Gå til innhold

Hvor mange barn?


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har enda ingen barn, men har tenkt oss (hvis vi kan da) å få to barn. Hvor mange barn planla/planlegger dere å få? Og ble det som dere hadde planlagt? Min mor og far hadde egentlig bare tenkt seg to barn, men endte til slutt opp med fire...

Selv om det selvsagt ikke spiller noen rolle hvilke kjønn, våre "tenkte" to barn får, synes vi begge det hadde vært gøy med en jente og en gutt.

Hvilke ønsker har dere innen kjønn på barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elenath

Jeg har lyst på tre barn, sambo to, så da blir det vel to tenker jeg :wink:

Spiller ingen rolle hvilke kjønn vi får. Jobber i butikk og når vi får in nusselige rosa kjoler i størrelse 56 tenker jeg ååååå så kos det hadde vært med en jente. Så får vi inn noen tøffe gutteklær så tenker jeg akkurat motsatt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foreløpig ingen barn men ønsker oss to (muligens tre). Helst vil vi ha en av hver (og dette er kanskje synd å si for mange men jeg vil heller ha bare jenter enn bare gutter, skjønt man blir jo like glad i alle barna man får uansett hva man ønsket seg først). Foreldrene mine ønsket seg en av hver og det fikk de. Vi var svært nøye planlagt, til og med hvilken årstid vi skulle bli født på (vi er begge født i juli, tre år mellom oss, men har bursdag kun 14 dager fra hverandre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 gutter, og ville ikke byttet dem bort for noen... :wink: :-)

Den gang jeg tenkte på hva jeg ville ha, tenkte jeg nok en av hver + 1.

Nå blir det med de to vi har. Hører om flere som får det 3. med en eller annen form for sykdom ( Down, CP, blind, hjerte-feil... :-( )

Tror vi skal være fornøyd med de to friske vi har. :) :)

Dessuten passer huset vårt best med 2 barn, så også bilen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Har to, planla tre.

Har ikke helt slått fra oss tanken på tredjemann...

Har to gutter, om event. tredjemann blir gutt også gjør det meg ingen verdens ting! Har vært svært nære å miste et barn og for meg er barnas kjønn totalt likegyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anicka

Jeg planla tre, men har to....en jente og en gutt. Jeg var så dårlig under svangerskapene mine at jeg ikke klarer å få flere barn.

Synd for jeg skulle gjerne hatt en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil ha 2 eller 3, og det hadde vært hyggelig om det hadde vært både gutter og jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har 3 barn. Jente 14, jente 12 og gutt 6. Ble gravid første gang da jeg var 23 og student. Gikk greit det også. Fikk permisjon fra studiene 1/2 år.

Morsomt nå som de begynner å bli "store" også. Vi trives godt sammen og har stor glede av hverandre. Ønsket meg 2 eller 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "gamle dager" var planen å få tre barn, og gjerne et av hvert kjønn.

Nå er jeg alene med to gutter. Dersom jeg finner meg ny gubbe, kan han få bestemme hvor mange jeg skal produsere. :wink:

(Og jeg er av de fæle, som har lyst på ei jente.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

før hadde jeg lyst på fire: først ei jente, så tvillinger -gutt og jente- og til slutt en gutt... nå har jeg lyst på en først, så vente mange år og få to da. få attpåklatten først liksom! :) men jeg tror vi tar en om gangen jeg... liza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Jeg har en datter på 2 år. Sambo er ikke biologisk pappa, men pappa på alle andre måter. :) Vi vil gjerne ha to barn sammen. Tre barn holder for min del. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seleena

Om eg kjem til å få barn nokon gong og tida er den rette, vil eg gjerne ha 3. Om eg får 3 gutar eller 3 jenter er jo det heilt greit !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn, gutt og jente, 5 og 9 år. Jeg fikk første når jeg var knapt 18 og andre når jeg var 22. Ingen av dem var planlagt. Ønsker meg ett barn til på noe år....Er litt babysjuk. Det er ingenting som å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på to-tre barn, har vel innfunnet meg med at det blir to, om vi kan få barn da. Hadde vært veldig hyggelig med en gutt og en jente da. Men siden jeg har på følelsen (vet ikke hvorfor,men...) av at jeg bare kommer til å få gutter, håper jeg litt ekstra på ei jente...

Hadde selvfølgelig blitt like glad i barna om det hadde blitt to gutter, men det er jo lov å ønske seg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...