Gjest Myumi Skrevet 4. juni 2004 #1 Del Skrevet 4. juni 2004 Mann 1: Ja, det er greit. Jeg synes det blir ekstra pirrende da. da setter vi i gang. Piskelyder Mann 2: Nei-ei ikke gjør det Mann 1: Kall meg Master. Mann 2: Nei Master, ikke gjør det Piskelyder Mann 1: Jeg gjør det likevel slave. Mann 2: Nei, åh åh nei Master Mann 1: Å jo åh…nå må jeg straffe deg (flere piskelyder) Mann 2: Hvorfor det Master? Mann 1: Fordi du har vært en skikkelig tøs vel. Mann 2: Å nei Master Mann 1: Å jo slave (piskelyder) Mann 2: Au au aiiiii huff da au ooo oooo au daaaaaaa au au det var vondt. Mann 1: Har du lært? Mann 2: Ja- aaaaaaaaaaa (hard piskelyd) Mann 1: Hva da? Mann 2: Jaa aaaa Master Mann 1: Hva har du lært? (piskelyder) Mann 2: Jeg har ombestemt meg, jeg har ikke lært noe likevel.Jeg er fortsatt en uskikkelig tøs. Mann 1: AHHHHH da må jeg straffe deg desto mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Hæ? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 14. juni 2004 #5 Del Skrevet 14. juni 2004 Og vi har det bra i dag, Mezzaluna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå