momo Skrevet 4. juni 2004 #21 Skrevet 4. juni 2004 Planene har vært mange. Først skulle jeg ikke ha barn i det hele tatt, Så traff jeg min kjære og etterhvert vill jeg ha to barn, så ble jeg gravid og jeg fikk lyst på 3 barn, så fikk jeg datteren min og jeg ville bare ha ett barn til og når hun var 6 måneder bestemte vi oss for ingen flere barn i det hele tatt. Hun blir 3 år nå, og jeg begynner og få litt lyst på ett barn til, men bare tanken på svangerskap og fødsel gjør meg nesten syk. Jeg skulle gjerne adoptert en nydelig liten jente, men mannen min vil ikke. Han sier at vi kan godt få flere barn, men det skal være våres barn, tror ikke han skjønner hvor tøft det kan være og gå gjenneom ett svangerskap og fødsel. Så det ser ut til att vi bare kommer til og ende opp med det ene barnet vi har, synes det er litt trist at hun må vokse opp som enebarn. :-) :-)
Gjest Diddl Skrevet 4. juni 2004 #22 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har lyst på 2 eller 3 barn.. Synes 3 er passelig- men det blir ikke på noen år enda! Synes det var kjempefint å gå gravid jeg!
asterix Skrevet 4. juni 2004 #23 Skrevet 4. juni 2004 Før vi fikk barn var planen å få minst tre og så se det an videre etter det. Nå har vi planer om en til i tillegg til de sju vi har. :-) Har alltid hatt et svakt ønske om gutter fordi de er så greie å ha med å gjøre, men elsker både guttene og jentene like mye nå når jeg har fått dem.
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #24 Skrevet 4. juni 2004 Vi ønsker oss 2 barn og ett av hver.........
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #25 Skrevet 5. juni 2004 Da jeg var fjotis ønsket jeg meg 3 barn, først to jenter så en gutt. De skulle alle hete noe på M... Monika, Miriam, Michelle, Marius, Markus eller Martin Planene har endret seg ganske drastisk fra den gang! Dersom vi er så heldige å få barn, tror jeg jeg ønsker meg 2, kjønn betyr ingenting, og de kommer definitivt ikke til å få noen av navnene over!
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 5. juni 2004 #26 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har 2 , ei jente og en gutt :-)
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #27 Skrevet 5. juni 2004 Jeg ønsker 3 mens samboeren ønsker 2 så vi får se hva det blir til. Kjønn er ikke så viktig.
Gjest Primula Skrevet 6. juni 2004 #29 Skrevet 6. juni 2004 Da jeg var yngre øsnket jeg meg mange barn, gjerne fem- seks. ! Har alltid drømt om en stor barneflokk. Men nå har jeg fått ett barn, og synes egentlig det er nok.. Ikke fordi jeg synes det er slitsomt eller noe sånt. Hun er verdens herligste, men jeg har liksom ikke lyst på flere...Regner med at det sikkert kommer til å forandre seg etterhvert, men noen stor barneflokk blir det nok ikke. :-)
la Flaca Skrevet 6. juni 2004 #30 Skrevet 6. juni 2004 Tidligere var jeg innstilt på 2 barn. Nå ønsker jeg meg fler - gjerne 4. (mannen har vel påvirket meg) Vi venter vår første i sommer, og nestemann forhåpentligvis om ikke alt for lenge, så får vi se hvordan det blir med resten... (Får jente nå. Kunne tenkt meg ei jente til, deretter to gutter.)
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. juni 2004 #31 Skrevet 7. juni 2004 Vi ønsker oss tre barn... .sjenert: Vi har ingen enda, og sliter for å få det til. Men så lenge vi få ett i alle fall, så skal vi være lykkelige
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #32 Skrevet 9. juni 2004 Har to flotte jenter på 3 og 6.5 år. Alltid syns 2 har hørt passe ut. Har nå ny samboer som også har 2 barn, 3 og 6 år. Så mine 2 passe dobla seg plutselig gitt.....Vanskelig å planlegge, livet er uforutsigbart.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #33 Skrevet 9. juni 2004 Hadde planlagt to, en gutt og en jente... Fikk først en gutt... Han er nå 4 år... Da jeg endelig ble gravid og skulle komplettere familien med en jente..... da ble det jammen tvillinger... En gutt til og ei jente!! 3 nydelige barn har jeg fått!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #34 Skrevet 9. juni 2004 Da jeg var fjotis ønsket jeg meg 3 barn' date=' først to jenter så en gutt. De skulle alle hete noe på M... Monika, Miriam, Michelle, Marius, Markus eller Martin [/quote'] Som i mormor og de åtte ungene?? Alle begynte på M der også Da jeg var 14 ønsket jeg meg så voldsomt barn, jeg prøvde faktisk å bli gravid, men ble det heldigvis ikke... Jeg ville ha en gutt og han skulle hete Daniel... Da jeg endelig fikk min etterlengtede gutt mange år senere var Daniel det siste navnet i verden jeg kunne ønske for ham... Det ble Michael.
Blårød Skrevet 9. juni 2004 #35 Skrevet 9. juni 2004 Hadde tenkt meg 4 - men som så mange har påpekt blir det problem med bil! Litt praktisk må man jo være... Må se å komme igang snart om det skal bli 1-2-3 eller 4
Gjest 3llie Skrevet 10. juni 2004 #36 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har en gutt og venter et barn til, hadde vært fint om det ble ei jente så vi har en av hver.. men en gutt er også selvsagt velkommen. Jeg har ikke lyst på fler enn to, men man vet jo aldri.. kanskje det kommer en attpåklatt om noen år.
Lisemor Skrevet 10. juni 2004 #38 Skrevet 10. juni 2004 Vil ha 3. Bare de er velskapt så er kjønn uviktigt (Gutt og jenter) Hvis jeg kan få da.....
~sikka~ Skrevet 10. juni 2004 #39 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har lyst på 5 og gubben to :-? ... så det blir sikkert noe midt i mellom.
Anglofil Skrevet 10. juni 2004 #40 Skrevet 10. juni 2004 Hei hei! Jeg er nok litt for ung til å tenke på barn enda, men jeg ønsker meg bare ett . Min mamma sa på spøk at hun ville ha 12 barn( :o ) før hun fikk meg, men endte bare opp meg meg .... Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå