Arkana Skrevet 10. juni 2004 #41 Skrevet 10. juni 2004 Hei hei! Jeg er nok litt for ung til å tenke på barn enda, men jeg ønsker meg bare ett . Min mamma sa på spøk at hun ville ha 12 barn( :o ) før hun fikk meg, men endte bare opp meg meg .... Mvh Yvonne Lurer på hvordan du var da hvis moren din mente at du alene var som 12 barn.
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #42 Skrevet 10. juni 2004 En gang for lenge, lenge siden tenkte jeg at jeg skulle ha to barn - nå er jeg mor til en 12 åring og stemor til en 4 åring - - og har ikke tenkt å få fler. Jeg planla ikke 12 åringen i det hele tatt - hun kom temmelig brått på, for å si det sånn
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #43 Skrevet 10. juni 2004 Har to.. og det var det jeg ønsket... Trodde vel egentlig at jeg gjerne ville ha en av hver.. men har fått to gutter ... og synes det er vel så greit. (så gjenstår det å se om jeg "angerer" når jeg blir gammel.. for det er jo "vanlgere" at døtrene stiller opp for sine gamle foreldre... - som det ble sagt: "en sønn er en sønn til han får seg en viv... en datter er en datter hele sitt liv")
koldbruna Skrevet 12. juni 2004 #44 Skrevet 12. juni 2004 Jeg skulle aldri gifte meg eller ha unger da jeg var yngre.Men så traff jeg mannen i mitt liv. Jeg giftet meg fikk ei jente (hun er 8 år) og jeg har en en liten spire i magen. Mannen min ønsker seg mange barn,så vi får se hvor mange vi ender opp med. Koldbruna
Gjest Esther Skrevet 12. juni 2004 #45 Skrevet 12. juni 2004 Da jeg var endel yngre så syntes jeg synd på kvinner som bare fikk gutter ... Etter noen år fikk jeg to gutter selv ... og kunne aldri tenkt meg det annerledes. Begge er nå tenåringer, verdens kjekkeste gutter og mine gode samtalepartnere og rådgivere i livet. De er kjekke, sporty, intelligente, musikalske og humoristiske ... Uansett hvilke kjønn man får så går det ikke lange tiden før man aldri kunne tenke seg det annerledes :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #46 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lyst på 2 barn, med liten aldersforskjell. Men om det blir slik, må man bare se. Min mor skulle ha 2 hun også, men ente med 5 (4 som lever) men det har rett og slett med at hun ble gravid tross p-piller, og ville ikke ta abort. Men nå har hun 4, og er lykkelig med det. Så jeg tror ikke det er noe fare om det blir forrandringer i planene, så lenge mor og far ønsker. Grunnen til at jeg vil ha to, har mye med oppfølging og gjøre. Lykke til :-)
83` Skrevet 13. juni 2004 #47 Skrevet 13. juni 2004 Jeg ønsker meg 2 eller 3 barn. Det er vanskelig å si noe om før man har fått barn, så man kan aldri vite! Prøver på den første nå, og viss det klaffer, ønsker jeg den andre etter et par år. Så får vi se det an med en eventuell nummer tre! Angående kjønn kunne jeg godt tenke meg en jente først, og deretter er det det samme hva slags kjønn jeg får. Men en gutt er altså også veldig velkommen som nummer 1!! Ønsker meg uansett i alle fall en av hver!
Snorkie Skrevet 13. juni 2004 #48 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har alltid ønsket meg 2 eller 3. Nå har vi fått ei jente sammen (snart 2), i tillegg til at han har ei jente fra før (7). Jeg har lyst på en til, han er mer usikker...
Lala Skrevet 14. juni 2004 #49 Skrevet 14. juni 2004 Hmm.. ikke godt å si egentlig. Sambo ville egentlig ikke ha barn noen gang.. men han har nå en sønn. Dessuten sier han av og til at en gang i fremtiden skal vi lage barn sammen også.. Jeg vil hvertfall være gravid og føde et barn selv. Da er vi allerede oppe i to barn. Siden det sikkert blir relativt stor aldersforskjell mellom den eldste og de vi eventuelt får sammen, kanskje jeg får fler. Syns det er så godt å ha søsken.. Konklusjon: Har en som blir til høsten 7 år. Ikke planlagt noen barn på minst to år frem i tiden. Ønsker kanskje å få to eller tre til. Men vil helst ha rundt 4 år mellom de. =3 eller 4 barn
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #50 Skrevet 15. juni 2004 jeg har tre-- gutt (3), gutt (2), jente (9 m).
nat26 Skrevet 15. juni 2004 #51 Skrevet 15. juni 2004 Vi har ikke barn nå,men vil gjerne har to begge to,kjønn spiller ingen rolle
Bridget Jones Skrevet 15. juni 2004 #52 Skrevet 15. juni 2004 vi hadde tenkt oss to, men venter vår fjerde i oktober. Selvom de to siste ikke var planlagt, er/var de kjempe velkomne
mari Skrevet 15. juni 2004 #53 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har to, veldig godt planlagte barn (selv om jeg trodde jeg ville bruke mer enn en mnd på å bli gravid etter å ha sluttet på P-pillen, og fikk dermed barn i desember...) Andre barnet var en følge av at første svangerskap var helt jævlig og jeg viste at hvis jeg skulle gjøre det igjen så måtte det bli fort. Gikk på krykker/satt i rullestol/lå rett ut med hjemmehjelp fra jeg var 2 mnd. på vei andre gang, så her blir det ikke fler! Jeg har foresten en gutt og en jente, men ønsket meg egentlig 2 gutter for jeg tror de ofte har mer glede av hverandre, men er veldig glad for at jeg fikk de jeg fikk! Desuten ønsket jeg meg alltid en kjekk storebror da jeg var liten, og det har datteren min fått!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #54 Skrevet 15. juni 2004 Ønsket 3 og har 3 Fikk først 2 gutter så en liten jente. Helt perfekt. Men hadde vi fått gutt nr 3 hadde det vært like perfekt, hadde ikke kommet flere barn av den grunn. Livet har mange nok bekymringer om ikke vi skal bekymre oss over hva barna våre har eller ikke har mellom bein!
Mel-anie Skrevet 16. juni 2004 #55 Skrevet 16. juni 2004 Vi har aldri planlagt noe og fått fire... Er veldig fornøyd med dem! Me 2 !! Flott med mange barn, så vi kan bli tatt vare på når vi blir gamle.... Gleder meg til alle barnebarna jeg, men håper det blir en god stund til.
Sirisa Skrevet 20. juni 2004 #57 Skrevet 20. juni 2004 Har to barn; minstemann er 24 år Datter på 27 år Oooooog ett barnebarn :dagensrose: En herlig gjeng som jeg er takknemlig for å kunne få dele mye tid og gleder med ! * bestemor i farta * :-)
Pia32 Skrevet 20. juni 2004 #58 Skrevet 20. juni 2004 Vi har tre , gutt, jente også gutt og er fornøyd så det holder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå