Zienna Skrevet 27. mars 2014 #41 Skrevet 27. mars 2014 Jo, jeg forstår. Men hvorfor være så rask å dømme ut i fra det du bare ser? Hva vet vi om den jenta som har forsøkt å kompensere for sin manglende selvtillit med silikonpupper og pyntehund? Selv har jeg møtt utrolig mange dumme og overfladiske mennesker med de "riktige" klærne, møblene, bøkene, feriene, jobbene osv.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #42 Skrevet 27. mars 2014 Idioter finnes overalt, slemme mennesker finnes overalt, men dette er da ting som jeg anser som "white trash". Om noen er classy og smarte men skikkelig slemme, så anser jeg dem ikke som white trash. Da setter jeg "forbant jævel"-merkelapp på dem i stedet:P Anonymous poster hash: ac9a1...6a7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #45 Skrevet 28. mars 2014 Hva jeg legger i "white trash" her i Norge: Gutt/jente som kler seg trashy (feks i masse falske GUCiC klær fra syden, altfor korte skjørt, wife-beaters på mannfolk, altfor høye hæler på jenter som de ikke klarer valge rundt i, jenter i klær fra flotte butikker som superkul.no, er orange i fjeset, evt "tanoholikere", unge bloggere uten filter og sosiale antenner, som ikke ønsker utdannelse eller tror de trenger utdannelse og er litt sånn "George Bush? Var ikke han en countrysanger da pappa var liten?", som ikke vet at Irland ikke er en del av Storbritannia, som ikke vet hovedlinjene i konflikten rundt Jerusalem, som ikke vet forskjell på Nord og Sør-Korea, som tror japanere snakker kinesisk fordi de har skjeve øyne alle sammen, som tror at alle muslimer er fundamentalister, som tror at DJ BROILER er toppen av musikalsk kvalitet, som har en chihuahua i vesken som de er mer opptatt av å kle opp enn av å mate og gi fysisk utfoldelse til, som stapper silikon i puppene og deretter har som hovedmål i livet å bli glamourmodell, som lever av pappas penger og reiser på sydenfyllefester hvert år og kommer hjem med behov for fem penicillinkurer og to aborter.... ...altså stort sett mennesker i alderen 18-30 som lever med samme vett som en 12 åring med tilgang til pappas lommebok og sertifikat, uten omtanke for andre enn seg selv, og uten noen form for risiko eller konsekvensvurdering i det hele tatt. Men finnes godt voksne trashy mennesker også. 63årige damer med fake tan, korte skjørt, masse leopardmønster og lipliner langt utenfor leppene og altfor langt hår i ungpikefletter = supertrash. Anonymous poster hash: ac9a1...6a7 Da tar du helt feil, da white trash er folk som er fattige og de har vel neppe råd til sminke og nye klær hver dag! Anonymous poster hash: a690e...3db
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #46 Skrevet 28. mars 2014 Da tar du helt feil, da white trash er folk som er fattige og de har vel neppe råd til sminke og nye klær hver dag! Anonymous poster hash: a690e...3db "Hva jeg legger i "white trash" i Norge." White trash er originalt et amerikansk begrep om fattige, arbeidsløse og hjemløse som ofte bor nomadiske liv i store telt eller campingvogner, eller kombinasjoner av disse, flere bor ulovlig uten tilkoblet vann/kloakk og lever nomadiske liv fordi de blir jaget fra A til Å, og barna opplever derfor ofte svært oppstykket skolegang (grunnskole) og sjelden å få høyere utdanning da dette koster penger. Det fører barna inn på samme livsstil som foreldrene. Men her i Norge har vi en litt for sterk velferdsstat til at det går så nedom og hjem med folk. Det er trydgeordninger, kommunale bolige, gratis høyere utdannelse og universitet med lån og tipendordninger som ikke diskriminerer andre enn de som kommer fra ressursSTERKE familier. Så i dette landet har alle muligheten om de vil, orker og har energien til å gjøre noe annet enn å bruke de pengene de får utdelt på fjas og fyll. Anonymous poster hash: ac9a1...6a7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #47 Skrevet 28. mars 2014 Grunnen til at jeg spurte er at jeg tenner veldig på å bruke en fattig jente seksuelt, for så å "forkaste" henne. Flere som har slike fantasier? Anonymous poster hash: 0ea10...35b
Kamikatze Skrevet 29. mars 2014 #48 Skrevet 29. mars 2014 Grunnen til at jeg spurte er at jeg tenner veldig på å bruke en fattig jente seksuelt, for så å "forkaste" henne. Flere som har slike fantasier? Anonymous poster hash: 0ea10...35b Mange, hver helg sikkert. Men er hun ekte white trash, er det du som ender opp som forkastet, da...
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #49 Skrevet 29. mars 2014 Grunnen til at jeg spurte er at jeg tenner veldig på å bruke en fattig jente seksuelt, for så å "forkaste" henne. Flere som har slike fantasier? Anonymous poster hash: 0ea10...35b Er det det at hun ikke har like mye penger som deg som tenner deg? - eller er det klesstilen, bosted, interesser, språket eller noe annet ved såkalte 'white trash' jenter som tenner?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #50 Skrevet 29. mars 2014 Er det det at hun ikke har like mye penger som deg som tenner deg? - eller er det klesstilen, bosted, interesser, språket eller noe annet ved såkalte 'white trash' jenter som tenner? Det at jeg føler meg bedre enn henne. Anonymous poster hash: 0ea10...35b
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #51 Skrevet 29. mars 2014 Det at jeg føler meg bedre enn henne. Anonymous poster hash: 0ea10...35b Rent materielt? Bør hun bli bekymret for deg?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #52 Skrevet 29. mars 2014 Mmmm... Skløtter! Anonymous poster hash: abe5a...33c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #53 Skrevet 29. mars 2014 Rent materielt? Bør hun bli bekymret for deg? Nei ikke noe slikt. Jeg ville aldri skadet noen. Det er vel noe med at det er noe skittent med slike jenter, som tenner. Anonymous poster hash: 0ea10...35b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå