AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #981 Del Skrevet 25. oktober 2017 Kjøper man fra trygge selgere som befinner seg i Korea, så er det helt trygt og handle på ebay. Men butikkene på ebay, har også vanlige nettbutikker, og korea-produkter har begynt å komme til norge og andre nettbutikker rundt om i verden. Men da tilsvarende dyrere enn du vanligvis vil finne på ebay. Anonymkode: bf78d...ee4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. oktober 2017 #982 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 34 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har brent meg flere ganger på ebay (falske produkter eller ting som bare aldri kommer), så jeg har begynt å kjøpe fra en norsk side i steden. Litt dyrere, men mye tryggere! www.naturalglow.no Anonymkode: 38807...347 LITT dyrere ?!?!?!! ser de tar dobbelt og mer betalt av hva prisen er om man kjøper fra trygg koreansk selger! Finnes flere koreanske nettsider å handle fra (med lave priser), om man synes ebay er sketchy. Endret 25. oktober 2017 av Superblomst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #983 Del Skrevet 25. oktober 2017 34 minutter siden, Superblomst skrev: LITT dyrere ?!?!?!! ser de tar dobbelt og mer betalt av hva prisen er om man kjøper fra trygg koreansk selger! Finnes flere koreanske nettsider å handle fra (med lave priser), om man synes ebay er sketchy. Jeg har skjønt det som at det er litt føringer på priser utenfor Korea, og synes uansett det er greit med tryggheten med norsk butikk. Slipper toll og sånt styr også. Men det er jo opptil hver enkelt hva man foretrekker! 😊 Anonymkode: 38807...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #984 Del Skrevet 25. oktober 2017 Noen som vet om en god foundation til et veldig fregnete ansikt? Anonymkode: 533f1...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. oktober 2017 #985 Del Skrevet 25. oktober 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har skjønt det som at det er litt føringer på priser utenfor Korea, og synes uansett det er greit med tryggheten med norsk butikk. Slipper toll og sånt styr også. Men det er jo opptil hver enkelt hva man foretrekker! 😊 Anonymkode: 38807...347 Opplevde den siden der som direkte ufint priset, i tillegg til å ha et skralt utvalg. Grensa er på 350kr og den koreanske siden jeg foretrekker har gratis frakt (Jolse.com), så skal mye til for min del å få noen slike overraskelser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. oktober 2017 #986 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 12 minutes ago, AnonymBruker said: Noen som vet om en god foundation til et veldig fregnete ansikt? Anonymkode: 533f1...75e Koreanere er veldig opptatt av naturlig hudsminke, så er utfordrende å finne noe ekstremt dekkende (som du kanskje ser etter), men det kan jo eks fikses med pudder over. Jeg med tørr hud liker godt skin79 suber beblesh balm gold, mens en jeg kjenner med fetere hud foretrekker missha m perfect cover bb cream. Missha jevner ut bra, men ser naturlig ut ved at fregnene synes litt igjennom Min favoritt på sommeren! Endret 25. oktober 2017 av Superblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #987 Del Skrevet 25. oktober 2017 49 minutter siden, Superblomst skrev: Koreanere er veldig opptatt av naturlig hudsminke, så er utfordrende å finne noe ekstremt dekkende (som du kanskje ser etter), men det kan jo eks fikses med pudder over. Jeg med tørr hud liker godt skin79 suber beblesh balm gold, mens en jeg kjenner med fetere hud foretrekker missha m perfect cover bb cream. Missha jevner ut bra, men ser naturlig ut ved at fregnene synes litt igjennom Min favoritt på sommeren! Trenger ikke være helt dekkende, men jeg synes rett og slett det er vanskelig å finne noe som sitter bra på et fregnete ansikt. Jeg har veldig tørr hud rundt og på nesa. Sliter også med rød nese. Anonymkode: 533f1...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. oktober 2017 #988 Del Skrevet 25. oktober 2017 15 minutes ago, AnonymBruker said: Trenger ikke være helt dekkende, men jeg synes rett og slett det er vanskelig å finne noe som sitter bra på et fregnete ansikt. Jeg har veldig tørr hud rundt og på nesa. Sliter også med rød nese. Anonymkode: 533f1...75e Da vil jeg nok tro skin79 sin er bedre, den er for tørr hud! Jeg pleier bare google korean bb og dry skin, og så titte på det som kommer opp av anbefalinger og kjøpe litt random ut ifra det Mesteparten koster jo mye mindre enn de som de feks selger på hm, så da går det greit om den ikke passert 100% allikevel tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #989 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hvem er den beste selgeren på ebay? Anonymkode: 2831b...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #990 Del Skrevet 4. oktober 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvem er den beste selgeren på ebay? Anonymkode: 2831b...6fd Er vel ikke EN som er den beste. Om du googler finner du masse tips til selger på feks reddit og endel nettsider Anonymkode: 252b9...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå