Gå til innhold

white-trash jenter i Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den typen som gjerne var å se på Jerry Springer i sin tid.

Anonymous poster hash: fd423...f07

:vetikke: Sier meg ingenting.

Er det jenter som går i billige klær og som er uten utdannelse?

Anonymous poster hash: 8f94b...8a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

White trash USA : post-37809-0-85620900-1395926787_thumb.j

White trash Norge: post-37809-0-01867700-1395926820_thumb.j

Anonymous poster hash: c6d03...078
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så helt vanlige folk er altså white-trash.

Anonymous poster hash: 8f94b...8a4
AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-75380100-1395927303_thumb.j

Dette er kanskje et bedre eksempel på typisk white trash.

• Liker 1
Skrevet

Så alle som ikke har universitet/høyskole utdannelse er "white trash"? Welcome to the club...

AnonymBruker
Skrevet

Så alle som ikke har universitet/høyskole utdannelse er "white trash"? Welcome to the club...

Hvem har påstått det?

Google det...

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg legger i "white trash" her i Norge:

Gutt/jente som kler seg trashy (feks i masse falske GUCiC klær fra syden, altfor korte skjørt, wife-beaters på mannfolk, altfor høye hæler på jenter som de ikke klarer valge rundt i, jenter i klær fra flotte butikker som superkul.no, er orange i fjeset, evt "tanoholikere", unge bloggere uten filter og sosiale antenner, som ikke ønsker utdannelse eller tror de trenger utdannelse og er litt sånn "George Bush? Var ikke han en countrysanger da pappa var liten?", som ikke vet at Irland ikke er en del av Storbritannia, som ikke vet hovedlinjene i konflikten rundt Jerusalem, som ikke vet forskjell på Nord og Sør-Korea, som tror japanere snakker kinesisk fordi de har skjeve øyne alle sammen, som tror at alle muslimer er fundamentalister, som tror at DJ BROILER er toppen av musikalsk kvalitet, som har en chihuahua i vesken som de er mer opptatt av å kle opp enn av å mate og gi fysisk utfoldelse til, som stapper silikon i puppene og deretter har som hovedmål i livet å bli glamourmodell, som lever av pappas penger og reiser på sydenfyllefester hvert år og kommer hjem med behov for fem penicillinkurer og to aborter....

...altså stort sett mennesker i alderen 18-30 som lever med samme vett som en 12 åring med tilgang til pappas lommebok og sertifikat, uten omtanke for andre enn seg selv, og uten noen form for risiko eller konsekvensvurdering i det hele tatt.

Men finnes godt voksne trashy mennesker også. 63årige damer med fake tan, korte skjørt, masse leopardmønster og lipliner langt utenfor leppene og altfor langt hår i ungpikefletter = supertrash.

Anonymous poster hash: ac9a1...6a7
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Overalt. Det er en tung overvekt av white trash generelt i verden. Ta deg en rånetur ned til det lokale kjøpesenteret, og du vil finne white trash ;)

Anonymous poster hash: 1a32d...7ff
AnonymBruker
Skrevet

"White trash" i Norge er disse jentene som kommer fra Hokksund, Jessheim, Porsgrunn etc som drar til Oslo for desperat å bli oppfattet som babes. Men hvor de hele ender med et tykt lag med lipgloss, overbleket hår og digre rumpehull.

Anonymous poster hash: fbff5...48d
Skrevet

Hvor kan man møte disse i Norge?

Anonymous poster hash: 0ea10...35b

De fines over hele landet. Ikke vanskelig å unngå. Det samme gjelder white trash men..

AnonymBruker
Skrevet

Jessheim.

Kan avkreftes. Bodd der i noen år (bor i byen nå) og der er det svært på white-trash jenter. Råholt er derimot er en white-trash navel.

Anonymous poster hash: 38984...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Få*

Anonymous poster hash: 38984...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å skille her. White-trash jenter bor ikke i Jessheim el Hokksund. De utvandret derfra (vanligvis ved 18-års alder) til hovedstaden.

White-trash jenter kan ikke ha dialekt. Som feks allle disse bondske jentene som driver å cruiser rundt på den lokale bensinstasjonen, hører på Hellbillies og drikker hjembrent.

En white-trash jente i Norge kommer fra et eller annet lite sted på østlandet. Hvor det er stor harryfaktor, og hvor white-trash jenta til slutt ender i Oslo. Hvor hun jobber hardt for å bli baben. Men ender opp med å oppfattes som white-trash.

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å skille her. White-trash jenter bor ikke i Jessheim el Hokksund. De utvandret derfra (vanligvis ved 18-års alder) til hovedstaden.

White-trash jenter kan ikke ha dialekt. Som feks allle disse bondske jentene som driver å cruiser rundt på den lokale bensinstasjonen, hører på Hellbillies og drikker hjembrent.

En white-trash jente i Norge kommer fra et eller annet lite sted på østlandet. Hvor det er stor harryfaktor, og hvor white-trash jenta til slutt ender i Oslo. Hvor hun jobber hardt for å bli baben. Men ender opp med å oppfattes som white-trash.

