Gå til innhold

Hvorfor er chubby jenter de beste knullerne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke noe med at noe ekstra fett gir økt sexlyst, syns jeg at jeg en gang leste når det var snakk om de mange medieoppslagene om feit vs skinny.

Vekta har garantert ikke noe å si for hvor høy sexlyst man har.

Anonymous poster hash: 89d07...ee2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åja, så du har vært med alle tjukke jenter i verden? Noen her har klart å trøkke ut av seg at tynne og pene jenter ligger som tømmerstokker. For noe jævla tull det er å si sånne ting. Bare fordi man har erfaring med at tynne jenter eller tykke eller normalvektige er sånn eller sånn, trenger da for all del ikke alle i verden være sånn. Bruk hodet LITT her, forstår ikke at det trenger å bli så mye rart ut av en tråd fordi noen har et par like opplevelser med folk som har lik vekt.

Etter en tur på KG blir jeg mindre forundra over kommentarfeltet på vg f.eks. og alt det rare og idiotiske folk klarer å lirke ut av seg rundt omkring, mye rart som rører seg (og ikke rører seg) i hodene til folk.

Skriver under på denne.

Skrevet

Iom at du ikke vet noenting om det, så syns jeg det er merkelig at du uttaler deg så bastant. Enten kan du svare på spørsmålet mitt ved å vise til hva jeg mente å engang ha lest, eller vise til det motsatte. Din mening teller ikke.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Var det ikke noe med at noe ekstra fett gir økt sexlyst, syns jeg at jeg en gang leste når det var snakk om de mange medieoppslagene om feit vs skinny.

Men gjør økt sexlyst at man nødvendigvis er bedre i senga?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hormoner og fett henger sammen.

Anonymous poster hash: 74d3f...795

• Liker 1
Skrevet

?????

Les det et par ganger så forstår du det nok til slutt.

Skrevet

Nja.

"In theory, the more fat cells one has is directly associated with higher estrogen levels," Dr. Jennifer Berman said. "The more fat cells, the more estrogen. But having high estrogen means that your levels of testosterone could be waning."

While more estrogen is good for lubrication, low levels of testosterone means low libido and decreased sexual response, which could account for trouble reaching orgasm. Tatt herfra.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Enig. Men det er jo også slik at en fyldig kvinne kan være mye nærmere den enkeltes ideal - deres oppfatning av et perfekt ytre - enn en tynn.

Og den andre veien selvsagt. Det er jo nok av snakk om at menn ikke liker 'beinrangler' også. Det er i det hele tatt lite forståelse for at mennesker har ulike preferanser.

Det er aldeles korrekt, men det forteller ikke så fryktelig mye mer enn at hun møtes av en mer lysten partner.

Noe som selvsagt bidrar til å bekrefte henne som kvinne.

Men, det endrer nok ikke i vesentlig grad hennes oppfatning av selvverdi eller får henne til å bli en fri og leken, nytende partner om hun ikke har det i seg fra før.

- helt uavhengig av vekt, høyde, hårfarve og farve på tåneglene.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ellers ikke at chubby kvinner (som TS så vakkert kaller oss) er så mye bedre i sengeklærne enn andre damer.

Skrevet

Det er aldeles korrekt, men det forteller ikke så fryktelig mye mer enn at hun møtes av en mer lysten partner.

Noe som selvsagt bidrar til å bekrefte henne som kvinne.

Men, det endrer nok ikke i vesentlig grad hennes oppfatning av selvverdi eller får henne til å bli en fri og leken, nytende partner om hun ikke har det i seg fra før.

- helt uavhengig av vekt, høyde, hårfarve og farve på tåneglene.

Nei, men det kan være noe å tenke over for de som skriver at store kvinner er bedre i senga fordi de må jobbe hardere for å være like attraktive for menn som tynne kvinner.
  • Liker 2
Skrevet

Men gjør økt sexlyst at man nødvendigvis er bedre i senga?

Jeg tror kanskje det har en viss korrelasjon, ja. Iallfall om jeg skal gå ut fra meg selv.

Nja.

"In theory, the more fat cells one has is directly associated with higher estrogen levels," Dr. Jennifer Berman said. "The more fat cells, the more estrogen. But having high estrogen means that your levels of testosterone could be waning."

While more estrogen is good for lubrication, low levels of testosterone means low libido and decreased sexual response, which could account for trouble reaching orgasm. Tatt herfra.

Takker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje det har en viss korrelasjon, ja. Iallfall om jeg skal gå ut fra meg selv.

Takker.

Jeg har god sexylyst og er slank, så jeg strider i hvert fall i mot "statistikken" din.

Skrevet

Er det du sier, sagt i klartekst, følgende:

Litt lubne kvinner anstrenger seg ekstra i sengen fordi de vet de er mindre sexy og delikate enn slanke kvinner?

Edit: - og bare så det er nevnt: Et firma som kjører kandidatene rygg-i-rygg slik at de møter hverandre... et slikt sted bør ingen si jatakk til noensomhelst slags jobb.

De er rene amatører som ikke har det minste peiling på noe som helst :lol:

Ja, man vet at man er lubben og dermed anstrenger seg litt ekstra i senga for å bygge opp for det.

På samme måte som at gutten med 10 cm anstrenger seg litt ekstra for å prøve å imponere selv om penis ikke akkurat imponerer ved første øyekast.

Det høres slemt og grusomt ut men slik er nå realiteten, og dette kan man sette opp til alle andre situasjoner også. Vet man at man ligger under par i enkelte tilfeller/situasjoner, så prøver man jo å gjøre så godt en kan der man har mulighet for det, både når det gjelder hos/for partneren, samt i jobb sammenheng f.eks.

Det å nekte for dette blir jo bare dumt. Og som sakt, noe jeg tydeligvis må gjenta etter hver post, så er det jo ikke dette en fasit for alle menneskene på jorda. Det er et gjennomsnitt. Selv om du ikke tenker slik, så er det slik verden fungerer. Det er slik vi har overlevd som en art. Det ligger i naturen at man helst ønsker å være den beste, den flotteste, den flinkeste, den morsomste, den smarteste osv osv i alle ulike former og fassonger. Og bruker dette for å kompansere for de sidene av seg selv man vet ikke ligger på nivå med de andre "smarteste, snilleste, flinkeste" osv.

For å gjøre det enkelt. Er man ikke den peneste, så prøver man å være den morsomste, snilleste, flinkeste etc for å kompansere. Og omvendt om man er pen men ikke den snilleste, flinkeste, morsomste osv.

Det du sier her er med andre ord at usikkerhet og mindreverdighetskomplekser gjør deg bedre?

Prøv igjen. Man blir fantastisk i senga av å leve seg inn i det som skjer, ikke av å bekymre seg om skalaer og andres rumper som blir 'deisa.'

Nei, det sier jeg ikke.

Finnes ikke måte på hvordan ting kan tolkes i opp og i mente av enkelte her inne.

Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

Nei, det sier jeg ikke.

Finnes ikke måte på hvordan ting kan tolkes i opp og i mente av enkelte her inne.

Jo, det er jo det du sier. Spørsmålet er hvorfor store jenter er bedre i senga. Du svarer at det er fordi de kompenserer for de ekstra kiloene sine. Dersom man kompenserer for noe så er det fordi man er usikker. Altså usikkerhet gjør deg bedre i senga. Hvordan skal man ellers tolke det?

Endret av New_Girl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er jo det du sier. Spørsmålet er hvorfor store jenter er bedre i senga. Du svarer at det er fordi de kompenserer for de ekstra kiloene sine. Dersom man kompenserer for noe så er det fordi man er usikker. Altså usikkerhet gjør deg bedre i senga. Hvordan skal man ellers tolke det?

Er sånn jeg også tolker det. Og det stemmer vel ikke at de fleste store damer synes de er uattraktive og derfor prøver å anstrenge seg ekstra?! De fleste damene her har jo feks sagt motsatt, at de er store, men ikke bryr seg om det og har masse selvtillit, og at de derfor tør å slippe seg mer løs i senga.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, man vet at man er lubben og dermed anstrenger seg litt ekstra i senga for å bygge opp for det.

På samme måte som at gutten med 10 cm anstrenger seg litt ekstra for å prøve å imponere selv om penis ikke akkurat imponerer ved første øyekast.

Det høres slemt og grusomt ut men slik er nå realiteten, og dette kan man sette opp til alle andre situasjoner også. Vet man at man ligger under par i enkelte tilfeller/situasjoner, så prøver man jo å gjøre så godt en kan der man har mulighet for det, både når det gjelder hos/for partneren, samt i jobb sammenheng f.eks.

Det å nekte for dette blir jo bare dumt. Og som sakt, noe jeg tydeligvis må gjenta etter hver post, så er det jo ikke dette en fasit for alle menneskene på jorda. Det er et gjennomsnitt. Selv om du ikke tenker slik, så er det slik verden fungerer. Det er slik vi har overlevd som en art. Det ligger i naturen at man helst ønsker å være den beste, den flotteste, den flinkeste, den morsomste, den smarteste osv osv i alle ulike former og fassonger. Og bruker dette for å kompansere for de sidene av seg selv man vet ikke ligger på nivå med de andre "smarteste, snilleste, flinkeste" osv.

For å gjøre det enkelt. Er man ikke den peneste, så prøver man å være den morsomste, snilleste, flinkeste etc for å kompansere. Og omvendt om man er pen men ikke den snilleste, flinkeste, morsomste osv.

Nei, det sier jeg ikke.

Å kjære :skratte:

Mennesker tenner på andre mennesker, ikke bare på kroppen alene ser du.

Hjelper, som nevnt noen ganger på KG, ikke med verdens fineste hus dersom ingen er hjemme.

Du er bare middels god som provokatør, så jeg forlater deg her. Inntil du skulle komme til en dypere erkjennelse av hva som tenner de fleste mennesker i et møte mellom to.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller desperathet. Hun vet at hun får kanskje aldri pult igjen, noensinne. Så derfor gjør hun det beste ut av det.

Anonymous poster hash: 67b90...13b

Gjest New_Girl
Skrevet

Det er vel heller desperathet. Hun vet at hun får kanskje aldri pult igjen, noensinne. Så derfor gjør hun det beste ut av det.

Anonymous poster hash: 67b90...13b

Håper du er ironisk?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har god sexylyst og er slank, så jeg strider i hvert fall i mot "statistikken" din.

Eh, nei. Det du svarer på der er om høy sexlyst= bedre i sengen. Som jeg tror på. Så du motsier deg selv. Eller prøver å motsi meg. Uansett; du failer.

Skrevet

Å kjære :skratte:

Mennesker tenner på andre mennesker, ikke bare på kroppen alene ser du.

Hjelper, som nevnt noen ganger på KG, ikke med verdens fineste hus dersom ingen er hjemme.

Du er bare middels god som provokatør, så jeg forlater deg her. Inntil du skulle komme til en dypere erkjennelse av hva som tenner de fleste mennesker i et møte mellom to.

Leser du i det hele tatt hva jeg skriver? Det virker som om du bare flyr rundt med mannvond-kjeppen og bare skriver ett eller annet.

Jeg har da skrevet tidligere at man kan være sexy o.l selv om man er lubben, mann som kvinne. Hva er det du ikke forstår? Kan du ikke lese det jeg skriver ihvertfall 10 ganger før du starter å skrive, ettersom jeg må gjenta meg selv så mange ganger til deg og du aldri klarer å ta ut poenget fra teksten for å diskutere det som står der. Istedet lager du vrangforestillinger rundt min mening i saken og diskuterer dine egne vrangforestillinger.

For å gjøre det enkelt:

Er det noenting i livet ditt som du ønsker du kunne forbedre? Svarer du ja her, så er du stort sett enig i det jeg skriver. For hvis du svarer ja, så vil du automatisk prøve å vise deg frem fra din beste side til partneren din, til vennene dine, til sjefen din på jobb og så videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...