Gå til innhold

Til dere med partnere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere fornøyd med kroppen til deres kjære?

Selv er jeg 100% fornøyd med min samboers kropp, noe han ikke tror på.. Dette handler jo selvfølgelig om at jeg elsker han og fortsatt er forelsket etter 11 år. Hadde ikke satt perfekt-kortet på så mange når jeg var singel, men i og med at jeg elsker denne mannen synes jeg helt ærlig at han har værdens flotteste kropp. Jeg ville nok syntes det om han både var undervektig eller overvektig, rett og slett fordi jeg alltid har synes at mine partere har hatt en perfekt kropp. Er du fornøyd med kroppen til typen eller dama di?

Anonymous poster hash: a4701...d9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Komplimenter fra deg betyr mindre, siden du ikke kan se objektivt på partners kropp. Jeg og partner er fornøyd med hverandre etter 10+ år, men i en periode hvor vi var tjukke var ingen av oss fornøyd, hverken med oss selv eller den andre, og da var vi ærlige om det, så vi fikk røsket tak i problemet og løst det.

Anonymous poster hash: 527ff...6e2
Skrevet

I mine øyne er han perfekt. :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Ser hva du mener at jeg ikke ser han objektivt, men skal det spille noen rolle? Jeg har aldri behov for komplimenter av andre. Når han forteller at jeg for han er verdens nydeligste er det mer enn nok.

Anonymous poster hash: a4701...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MIn kjæres kropp er perfekt. Faktisk feilfri.

Anonymous poster hash: 28237...b8e
Gjest Funky Punk
Skrevet

Min mann er sexy og fin, og jeg tenner veldig på han.

Eneste minuset er at han begynner å få litt mage, men det har jeg også fortalt han og han har sagt at han skal skjerpe seg litt med inntaket av usunn mat.

Magen er ikke en gedigen ølvom eller noe, bare at den kanskje er på vei til å bli veldig stor dersom han ikke gjør noe nå

Skrevet

Absolutt :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Han var det da jeg ble sammen med han , men ikke nå. Han har dessverre latt seg selv forfalle mens jeg hele tiden jobber for å holde min kropp fit. Han har fått mage og veier 15 kg mer nå enn da vi ble sammen

Anonymous poster hash: 551a7...2e0
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg er superfornøyd!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han kunne hatt mer definerte muskler for min del, men han trener mye og er sunn og sterk, og har bedre kropp enn meg. Fornøyd :)

Anonymous poster hash: eb686...967
AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig fornøyd. Det er rart med det, men jeg blir mer og mer glad i han og kroppen hans etter som tiden går. Jeg vil ikke si den er perfekt hvis man skal begynne å sammenligne, men for meg er han det. Sikkert fordi jeg elsker han.

Anonymous poster hash: 53c34...8dc

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd. Det skal veldig mye til før jeg ikke er det. Han har en fantastisk personlighet og det gjør han veldig fin og sexy rent fysisk også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke perfekt, heldigvis, for det er ikke jeg heller. Jeg synes han er veldig fin og ville ikke forandret ham om jeg kunne, selv om han er ganske langt fra det jeg kaller "modellfin".

Anonymous poster hash: b9a7c...619
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke fornøyd med kroppen hans. Har aldri vært det. Er ikke fornøyd med min egen heller.

Anonymous poster hash: 0e7d5...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd med kroppen hans :) Han synes selv han er litt for feit (har litt mage), men for meg så er det perfekt, siden jeg foretrekker det fremfor harde muskler :D

Anonymous poster hash: eaae4...057
Skrevet

Hun jeg er sammen med har en perfekt kropp. Skikkelig timeglassform til å være såpass liten som hun er. 164 høy og 52 kg. Rund rumpe og mellomstore, faste pupper.

Hun har tidligere vært gymnast, og jobber som alpin-instruktør, så hun er stram som bare det. Bortsett fra rumpa, som er litt mykere enn man skulle tro, men akkurat slik jeg liker det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han var en del overvektig da vi ble sammen, og da gjorde det ikke noe, men etter den tid har han gått opp 15+kg til, og det synes veldig. Jeg klarer ikke å tenne på det, og det plager meg.

Selv veier jeg 6-7kg mindre enn da vi ble sammen, i tillegg til at jeg har et svangerskap bak meg for ikke så lenge siden.

Han vil gjerne gå ned i vekt, for han føler seg ikke så vel selv. Men samtidig er det enkelt å ty til godteri, og masse dressing, majones, rømme osv...

Har sagt det til han, at jeg ikke kommer til å tenne på han hvis han går opp mye mer. For føler jeg må være ærlig. Er ikke kun kroppen, men jeg tenker også veldig på helsa hans. Han har astma i tillegg, og pusten hans høres ikke bra ut, i tillegg til all ekstra vekt han må bære på.

Men eksen min var jeg veldig fornøyd med kroppen hans, selv om han gikk opp 10kg mens vi var sammen, det ble bare kledelig :P

Anonymous poster hash: d94e0...f8d
Skrevet

Jeg er ikke misfornøyd med kroppen til min samboer, men den er heller ikke "perfekt". Han har en slik attitude at han er veldig høy på seg selv, mener han kan slå alle sammen i slossing osv. og med dette tenker jeg jo .. burde du ikke være litt større enn du er? Det kan selvfølgelig godt hende det bare er meg.

Det er noen ting jeg liker med kroppen hans, og noen ting jeg liker mindre. Sånn vil det alltid være. Men jeg kunne selvfølgelig ønske han hadde litt mer markert/muskuløs kropp - men nå er ikke jeg det rette mennesket til å klage heller :)

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd. Han er heldigvis fornøyd selv også - for min del er det temmelig avtennende med en usikker partner som ikke tror på komplimentene man gir ham eller henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...