Haha, det var som å høre et naturprogram

"Når hunnen er klar for å formere seg, gjerne i 15-18 års alderen, vandrer den til et større samfunn der de må tilpasse seg og følge normer og regler for å ikke bli utfryst av sine artsfrender, de søker gjerne likesinnede fra lignende områder, der de kan oppholde seg i fred, parringsrituale er en sterk kamp der høylytt roping og alkohol er en vesentlig viktig del for å føre sine gener videre, her vil hunnen forsøke å lokke til seg oppmerksomhet med hjelp av egen komponert dans, det kan også gå hardt for seg når to kjemper om en hann. Når parringstiden er over vandrer de den lange veien tilbake der de føder og tar hånd om avkommet alene, denne tiden vil bli fyllt med blogging, råning og interne fester frem til neste parringsesong der hunnen nok en gang tar vandringen til den ukjente og i mange tilfeller farlige destinasjonen"

• Liker 5
Skrevet

Hva jeg legger i "white trash" her i Norge:

Gutt/jente som kler seg trashy (feks i masse falske GUCiC klær fra syden, altfor korte skjørt, wife-beaters på mannfolk, altfor høye hæler på jenter som de ikke klarer valge rundt i, jenter i klær fra flotte butikker som superkul.no, er orange i fjeset, evt "tanoholikere", unge bloggere uten filter og sosiale antenner, som ikke ønsker utdannelse eller tror de trenger utdannelse og er litt sånn "George Bush? Var ikke han en countrysanger da pappa var liten?", som ikke vet at Irland ikke er en del av Storbritannia, som ikke vet hovedlinjene i konflikten rundt Jerusalem, som ikke vet forskjell på Nord og Sør-Korea, som tror japanere snakker kinesisk fordi de har skjeve øyne alle sammen, som tror at alle muslimer er fundamentalister, som tror at DJ BROILER er toppen av musikalsk kvalitet, som har en chihuahua i vesken som de er mer opptatt av å kle opp enn av å mate og gi fysisk utfoldelse til, som stapper silikon i puppene og deretter har som hovedmål i livet å bli glamourmodell, som lever av pappas penger og reiser på sydenfyllefester hvert år og kommer hjem med behov for fem penicillinkurer og to aborter....

...altså stort sett mennesker i alderen 18-30 som lever med samme vett som en 12 åring med tilgang til pappas lommebok og sertifikat, uten omtanke for andre enn seg selv, og uten noen form for risiko eller konsekvensvurdering i det hele tatt.

Men finnes godt voksne trashy mennesker også. 63årige damer med fake tan, korte skjørt, masse leopardmønster og lipliner langt utenfor leppene og altfor langt hår i ungpikefletter = supertrash.

Du synes kanskje at jenter som bruker 10.000 kr på en ekte designerveske IKKE er "white trash" da? Og hva med jenter som strever vettet av seg for å omgå de "rette" menneskene, som lar seg sjarmere av typens stil mer enn av hans personlighet?

Du høres rimelig "white trash" ut selv, om jeg må si....

AnonymBruker
Skrevet

Du synes kanskje at jenter som bruker 10.000 kr på en ekte designerveske IKKE er "white trash" da? Og hva med jenter som strever vettet av seg for å omgå de "rette" menneskene, som lar seg sjarmere av typens stil mer enn av hans personlighet?

Du høres rimelig "white trash" ut selv, om jeg må si....

Hæ? Sense woman, you maketh none.

Jeg synes ikke at noen som bruker 10k på en veske eller et klesplagg er trashy. Med mindre de tar opp kredittkortgjeld de ikke har råd til å betjene for å gjøre dette. Og hva du mener med jenter som stever med de rette menneskene forstod jeg ikke.

Det er mulig enkelte finner meg som white trash, men jeg listet nå opp min definisjon, som jeg også skrev innledningsvis. Om din definisjon av white trash er forumbrukere som har et horn i siden til silikonpuppebefengte glamourwannabees med chihuahuaer i den falske vesken sin mens de digger DJ Broiler, så er det helt OK at det er din definisjon. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn i tilfelle du leste litt vel mellom linjene, Zienna, jeg tror ikke at en av disse tingene er nok til at noen fortjener stempelet. Jeg synes feks ikke at silikonpupper er årsak nok til å bli stemplet som "trashy". Heller ikke en sydenfylletur eller to. Eller det å eie en chihuahua. Jeg mener heller ikke at mennesker MÅ eie merkevarker til 10k plagget. Jeg mener det er ikke er trashy med klær fra HM, Ellos og Bikbok - heller enn det er med falske merkevarer til samme prisen. Det synes jeg er trashy.

Chihuahua er søte de. Men ikke om du bruker den som en pynteting og glemmer at det er et dyr. Silikonpupper er flott for mange jenter det. Men ikke når man ber om tre ganger størrelsen som kirurgen anbefale og deretter har en hemmelig drøm om å bli den neste Aylar. Forstår du hva jeg mener?

Gjest Gjest
Skrevet

Lett. På campingplasser :opplyser:

Er det taterne du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...