Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #22 Skrevet 7. juni 2004 glammy, er fetaost sunt? Jeg har nemlig funnet ut at den fetaosten som heter feta-snacks, som ligger i ferdige bokser med olje og f.eks. paprika eller oliven, er super godt!! Både å bare gomle og å blande sammen med f.eks reker eller krepsehaler eller kylling. Nyyyydelig. ellers er vel jordbær det nærmeste jeg kommer sunn erstatning av snop, det holder en stund ihvertfall, så det går mye på jordbær om dagen!! Fetaost er dessverre ganske fete saker, og fett av det farlige, animalske slaget. Jeg digger fetaost selv, og forsvarer det med at det i tillegg inneholder sunne proteiner Oliven inneholder også en god del fett, men det er såkalt sunt fett... (Mine snacks er helt klart ost (feta, brie, camembert), oliven, spekeskinke...
aline Skrevet 7. juni 2004 #23 Skrevet 7. juni 2004 ...Fetaost er dessverre ganske fete saker' date=' og fett av det farlige, animalske slaget. ...[/quote'] søren!! :-( men gjør som du jeg, og ser på det positive i det!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #24 Skrevet 7. juni 2004 Var redd det ikke var særlig sunt, ja! Men altså, helgesnop er jo noe man ikke spiser hver dag, hverdagssnop derimot, det må jo være sånn gulrøtter og denslags
Gjest Fraggel Skrevet 7. juni 2004 #25 Skrevet 7. juni 2004 Masse frisk frukt/grønnsaker i biter oppi en bolle - kjempegodt og sunt.
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #26 Skrevet 7. juni 2004 Popcorn som du popper selv (slik at du kan regulere fettmengden).
aline Skrevet 7. juni 2004 #27 Skrevet 7. juni 2004 ... hverdagssnop derimot' date=' det må jo være sånn gulrøtter og denslags [/quote'] :cry: :-( :cry: hakke lyst på gulrøtter og sånt..... :-( :-( :-(
Gjest Ethereal Skrevet 7. juni 2004 #28 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er litt snål, spiser knapt vanlig godteri og snacks. Men ost og oliven....Ellers er knekkebrød med tunfiskpostei en hit hos meg, eller rett og slett kokte egg. Som snacks :oops:
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #29 Skrevet 7. juni 2004 Enig med Ethereal! Sånn har jeg det også! Skal jeg snackekose meg er det med sunne ting, som regel, grønnsaker, oliven, ost. Mørk sjokolade hvis jeg er veldig søtsyk, i forbindelse med mensen og sånt. MEN, en gang i blant får jeg veldig lyst på godt, og da spiser jeg det. Men sånn har jeg det med det meste, jeg slutter aldri helt, for da er det ikke så skummelt, røyking, godterispising, kaker, osv osv. Hvis jeg vet at jeg kan hvis jeg vil, så vil jeg nesten aldri! Hvis jeg vet at jeg aldri kan, vil jeg nesten hele tida!
aline Skrevet 7. juni 2004 #30 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har nesten aldri lyst på sunt snop jeg, men alltid lyst på sjokolade.. :-( skrekkelig upraktisk når man forsøker å legge til seg sunnere vaner!!!
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #31 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har nesten aldri lyst på sunt snop jeg' date=' men alltid lyst på sjokolade.. :-( skrekkelig upraktisk når man forsøker å legge til seg sunnere vaner!!! [/quote'] Samme her. Sunt snop detaller jeg ikke snop engang. Snop er per definisjon usunt. Jeg kan godt spise grønnsaker og dip, men det føles ikke som kos på samme måte som potetgull og sjokolade.
aline Skrevet 7. juni 2004 #32 Skrevet 7. juni 2004 Helt enig med Arkana!! snop= usunt!!! grønnsaker og dipp kan aldri erstatte snop, det kan være ett tillegg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå