke morsom så er man jo ikke usikker på seg selv fordi man ikke er morsom? Da har man jo andre kvaliteter som veier opp for det å ikke være morsom som gjør at man alikavell klarer å være sikker på seg selv. Er man lubben så bruker man jo andre kvaliteter enn det at man er "mindre" vakker å se på under sex for å gjøre den biten fantastisk. Og er dette vellykket så har man da all grunn til å være skråsikker på seg selv når det gjelder sex, selv om man er lubben. Man havner jo ikke til sengs med en person pga hun er ekstremt usikker på seg selv, dette lubben som godt trent. Unnskyld; har du prøvd å være lubben kvinne kontra slank/tynn eller hva kvinne? Og hvor har du det fra at andre merker lavt selvbilde? Veldig mange, spesielt de som har det virkelig ille bruker mye energi på å skjule det - nettopp for å kunne leve med en vedvarende dårlig selvtillit/selvbilde. Nå kjenner jeg mange seksuelt tja......eksplisitte mennesker, og en god porsjon av dem har usedvanlig dårlig selvtillit når det kommer til kropp. Type spiseforstyrrelser, og helt forvrengt syn på kroppen. Noen kompenserer for mangler de mener/tror/føler de har, ja. Men slettes ikke alle. Anonymous poster hash: 5eb4a...942
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #130 Skrevet 29. mars 2014 Ja, man vet at man er lubben og dermed anstrenger seg litt ekstra i senga for å bygge opp for det. På samme måte som at gutten med 10 cm anstrenger seg litt ekstra for å prøve å imponere selv om penis ikke akkurat imponerer ved første øyekast. Det høres slemt og grusomt ut men slik er nå realiteten, og dette kan man sette opp til alle andre situasjoner også. Vet man at man ligger under par i enkelte tilfeller/situasjoner, så prøver man jo å gjøre så godt en kan der man har mulighet for det, både når det gjelder hos/for partneren, samt i jobb sammenheng f.eks. Det å nekte for dette blir jo bare dumt. Og som sakt, noe jeg tydeligvis må gjenta etter hver post, så er det jo ikke dette en fasit for alle menneskene på jorda. Det er et gjennomsnitt. Selv om du ikke tenker slik, så er det slik verden fungerer. Det er slik vi har overlevd som en art. Det ligger i naturen at man helst ønsker å være den beste, den flotteste, den flinkeste, den morsomste, den smarteste osv osv i alle ulike former og fassonger. Og bruker dette for å kompansere for de sidene av seg selv man vet ikke ligger på nivå med de andre "smarteste, snilleste, flinkeste" osv. For å gjøre det enkelt. Er man ikke den peneste, så prøver man å være den morsomste, snilleste, flinkeste etc for å kompansere. Og omvendt om man er pen men ikke den snilleste, flinkeste, morsomste osv. Nei, det sier jeg ikke. Finnes ikke måte på hvordan ting kan tolkes i opp og i mente av enkelte her inne. Nå skal ikke jeg påstå at du mener bare feil, men jeg er uenig i det du sier. Først og fremst så spiller kjemien mellom de to som har sex en stor rolle for hvor bra det blir. Du kan se så sexy ut som bare pokker, men om kjemien er helt på trynet så blir det ikke bra sex. Dessuten; Jeg har tidligere vært større enn jeg er nå. Jeg hadde fantastisk sex til tross for kiloene, og jeg skal love deg at det var IKKE de ekstra kiloene som fyrte meg opp. Der tror jeg du rett og slett tar feil når du sier at det stort sett er sånn for større damer. Hovedfokuset mitt lå på nytelse, ikke at jeg kanskje var større enn hans tidligere sexpartnere og derfor måtte anstrenge meg ekstra mye for å kunne måle meg med noen av dem. Om man faktisk ikke er i stand til å legge til side prestasjonsproblemene sine nå rman har sex, så blir det ikke bra sex. Anonymous poster hash: 97f9a...91e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #131 Skrevet 29. mars 2014 Eg kan jo kun svara for meg sjøl. Eg bryr meg null og niks om mine celulittar og strekkmerker. Ei heller korleis eg ser ut i dei ulike stillingane. For det første er eg sikker på min frodige, men dog så sexy kropp, og om eg skulle brydd meg om utsjånaden min under sex så hadde sexen vorte kjedeleg. Og som andre den tråden hevdar så skal det vera jævlig godt å finne den jenta/dama/kvinna som verken har celulittar og strekkmerker. Det har eg til gode å sjå. Greit nok at du har god selvtillit og er glad i kroppen din, men hvis du tror at det å finne en kvinne uten strekkmerker eller cellulitter er så sjeldent er du virkelig på bærtur. Det er da virkelig ikke unormalt, og nei det gjelder ikke bare for små jenter i puberteten som du så fint antyder. Skjerp deg. Anonymous poster hash: a6472...44a 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #132 Skrevet 29. mars 2014 Det er fordi de gjør det som om det skulle vært siste gang, hver gang =) Anonymous poster hash: bb234...16a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #133 Skrevet 29. mars 2014 Har man virkelig så god selvtillit når man baserer den på et selvbedrag om at alle kvinner har cellulitter og strekkmerker da?Anonymous poster hash: 12668...a21 1
Hulderen Skrevet 29. mars 2014 #134 Skrevet 29. mars 2014 er du komen i puberteten? om så, så har eg vanskar med å skjønne at du ikkje har celulittar eller strekkmerker. Om du ikkje er toppidrettsutøvar Og kvifor tok du fram hengepuppar??. bra du er nøgd! Jeg tok med hengepupper fordi det er noe som er vanlig i min aldersgruppe. Men som i likhet med celulitter og strekkmerker ikke rammer alle. Toppidrettsutøver? Ha ha, nei, det er jeg ikke. Hvor har du det fra at toppidrettsutøvere er mindre rammet av strekkmerker enn andre? Du er klar over at du er nedlatende når du spør om jeg er kommet i puberteten? Jeg skjønner at det var viktig at jeg svarte her, siden du lever i villfarelse angånde utseendet til kvinner. Jeg er godt voksen. Nå aner jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er dobbelt så gammel som en stor andel av skribentene på KG. 5
Timza Skrevet 29. mars 2014 #135 Skrevet 29. mars 2014 Unnskyld; har du prøvd å være lubben kvinne kontra slank/tynn eller hva kvinne? Og hvor har du det fra at andre merker lavt selvbilde? Veldig mange, spesielt de som har det virkelig ille bruker mye energi på å skjule det - nettopp for å kunne leve med en vedvarende dårlig selvtillit/selvbilde. Nå kjenner jeg mange seksuelt tja......eksplisitte mennesker, og en god porsjon av dem har usedvanlig dårlig selvtillit når det kommer til kropp. Type spiseforstyrrelser, og helt forvrengt syn på kroppen. Noen kompenserer for mangler de mener/tror/føler de har, ja. Men slettes ikke alle. Anonymous poster hash: 5eb4a...942 Jeg har aldri snakket om lavt selvbilde, så hvor du har det ifra aner jeg ikke. Og igjen må jeg tydeligvis nevne at jeg selvfølgelig snakker om statestikk rundt det normale hos oss mennesker, og ikke en regel som gjelder absolutt alle. Nesten så jeg må legge det i en signatur her da alle klarer å lage egne tvangstanker rundt hva poenget i postene handler om. Slutt å heng seg opp i enkelt ord (i dette tilfellet finner du jo opp ordet selv), og les hele avsnittet istedet før man poster kan være et godt tips. Alle mennesker kompanserer for noe, dog det betyr ikke at alle mennesker har et dårlig selvbilde. Nå skal ikke jeg påstå at du mener bare feil, men jeg er uenig i det du sier. Først og fremst så spiller kjemien mellom de to som har sex en stor rolle for hvor bra det blir. Du kan se så sexy ut som bare pokker, men om kjemien er helt på trynet så blir det ikke bra sex. Dessuten; Jeg har tidligere vært større enn jeg er nå. Jeg hadde fantastisk sex til tross for kiloene, og jeg skal love deg at det var IKKE de ekstra kiloene som fyrte meg opp. Der tror jeg du rett og slett tar feil når du sier at det stort sett er sånn for større damer. Hovedfokuset mitt lå på nytelse, ikke at jeg kanskje var større enn hans tidligere sexpartnere og derfor måtte anstrenge meg ekstra mye for å kunne måle meg med noen av dem. Om man faktisk ikke er i stand til å legge til side prestasjonsproblemene sine nå rman har sex, så blir det ikke bra sex. Anonymous poster hash: 97f9a...91e Kjemi er en selvfølge, så jeg har ikke tatt for meg det. Og jeg har aldri sakt at kilo = bra sex da det er absurd. Jeg snakker om mulig underbevist tankegang og hvorfor lubne jenter ofte er flinke under lakenet, så fremt de er stolte av seg selv og ikke har noe problem rundt det faktum at de er lubne. Fra mitt ståsted så virker lubne jenter mer lystne til å ville lære måter å bli bedre elskere på, mens "fine" jenter oftere stoler mer på sitt ytre for at sex'en automatisk er på sitt beste. <--- Igjen ingen regel for alle til de som nå henger seg opp i at dette på noen måte er en regel slått fast i sten. Jeg har to jenter som hos meg ligger igjen i hukommelsen nettopp pga de var fantastisk i senga, der den ene var lubben og den andre vanlig tynn. Dog av de jeg har hatt sex med, så har sexen vært mer "leken" med de lubne jentene enn de tynne sett på det statistisk sett.
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #136 Skrevet 29. mars 2014 Hvorfor tar mange av dere å kaster ord og uttrykk inn i munnen til andre som aldri har den tankegangen? Man trenger da ikke være en gud i senga som litt overvektig for å være "godtatt"? Hvordan i allverden fikk du det ut av min tekst? Typisk damelogikk og tenke så i de baner at alt man sier er for å nedverge noe, eller for å snakke ned mot noe. Les det jeg har skrevet på nytt med et litt annet syn er du grei så ser du da forhåpentligvis poenget i det jeg skulle frem med. Og det er også logisk, samt noe jeg også har opplevd selv. Hele teksten din er jo et eneste stort bevis for en logikk som du trenger å ta en kikk på, da ingenting av det handler om teksten min og hva jeg skrev. Det er vel den enkleste metoden å svare på når man ikke har gode argumenter, altså å skrive at andre kaster ord og uttrykk i munnen din. I tillegg bruker du hersketeknikker hvor du kaller ting "damelogikk" og ber meg om å være "grei". Når du velger å bruke hersketeknikk og snakker ned om noen er det lite interessant å diskutere videre med deg.
Timza Skrevet 29. mars 2014 #137 Skrevet 29. mars 2014 Det er vel den enkleste metoden å svare på når man ikke har gode argumenter, altså å skrive at andre kaster ord og uttrykk i munnen din. I tillegg bruker du hersketeknikker hvor du kaller ting "damelogikk" og ber meg om å være "grei". Når du velger å bruke hersketeknikk og snakker ned om noen er det lite interessant å diskutere videre med deg. Den ypperste form for hersketeknikk er da avsporinger og det å legge meninger inn på personene man diskuterer som debatanten aldri har hatt. Når du svarer meg med en kontekst som absolutt ikke har noe med det jeg har skrevet å gjøre så må det da kommenteres. Da får du lese det på nytt og gjøre et nytt forsøk. Det jeg har skrevet om handler om vanlig biologi, noe en kan finne i helt vanlige bøker og undersøkelser gjort på nett. Alle mennesker har ting med seg selv som de ønsker å forbedre, og kan de ikke det så kompanserer de på andre måter med de tingene de vet er flotte om seg selv, det må du da være enig i?
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #138 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Den ypperste form for hersketeknikk er da avsporinger og det å legge meninger inn på personene man diskuterer som debatanten aldri har hatt. Når du svarer meg med en kontekst som absolutt ikke har noe med det jeg har skrevet å gjøre så må det da kommenteres. Da får du lese det på nytt og gjøre et nytt forsøk. Det jeg har skrevet om handler om vanlig biologi, noe en kan finne i helt vanlige bøker og undersøkelser gjort på nett. Alle mennesker har ting med seg selv som de ønsker å forbedre, og kan de ikke det så kompanserer de på andre måter med de tingene de vet er flotte om seg selv, det må du da være enig i? Vis meg hvor jeg har lagt ord i din munn. Jeg finner heller ingen fornuft i det du skriver. Jeg må ikke være enig i noe. Jeg deler ikke dine argumenter eller det som du skriver i mangel på dem. Endret 29. mars 2014 av Coolaid
Timza Skrevet 29. mars 2014 #139 Skrevet 29. mars 2014 Vis meg hvor jeg har lagt ord i din munn. Jeg finner heller ingen fornuft i det du skriver. Jeg må ikke være enig i noe. Jeg deler ikke dine argumenter eller det som du skriver i mangel på dem. Hele ditt svar til meg handlet om det å være "godtatt" samt min mening rundt det. Trenger jeg virkelig å linke deg tilbake til ditt eget svar? Eller klarer du å lese det om igjen, eventuelt huske hva du skrev til meg? Selvfølgelig må du ikke være enig i noe da det er så hardt å innrømme at man gjør feil.
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2014 #140 Skrevet 29. mars 2014 Hele ditt svar til meg handlet om det å være "godtatt" samt min mening rundt det. Trenger jeg virkelig å linke deg tilbake til ditt eget svar? Eller klarer du å lese det om igjen, eventuelt huske hva du skrev til meg? Selvfølgelig må du ikke være enig i noe da det er så hardt å innrømme at man gjør feil. Du kan sitere den setningen hvor jeg ligger ord i din munn, spesifikt. Og igjen, det blir som jeg skrev tidligere: Det er vel den enkleste metoden å svare på når man ikke har gode argumenter, altså å skrive at andre kaster ord og uttrykk i munnen din. I tillegg bruker du hersketeknikker hvor du kaller ting "damelogikk" og ber meg om å være "grei". Når du velger å bruke hersketeknikk og snakker ned om noen er det lite interessant å diskutere videre med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå