Gå til innhold

Til dere med partnere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg er sammen med har en perfekt kropp. Skikkelig timeglassform til å være såpass liten som hun er. 164 høy og 52 kg. Rund rumpe og mellomstore, faste pupper.

Hun har tidligere vært gymnast, og jobber som alpin-instruktør, så hun er stram som bare det. Bortsett fra rumpa, som er litt mykere enn man skulle tro, men akkurat slik jeg liker det.

Prøver du å skryte eller ? Dævver

Anonymous poster hash: bff04...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver du å skryte eller ? Dævver Anonymous poster hash: bff04...a08

Hva er problemet? Det er da bare koselig at han skryter av samboeren sin. Ut fra beskrivelsen har han god grunn til å være stolt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Det er da bare koselig at han skryter av samboeren sin. Ut fra beskrivelsen har han god grunn til å være stolt.

Spurte jeg deg kanskje? Det var bare måten han formulerte seg på, fikk meg til å le.

Skrevet

Prøver du å skryte eller ? Dævver

Ja, jeg skryter :danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg bedre av å skryte? :P

Anonymous poster hash: 5757f...080

Skrevet

Spurte jeg deg kanskje? Det var bare måten han formulerte seg på, fikk meg til å le. Anonymous poster hash: bff04...a08

Hæ? Når ble det bare lov til å svare på KG hvis man ble spurt direkte? Det er på tide du jekker deg ned noen hakk og prøver å oppføre deg sivilisert. Bajaser trenger vi ikke, spesielt ikke de som skjuler seg bk anonymitet.

Skrevet

Føler du deg bedre av å skryte? :PAnonymous poster hash: 5757f...080

Du, nå får du ta deg sammen! Hvorfor tråkker du på Tidus? Jeg er helt sikker på at han føer seg helt topp, både før og etter at han har skrytt av sin kjære.

Skrevet

Føler du deg bedre av å skryte? :P

Anonymous poster hash: 5757f...080

Du, jeg har et semi-avstandsforhold med ei dame som bor i utlandet. Jeg klarer ikke tenke på annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kroppen til min kjære. Hun har en litt annen oppfatning, og peker av og til på dette og hint som hun vil forandre litt på. Jeg tviler sterkt på litt forandring vil gjøre at jeg syns kroppen hennes er noe mindre perfekt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kroppen til min kjære. Hun har en litt annen oppfatning, og peker av og til på dette og hint som hun vil forandre litt på. Jeg tviler sterkt på litt forandring vil gjøre at jeg syns kroppen hennes er noe mindre perfekt :)

Er du mann eller er du lesbisk/bifil? :) Står at du er kvinne

Skrevet

Er du mann eller er du lesbisk/bifil? :) Står at du er kvinne

Bor du i et hull i bakken?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i et hull i bakken?

Er du skadet i hodet? Svar på spørsmålet eller hold kjeft.

Skrevet

Er du skadet i hodet? Svar på spørsmålet eller hold kjeft.

Huffda, tråkket vi noen på tærne? Også såååå sinna!

AnonymBruker
Skrevet

Huffda, tråkket vi noen på tærne? Også såååå sinna!

Er du lesbisk?

Skrevet

Er du lesbisk?

Det slår aldri feil as. Hver eneste gang jeg snakker om kjæresten min er det alltid en eller annen person som åpenbart har bodd i et hull i bakken hele livet som bare må spørre. "Hæææææææ, men du er jo registrert som kvinne og så snakker du om at du er sammen med en kvinne?! OMG du må være lesbisk!" Sykt originalt spørsmål. Du må være en virkelig gluping :)

AnonymBruker
Skrevet

Det slår aldri feil as. Hver eneste gang jeg snakker om kjæresten min er det alltid en eller annen person som åpenbart har bodd i et hull i bakken hele livet som bare må spørre. "Hæææææææ, men du er jo registrert som kvinne og så snakker du om at du er sammen med en kvinne?! OMG du må være lesbisk!" Sykt originalt spørsmål. Du må være en virkelig gluping :)

Raaage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...