Timza Skrevet 29. mars 2014 #141 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Du kan sitere den setningen hvor jeg ligger ord i din munn, spesifikt. Og igjen, det blir som jeg skrev tidligere: Du prøvde å påføre meg den tankegangen rundt det at lubne jenter er "annenrangs" eller at de måtte yte mer i sengen for å bli "godtatt". Noe jeg selvfølgelig aldri har påstått. Hvorfor tror mange av dere at jenter/kvinner som er litt fyldigere, chubby som mange vil kalle det, trenger å yte mer i sengen for å bli godtatt? Hvor kommer det fra? Hvor er logikken i det? Det forteller litt om tankegangen til dere som sier det. Mener dere at fordi man har litt mer kroppsfett eller har litt fyldigere former så er man annenrangs? Snakket du ikke om meg eller til meg, så blir det ihvertfall litt merkelig siden du siterte min tekst. Dog din tekst hadde jo absolutt ingenting med det jeg skrev om, så det er godt mulig. Din egen quote må du da isåfall ta til deg selv da jeg aldri har påvist deg en mening du aldri har hatt. Endret 29. mars 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #142 Skrevet 30. mars 2014 Det er vel så enkelt som at mange fyldige kvinner vet å sette pris på nytelse generelt, at de ikke nekter seg nytelse. Selvfølgelig gjelder det ikke alle. Slanke kvinner kan også være livsnytere. Hvis de ikke tilhører den gruppen som er veldig opptatt av trening og strengt kosthold. Anonymous poster hash: 043b2...592 3
kaospåtobein Skrevet 30. mars 2014 #143 Skrevet 30. mars 2014 Konklusjon so far: lubne nordlendinger er best i senga. oi.. jeg har noen kilo ekstra og er nordlending! Haha, men om det er en fordel er ikke godt å si..
Gjest HarryDotter Skrevet 30. mars 2014 #144 Skrevet 30. mars 2014 Fordi vi ikkje bryr oss om celulittar, strekkmerker eller evt om vi ser stygg ut i den stillingen. Vi er mest opptatt av å nyte Utrolig korrekt tror jeg. De er mere "gi F i kroppen og la det stå til" De er ikke vant til så mye oppmerksomhet fra gutta, og når gutta virkelig bryr seg og vil ha sex med dem, så vet dama at gutten VIRKELIG er kåt på henne. De elsker oppmerksomheten og sørger for å gi ALLT de har. Bare min teori... De "model" damene tror at alle gutta sikler på dem og vil ha dem uansett, og gir ikke allt fordi de tror gutta er happy "bare de har fått hu superhotte dama til sengs"...
nattesvart Skrevet 30. mars 2014 #145 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er en av disse store jentene. Noen ganger knuller jeg bra, andre ganger dårlig. Kommer ann på dagsform.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. mars 2014 #146 Skrevet 30. mars 2014 Utrolig korrekt tror jeg. De er mere "gi F i kroppen og la det stå til" De er ikke vant til så mye oppmerksomhet fra gutta, og når gutta virkelig bryr seg og vil ha sex med dem, så vet dama at gutten VIRKELIG er kåt på henne. De elsker oppmerksomheten og sørger for å gi ALLT de har. Bare min teori... De "model" damene tror at alle gutta sikler på dem og vil ha dem uansett, og gir ikke allt fordi de tror gutta er happy "bare de har fått hu superhotte dama til sengs"... Det skortar ikkje på merksemd her, altså
FantasDick Skrevet 30. mars 2014 #148 Skrevet 30. mars 2014 Jeg tror det bare er tilfeldigheter, jeg. Noen er gode i senga og noen er dårlige - enten de er tynne eller lubne. Har forresten ikke eneste celulit eller strekkmerke, tror det finnes mange kvinner uten. 2
guttemann Skrevet 30. mars 2014 #149 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Jeg skrev slank OG trent, ikke bare slank Man trenger ikke å være småspist for å være tynn. Jeg spiser masse, trener styrke og kondisjon, men er tynn fordi jeg har høy forbrenning samt at jeg trener såpass mye kondisjon (løping, sykling). Selv om man ikke trenger å være veldig tynn for å trene mye kondisjon, så skal det litt til å være veldig stor og samtidig trene masse kondisjon, man forbrenner jo mye fett når man løper, sykler, går på ski osv Anonymous poster hash: 89d07...ee2 Ja, du skrev slank OG trent, og jeg påpekte at slank.biten var helt irrelevant. Du kunne like gjerne skrevet at trente og fregnete mennesker hadde bedre utholdenhet. Det gir ikke så mye mer mening selv om det står "og" der. Endret 30. mars 2014 av guttemann
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #150 Skrevet 30. mars 2014 De chubbye er vel sikkert vant til å måtte jobbe mer generelt. Jeg er chubby og går for eksempel aldri på byen uten penger. Mens mine umåtelige vakre venninner trenger kun en hundrelapp, alt annet får de spandert, og de trenger ikke å jobbe for det engang. Drinkene kommer på bordet før de har rukket å se hvem som kom med de. Jeg må vinne folk på sjarm og et godt hode, de trenger bare å komme inn i rommet, og så har de både guttas og jentenes oppmerksomhet. De blir bedre behandlet i butikker, og får alltid servering på spise og utesteder først. I senga ligger de vel der og forventer og er vant til oppvartning der også. Og i tillegg så kan det vel hende at de tynne jentene er livsnytere som ligger rundt, mens de chubbye har funnet trygghet i langvarige forhold. Man blir alltid bedre i senga av langvarig forhold der man har sex med samme person over tid, og lærer å gi og ta. I motsetning til de som kun har one night stands der mannen knuller som en kanin og dama ligger på rygg med beina spredt. Anonymous poster hash: 37340...d40 2
Gjest Coolaid Skrevet 30. mars 2014 #151 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Du prøvde å påføre meg den tankegangen rundt det at lubne jenter er "annenrangs" eller at de måtte yte mer i sengen for å bli "godtatt". Noe jeg selvfølgelig aldri har påstått. Snakket du ikke om meg eller til meg, så blir det ihvertfall litt merkelig siden du siterte min tekst. Dog din tekst hadde jo absolutt ingenting med det jeg skrev om, så det er godt mulig. Din egen quote må du da isåfall ta til deg selv da jeg aldri har påvist deg en mening du aldri har hatt. Jeg prøver ikke å påføre deg noen som helst tankegang eller meninger du ikke har. Jeg forholder meg kun til det du skriver, og legger til mine synspunkter. Som i enhver diskusjon her inne. At du plutselig ikke føler deg komfortabel med, enten det svaret du får, eller det du opprinnelig skrev, blir ditt problem. Du trenger ikke være enig, dette er et diskusjonsforum. Ikke overanalyser det som skrives her inne. Endret 30. mars 2014 av Coolaid
Timza Skrevet 30. mars 2014 #152 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Jeg prøver ikke å påføre deg noen som helst tankegang eller meninger du ikke har. Jeg forholder meg kun til det du skriver, og legger til mine synspunkter. Som i enhver diskusjon her inne. At du plutselig ikke føler deg komfortabel med enten det svare du får eller det du opprinnelig skrev blir ditt problem. Du trenger ikke være enig, dette er et diskusjonsforum. Ikke overanalyser det som skrives her inne. Mitt problem er at du skriver om ting som over hodet ikke handler om mitt innhold i det jeg skrev om. Det at du fremdeles ikke har fått det inn i kloden beviser jo bare at det er du som overanalyserer tekst og ikke meg. Dog dette er da et typsik kvinne syndrom, så en kan vell ikke forvente annet. Jeg anbefaler deg å gå tilbake og lese alt jeg har skrevet, og svare til det fremfor å ta dette off-topic om tåpelige missforståelser. Du viser gang på gang at du kommer med tåpeligheter fremfor å svare til tiltale som blir stilt mot deg. Istedet kommer du med motspørsmål som fokuserer på enkelt ord og uttrykk. Ta for deg hele teksten istedet, så vil du mest sannsynlig også i samme slengen få med deg hva den faktisk sier. Endret 30. mars 2014 av Timza
Gjest HarryDotter Skrevet 30. mars 2014 #153 Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor tror mange av dere at jenter/kvinner som er litt fyldigere, chubby som mange vil kalle det, trenger å yte mer i sengen for å bli godtatt? Hvor kommer det fra? Hvor er logikken i det? Det forteller litt om tankegangen til dere som sier det. Mener dere at fordi man har litt mer kroppsfett eller har litt fyldigere former så er man annenrangs? Å ha kroppsfett er helt normalt. Kvinner har fra naturens side mer kroppsfett enn menn, menn har større muskler. Kvinner har omtrent 25% kroppsfett mens men har omtrent 15 %. Det som ikke er normalt er at jenter og kvinner ser ut som gutter, som er trenden i dag. På samme måte omtales mannen og penisstørrelse. Man er liksom annenrangs dersom man ikke fyller opp enkelte krav som noen finner på. Nå har jeg aldri hatt behovet for å måle penis, men det er i hvert fall ikke en batong ...... Stiller meg litt undrende til hvordan mange her inne rangerer mennesker utfra fysikk og ikke de andre menneskelige egenskaper som faktisk betyr noe. Tror du skyter litt over blinken her....Tror ikke det er det de mener...at det bastant ER slikt. Men om du sutter på fingeren og stikker den i luften, vil du se hvor vinden kommer ifra. Hele samfunnet idag er gjennomsyret med at dersom kvinnen har 5-10 kilo for mye vil hun bli kategorisert som "chubby" eller "litt mindre seksuellt attraktiv" en sine medsøstre som ser ut som skjelett! Og man kan vel ikke stikke under en stol at DESVERRE TROR mange normalt vektige damer at siden "hele verden" mener det, ja da ER jeg jo "annenrangs og ikke så tiltrekkende" som de andre "tynne" damene. UTROLIG hvor mye samfunnet og media som helhet klarer å ødelegge det naturlige kroppsynet. Tror flere her har et godt poeng når det kommer til bedre prestasjoner hos "chubby" damer.....Mange av dem har nok "gitt litt opp" og bare nyter det de har og får fullt ut. Sex blir ikke dårligere av litt valker og noen kilo ekstra. Jeg ELSKER damer som har litt normal ekstravekt på seg. Jeg tenner ikke på rått overvektige damer...men at hun er god og myk er sååååååååå deilig! Om dama har selvtillit og gir beng i at hun er "chubby" så er jo det helt innertier!
Mann 42 Skrevet 30. mars 2014 #154 Skrevet 30. mars 2014 Kankjse de lubne er litt grådigere og forsyner seg mer av alt som er godt, De fråtser i deg, og blir ikke mette særlig fort. Ikke en helt ueffen forklaring.
Gjest HarryDotter Skrevet 30. mars 2014 #155 Skrevet 30. mars 2014 Enda en tråd hvor folk rakker ned på andres kropper, og hvor menn kaster ordet 'kvinnelogikk' rundt seg i alle retninger om ting de synes er idiotiske - selv når det er menn de siterer. Herlig. Hvorfor leser du på en "latterlig tråd"? Det er jo ikke nødvendigvis deres personlige meninger at "chubby" damer er annenrangs. Tvert imot virker det som for meg at de som har erfaringer med å pule "chubby" kvinner at de er de BESTE i senga. Om det er medisinsk eller psykisk kan ingen av oss vite, men det er jo samfunnet vårt som har lagt disse holdningen på oss Huff å huff!
Cathrine88 Skrevet 30. mars 2014 #156 Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor leser du på en "latterlig tråd"? Hvorfor jeg er på KG? Underholdning og tidsfordriv. 1
Timza Skrevet 30. mars 2014 #157 Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor jeg er på KG? Underholdning og tidsfordriv. Siden du ikke svarte på spørsmålet og tok inn KG istedet, syns du da det er KG som er latterlig?
Cathrine88 Skrevet 30. mars 2014 #158 Skrevet 30. mars 2014 Siden du ikke svarte på spørsmålet og tok inn KG istedet, syns du da det er KG som er latterlig? Mange av trådene er latterlige. Hvorfor jeg svarer på dem? Jeg har ingen i mitt virkelige liv som generaliserer så til de grader, bruker ord som kvinnelogikk og bitterpikker, fyrer seg opp over formen på andres pupper, klesstil, hvem eller hva man sørger over, antall unger, hvor mange pizzastykker man spiser eller hva andre tenner seksuelt på. Seriøse diskusjoner om ting som virkelig engasjerer meg tar jeg heller med menneskene jeg omgås til daglig, mens KG som sagt brukes som underholdning og tidsfordriv. Hadde det vært bedre med tråder fulle av gravalvorlige mennesker som mentalt klappet hverandre på ryggen mens de nikket enig og var fornøyde med å ha løst problemstillinger som "hva er best av lange og korte kjønnslepper?" 1
Timza Skrevet 30. mars 2014 #159 Skrevet 30. mars 2014 Mange av trådene er latterlige. Hvorfor jeg svarer på dem? Jeg har ingen i mitt virkelige liv som generaliserer så til de grader, bruker ord som kvinnelogikk og bitterpikker, fyrer seg opp over formen på andres pupper, klesstil, hvem eller hva man sørger over, antall unger, hvor mange pizzastykker man spiser eller hva andre tenner seksuelt på. Seriøse diskusjoner om ting som virkelig engasjerer meg tar jeg heller med menneskene jeg omgås til daglig, mens KG som sagt brukes som underholdning og tidsfordriv. Hadde det vært bedre med tråder fulle av gravalvorlige mennesker som mentalt klappet hverandre på ryggen mens de nikket enig og var fornøyde med å ha løst problemstillinger som "hva er best av lange og korte kjønnslepper?" Det var et ja eller nei spørsmål.
Cathrine88 Skrevet 30. mars 2014 #160 Skrevet 30. mars 2014 Det var et ja eller nei spørsmål. Det var et svar på spørsmålet du kommenterte at jeg ikke hadde svart på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå