Gå til innhold

Pus er gal etter Q-tips!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pusemamma

Pusen min har fått en merkelig vane. Hun er helt vill etter Q-tips. Går inn i skapet på badet og henter selv!! Springer rundt på gulvet og "slåss" med den som bare det. Er utrolig morsomt og se på. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være så kjekt for henne. Nå er jeg litt i tvil om dette er farlig for henne, tenker på bomullen som er i hver ende. Er en kattunge 7 mnd. Noen som har kjennskap til dette ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min gjorde (og gjør forsåvidt enda) det samme med hårstrikkene han kunne finne...

De fikk så god fart bortover parketten, og var han riktig heldig tok noen og "skjøt" dem bortover gulvet så han kunne fange og drepe dem etterpå.

Deretter slapp han de ned i matskåla si, og spiste tørrfor med stor iver! :ler:

Kan jo ikke være noe kjekt å spise bomull for katten din hvis hun gjør det da? Jeg kjenner ikke konsekvensene og kan ikke svare deg der.

Jeg ville ringt og spurt veterinæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både katten og ilderene mine har vært tullete etter Q-tips.. Må være noe veldig spesielt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

:hoho:

Jeg ville nok ha ringt dyrelegen, bare sånn for å spørre om det er ufarlig å spise bittelittt bomull av og til...

Morsom katt du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan være glad den ikke går i røykpakker og henter røyk du.. det gjør min.. Og leker med den.

Jeg tror kanskje ikke bomull er det beste for katten, men jeg tror ikke det er livsfarlig heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Husmora

Sånn var min katt og, krabbet opp i skuffen på badet og fisket opp q-tips. Var skuffen lukket så prøvde hun seg i søpla :o

Popcorn var snadder, hoppet opp og ned foran mikroen mens det poppet, løp det lille hun klarte hvis hun luktet vafler *nam nam* og eeeelsket å slikke på øl-flaskene, gikk gjerne inn på boden for å få i seg rester, så det klirret ofte i flasker der :ler:

RIP lille pus :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Udo leker med q-tips og,han er helt gal etter dem.Hvis eg bruker en,kommer han til meg og begynner å male så voldsomt at eg må bare gi en til an. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har en enorm fordøyelse, så jeg tror ikke pusen din tar skade av litt bomull ;)

Jeg vet om ei katt som er GAL etter CLA... Hun henter de i boksen i ei hylle på badet... og leker med de til de går hull på slik at hun kan slikke i seg det som er inni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene pusen vår liker å leke med oliven :ler:

Han biter på dem til han kjenner smaken så spytter han den ut igjen og grøsser litt før han begynner å jage den rundt - så tygger'n litt igjen osv...

Tilslutt er det bare en liten støvete bit igjen.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. Når jeg tenker meg om..

Katten vår var sinsykt glad i alt av bommull!

Hun klatret opp på vaskemaskinen og rotet ut alt bommullet vi hadde hengende i en pose, stadigvekk.. :ler:

*jordbær ble smågal av å dra ut bommull av kjeften på rampekatten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...