Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #81 Skrevet 29. mars 2014 Vell, det er isåfall min og mange andre sin erfaring. Merkelig at denne "myten" da har blusset opp hvis det ikke ligger noe i det. Kvinnelogikken tar tydeligvis ikke med unntak i betraktningen når man sier/leser noe. Og selvfølgelig har fyldige mennesker en litt annen tankegang rundt sin egen kropp enn de som er tynne? Det er et selvfølge. Med det sakt så er det jo ikke slik at man automatisk er beskjeden pga sin kropp, enten den er tynn eller tjukk. Men man forstår jo at man er tynnere eller tykkere sett utenfira hos andre som ser en. Hæh? Den tror jeg du må forklare.... iallefall for meg, for her datt jeg av gitt. 2
Timza Skrevet 29. mars 2014 #82 Skrevet 29. mars 2014 Hæh? Den tror jeg du må forklare.... iallefall for meg, for her datt jeg av gitt. Alle som er overvektige vet jo at de er overvektige? Man går vell ikke rundt og trur man ser ut som en fyrstikk om man har 10-20 kg ekstra? Hvordan skal jeg kunne klare å forklare dette bedre?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #83 Skrevet 29. mars 2014 Vell, det er isåfall min og mange andre sin erfaring. Merkelig at denne "myten" da har blusset opp hvis det ikke ligger noe i det. Kvinnelogikken tar tydeligvis ikke med unntak i betraktningen når man sier/leser noe. Og selvfølgelig har fyldige mennesker en litt annen tankegang rundt sin egen kropp enn de som er tynne? Det er et selvfølge. Med det sakt så er det jo ikke slik at man automatisk er beskjeden pga sin kropp, enten den er tynn eller tjukk. Men man forstår jo at man er tynnere eller tykkere sett utenfira hos andre som ser en. Hvilken tankegang rundt kropp har vi fyldige da? Hypotesen om at feite damer er våtere kan avkreftes med en gang. Kåteste sklia jeg har pult var tynn, og hun var knallgod i senga. Jeg holder en knapp på hypotesen om at de feite ikke får pult like ofte, og derfor blir kåtere når det først skjer, mens slanke damer som velger og vraker i tilbud ikke synes det er like stor stas å ligge med en mann som ikke helt når opp til drømmeprinsidealet. Fordi (pene) slanke damer oftere får tilbud, så puler de oftere, og det er større sannsynlighet for at de bruker hormonprevensjon som ødelegger sexlysten, og dermed gjør dem tørrere. Slanke damer er vanligvis også mer engstelige for å ødelegge den flotte figuren på en graviditet, hvilket sannsynliggjør mer utbredt bruk av hormonprevensjon blant de slanke enn blant de feite.Anonymous poster hash: 00a05...723 En graviditet er noe du gjør med kroppen din og ikke mot den. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #84 Skrevet 29. mars 2014 Alle som er overvektige vet jo at de er overvektige? Man går vell ikke rundt og trur man ser ut som en fyrstikk om man har 10-20 kg ekstra? Hvordan skal jeg kunne klare å forklare dette bedre? Jammen... hvordan mener du det gjør den ene gruppen til bedre, mer kompetente og lekne sexpartnere? - det var liksom der jeg datt av forstår du. 1
Timza Skrevet 29. mars 2014 #85 Skrevet 29. mars 2014 Hvilken tankegang rundt kropp har vi fyldige da? Ingen spesiell tankegang, forutenom at man vet at man er fyldig utad. Altså om du møter en slank kjekk fyr, så vet du vell at han ser at du er fyldig?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #86 Skrevet 29. mars 2014 Jeg tror ikke overvektige er bedre i senga, men hvis det hadde vært tilfelle kan det jo være fordi de er løsere og derfor har mer erfaring? Forskning har vist at de mindre pene jentene oftere har tilfeldig sex enn pene jenter Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Virker som du har en skrue løs hvertfall Hvilken forskning, en som bare er i hodet ditt? Du får gjøre noe med den stygge personligheten din, jeg skammer meg på dine vegne. Heldigvis oppfører ikke alle tynne seg som deg, vi er stort sett gode personer Anonymous poster hash: 5b5df...bae 3
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #87 Skrevet 29. mars 2014 Ingen spesiell tankegang, forutenom at man vet at man er fyldig utad. Altså om du møter en slank kjekk fyr, så vet du vell at han ser at du er fyldig? Vel, men hva har min fyldighet med hvordan jeg tenker om egen kropp? Og hva har det med at en slank kjekk fyr ser jeg er fyldig?? Og hva har det hele med at vi fyldige kvinner er gode i senga?? 1
Cathrine88 Skrevet 29. mars 2014 #88 Skrevet 29. mars 2014 Ingen spesiell tankegang, forutenom at man vet at man er fyldig utad. Altså om du møter en slank kjekk fyr, så vet du vell at han ser at du er fyldig? Hvis en slank, kjekk fyr har sex med meg regner jeg det som en selvfølge at han tenner på tynne damer. Hvis en slank, kjekk fyr har sex med en fyldig dame regner hun det sannsynligvis som en selvfølge at han tenner på fyldige damer - og hvorfor skulle hun ikke det? 6
Timza Skrevet 29. mars 2014 #89 Skrevet 29. mars 2014 Jammen... hvordan mener du det gjør den ene gruppen til bedre, mer kompetente og lekne sexpartnere? - det var liksom der jeg datt av forstår du. Nå snakker du som om det skulle være i stein. Jeg har svart på dette tidligere i tråden. Skal du på jobb intervju og ser det er en mann som skal ta deg imot, og ut kommer det ei dame som tydelig kan ha spilt på blondt hår og en topp som har vist alt for mye pupper, så vil du vell satse litt ekstra for å imponere ved å vise at du faktsik har noe mellom øra sett opp imot henne? <--- For dere som klikker så er dette kun et eksempel. Jeg sier ikke at "bimboer" nødvendigvis er dumme, eller at pupper = lett tilgang til jobb eller hva nå enn dere skulle klare å tyde dette som. Har man sex med en sexy fyr (altså en som tydeligvis er over en selv om man skulle brukt en skala) så antar man jo at han har deisa noen stramme rumper tidligere, så går du vell inn i den samme mentaliteten som i tidligere eksempel og gir litt mer av deg selv og jobber litt ekstra for å kunne ha sex med han på et tidligere tidspunkt? Eller ligger du der og satser på at personligheten din fikser biffen?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #90 Skrevet 29. mars 2014 Nå snakker du som om det skulle være i stein. Jeg har svart på dette tidligere i tråden. Skal du på jobb intervju og ser det er en mann som skal ta deg imot, og ut kommer det ei dame som tydelig kan ha spilt på blondt hår og en topp som har vist alt for mye pupper, så vil du vell satse litt ekstra for å imponere ved å vise at du faktsik har noe mellom øra sett opp imot henne? <--- For dere som klikker så er dette kun et eksempel. Jeg sier ikke at "bimboer" nødvendigvis er dumme, eller at pupper = lett tilgang til jobb eller hva nå enn dere skulle klare å tyde dette som. Har man sex med en sexy fyr (altså en som tydeligvis er over en selv om man skulle brukt en skala) så antar man jo at han har deisa noen stramme rumper tidligere, så går du vell inn i den samme mentaliteten som i tidligere eksempel og gir litt mer av deg selv og jobber litt ekstra for å kunne ha sex med han på et tidligere tidspunkt? Eller ligger du der og satser på at personligheten din fikser biffen? ?????
Gjest New_Girl Skrevet 29. mars 2014 #91 Skrevet 29. mars 2014 Hvis en slank, kjekk fyr har sex med meg regner jeg det som en selvfølge at han tenner på tynne damer. Hvis en slank, kjekk fyr har sex med en fyldig dame regner hun det sannsynligvis som en selvfølge at han tenner på fyldige damer - og hvorfor skulle hun ikke det? I følge enkelte er det visst umulig for menn å tenne på store kvinner. Og det er i hvert fall umulig å tenne på personen, og ikke kiloene hun bærer. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #92 Skrevet 29. mars 2014 ????? Det han mener er vel at chubby kvinner ofte spiller på ferdigheter i senga og puler som om morgendagen aldri kommer. Anonymous poster hash: dabe3...2d9
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #93 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Nå snakker du som om det skulle være i stein. Jeg har svart på dette tidligere i tråden. Skal du på jobb intervju og ser det er en mann som skal ta deg imot, og ut kommer det ei dame som tydelig kan ha spilt på blondt hår og en topp som har vist alt for mye pupper, så vil du vell satse litt ekstra for å imponere ved å vise at du faktsik har noe mellom øra sett opp imot henne? <--- For dere som klikker så er dette kun et eksempel. Jeg sier ikke at "bimboer" nødvendigvis er dumme, eller at pupper = lett tilgang til jobb eller hva nå enn dere skulle klare å tyde dette som. Har man sex med en sexy fyr (altså en som tydeligvis er over en selv om man skulle brukt en skala) så antar man jo at han har deisa noen stramme rumper tidligere, så går du vell inn i den samme mentaliteten som i tidligere eksempel og gir litt mer av deg selv og jobber litt ekstra for å kunne ha sex med han på et tidligere tidspunkt? Eller ligger du der og satser på at personligheten din fikser biffen? Er det du sier, sagt i klartekst, følgende: Litt lubne kvinner anstrenger seg ekstra i sengen fordi de vet de er mindre sexy og delikate enn slanke kvinner? Edit: - og bare så det er nevnt: Et firma som kjører kandidatene rygg-i-rygg slik at de møter hverandre... et slikt sted bør ingen si jatakk til noensomhelst slags jobb. De er rene amatører som ikke har det minste peiling på noe som helst Endret 29. mars 2014 av Lille-pus 1
Gjest miora Skrevet 29. mars 2014 #94 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Tjukke jenter beveger seg ofte lite under sex, så det er vel ikke så rart partneren din blir sluten når han gjør mest.Anonymous poster hash: 12668...a21 Åja, så du har vært med alle tjukke jenter i verden? Noen her har klart å trøkke ut av seg at tynne og pene jenter ligger som tømmerstokker. For noe jævla tull det er å si sånne ting. Bare fordi man har erfaring med at tynne jenter eller tykke eller normalvektige er sånn eller sånn, trenger da for all del ikke alle i verden være sånn. Bruk hodet LITT her, forstår ikke at det trenger å bli så mye rart ut av en tråd fordi noen har et par like opplevelser med folk som har lik vekt. Etter en tur på KG blir jeg mindre forundra over kommentarfeltet på vg f.eks. og alt det rare og idiotiske folk klarer å lirke ut av seg rundt omkring, mye rart som rører seg (og ikke rører seg) i hodene til folk. Endret 29. mars 2014 av miora
Cathrine88 Skrevet 29. mars 2014 #95 Skrevet 29. mars 2014 Har man sex med en sexy fyr (altså en som tydeligvis er over en selv om man skulle brukt en skala) så antar man jo at han har deisa noen stramme rumper tidligere, så går du vell inn i den samme mentaliteten som i tidligere eksempel og gir litt mer av deg selv og jobber litt ekstra for å kunne ha sex med han på et tidligere tidspunkt? Eller ligger du der og satser på at personligheten din fikser biffen? Det du sier her er med andre ord at usikkerhet og mindreverdighetskomplekser gjør deg bedre? Prøv igjen. Man blir fantastisk i senga av å leve seg inn i det som skjer, ikke av å bekymre seg om skalaer og andres rumper som blir 'deisa.' 7
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #96 Skrevet 29. mars 2014 Det han mener er vel at chubby kvinner ofte spiller på ferdigheter i senga og puler som om morgendagen aldri kommer. Anonymous poster hash: dabe3...2d9 Men er det negativt?
Gjest New_Girl Skrevet 29. mars 2014 #97 Skrevet 29. mars 2014 Forundrer meg stadig over at enkelte mener at selvtillit avhenger av hvor få kilo man veier. Det er fullt mulig å ha selvtillit selv om man er stor, både i senga og utenfor. Og det er fullt mulig for menn å tenne på en stor kvinne, ikke på tross av kiloene eller på grunn av de, men på grunn av hvordan hun er som menneske. Jeg vet ikke hvordan det er for alle andre, men for meg handler det å tenne på noen mye mer enn bare utseende. Det må være trist å være avhengig av et perfekt ytre for å få tenning. Da er det ikke mange å ta av. 3
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #98 Skrevet 29. mars 2014 Forundrer meg stadig over at enkelte mener at selvtillit avhenger av hvor få kilo man veier. Det er fullt mulig å ha selvtillit selv om man er stor, både i senga og utenfor. Og det er fullt mulig for menn å tenne på en stor kvinne, ikke på tross av kiloene eller på grunn av de, men på grunn av hvordan hun er som menneske.Jeg vet ikke hvordan det er for alle andre, men for meg handler det å tenne på noen mye mer enn bare utseende. Det må være trist å være avhengig av et perfekt ytre for å få tenning. Da er det ikke mange å ta av. Lite robust seksualitet da.
Cathrine88 Skrevet 29. mars 2014 #99 Skrevet 29. mars 2014 Forundrer meg stadig over at enkelte mener at selvtillit avhenger av hvor få kilo man veier. Det er fullt mulig å ha selvtillit selv om man er stor, både i senga og utenfor. Og det er fullt mulig for menn å tenne på en stor kvinne, ikke på tross av kiloene eller på grunn av de, men på grunn av hvordan hun er som menneske. Jeg vet ikke hvordan det er for alle andre, men for meg handler det å tenne på noen mye mer enn bare utseende. Det må være trist å være avhengig av et perfekt ytre for å få tenning. Da er det ikke mange å ta av. Enig. Men det er jo også slik at en fyldig kvinne kan være mye nærmere den enkeltes ideal - deres oppfatning av et perfekt ytre - enn en tynn. Og den andre veien selvsagt. Det er jo nok av snakk om at menn ikke liker 'beinrangler' også. Det er i det hele tatt lite forståelse for at mennesker har ulike preferanser. 5
Silfen Skrevet 29. mars 2014 #100 Skrevet 29. mars 2014 Var det ikke noe med at noe ekstra fett gir økt sexlyst, syns jeg at jeg en gang leste når det var snakk om de mange medieoppslagene om feit vs skinny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå