fresia Skrevet 27. mars 2014 #23 Skrevet 27. mars 2014 edderkopper veps/bier, klegg o.l. bakterier ild
ohdeergod Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Klaustofobi Agorafobi Aichmofobi Fonofobi sikkert mer..
Villafina Skrevet 28. mars 2014 #25 Skrevet 28. mars 2014 Har sykelig emetofobi som styrer hverdagen min til de grader I tillegg har jeg dødsangst, helseangst, noe sosial angst men disse problemene klarer jeg fint å takle.. men når det kommer til angsten for at jeg/noen rundt meg skal kaste opp, så blir det aldri bedre ønsker av hele mitt hjerte å få det vekk Opplevde at folk spydde på flyet når jeg skulle til USA.. Nå tørr jeg ikke ta fly lengre.. Kommer meg aldri i bryllup til broren min eller dåpen til mine små tantebarn.. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #26 Skrevet 28. mars 2014 Har sykelig emetofobi som styrer hverdagen min til de grader I tillegg har jeg dødsangst, helseangst, noe sosial angst men disse problemene klarer jeg fint å takle.. men når det kommer til angsten for at jeg/noen rundt meg skal kaste opp, så blir det aldri bedre ønsker av hele mitt hjerte å få det vekk Opplevde at folk spydde på flyet når jeg skulle til USA.. Nå tørr jeg ikke ta fly lengre.. Kommer meg aldri i bryllup til broren min eller dåpen til mine små tantebarn.. Noen tips? Brukte du ordbok og mente du må-på-do fobi? Har vært livredd for å gå på do helt siden jeg var liten...noen ganger går jeg uti bak trærne for å gjøre mitt..noen andre som har det sånn?? Anonymous poster hash: d28d6...0d2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #27 Skrevet 28. mars 2014 Klaustrofobi Høydeskrekk Edderkopper Trypophobia Anonymous poster hash: 1e6cc...533
Jolene Skrevet 28. mars 2014 #28 Skrevet 28. mars 2014 Huff ja, på sommeren etter at det har regnet er det jo et mareritt å gå ute pga alle markene! Det er bare helt j**lig å gå ute da
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #29 Skrevet 28. mars 2014 Brukte du ordbok og mente du må-på-do fobi? Har vært livredd for å gå på do helt siden jeg var liten...noen ganger går jeg uti bak trærne for å gjøre mitt..noen andre som har det sånn?? Anonymous poster hash: d28d6...0d2 emetofobi er sykelig redsel for å kaste opp. Anonymous poster hash: 7dbeb...a6b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #30 Skrevet 28. mars 2014 Edderkopper Diverse sosiale situasjoner. Jeg har problemer med å huske navn/ansikter og sliter med "smalltalk". Prøvde å bli kjent med folk i begynnelsen av skoleåret, men da det gikk opp for meg at jeg ikke kom til å huske hvem som er hvem, ga jeg opp og fikk helt angst og begynte å grine da jeg skyntet meg hjem. Vet ikke om det kan kalles en fobi, men har ikke blitt kjent med noen dette skoleåret... Anonymous poster hash: b8e20...4cc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #31 Skrevet 29. mars 2014 Huggorm fobi her. Jeg går mye ute i skog og mark med hunden min og er livredd for at hun skal bli bitt. Har blitt litt bedre enn før, da fikk jeg helt panikk dersom jeg så en, hylte og løp helt i svime bort fra stedet. Etter å ha bodd et sted med mye orm (jepp, det var SÅ kjipt i begynnelsen) så har det heldigvis gått litt over, men jeg er ikke trygg og jeg kjenner angsten kommer nå som det er vår og ormene kommer frem, grøss Anonymous poster hash: ad846...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #32 Skrevet 29. mars 2014 Har kommet meg over klaustrofobi ganske greit. Men har veldig akrofobi og ekstremt tanatofobi.Anonymous poster hash: 62505...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå