Gå til innhold

Har du en fobi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen stiller spørsmålet.

Selv har jeg emetofobi. Det er sykelig redsel for å kaste opp.

Anonymous poster hash: 7dbeb...a6b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flaggermus-fobi.

Anonymous poster hash: c59dd...bde
Skrevet

Har fobi mot klistermerker. Spesielt hvis der har kommet hår eller støv på klisteret, synes det er sygt ekkelt.

Edderkopper.

Mørket, eller rettere sagt hva som kan være i mørket :O

AnonymBruker
Skrevet

Edderkopper. Verste jeg vet.

Anonymous poster hash: f1fb9...b84

Skrevet (endret)

Arachnafobi (edderkopper) og alvorlige infeksjonssykdommer (HIV feks), har stadig mareritt om det av en eller annen grunn. Ironisk nok jobber jeg i helsevesenet... Men virker som flere kvinner i familien har angst for infeksjoner generelt sett. Så lurer på om det er arvelig.

Endret av Teeny
AnonymBruker
Skrevet

odontofobi, bedre kjent som tannlegeskrekk.

Anonymous poster hash: 650f6...534
Skrevet

Synet av denne rakkeren får meg til å skrike som en liten skolejente. Ellers ingen fobier!

post-69900-0-98875900-1395796583_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Emetofobi her også. Ikke såpass at jeg må gå til behandling for det, men såpass at det preger hverdagen min på mange områder.

Anonymous poster hash: bf57d...859
Gjest New_Girl
Skrevet

Edderkopper, slanger og hai.

Tannlege.

Høydeskrekk

Skrevet

Emetofobi og bakteriefobi (de to henger jo ganske sammen)

AnonymBruker
Skrevet

Snakke i pleum. Åpne forsamlinger. Vil heller dø enn å holde tale.

Anonymous poster hash: d87ba...7ff
Gjest New_Girl
Skrevet

Snakke i pleum. Åpne forsamlinger. Vil heller dø enn å holde tale.

Det glemte jeg å få med på min liste også. Hvordan jeg kom meg gjennom studiene er meg en gåte. Hadde konstant angst for å fremføre oppgaver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har høydeskrekk også, men først og fremst en ekstrem fobi mot ormer og slanger (som "drar med seg" ål og meitemark i samme slengen fordi de ligner litt...).

Anonymous poster hash: 2a319...d55
AnonymBruker
Skrevet

Det glemte jeg å få med på min liste også. Hvordan jeg kom meg gjennom studiene er meg en gåte. Hadde konstant angst for å fremføre oppgaver.

uh uh uh.. Ja du snakker. Vet du hva jeg gjorde? Skulle en semesteroppgave el liknende fremføres så drakk jeg alkohol for å døyve nervene..

Gjest New_Girl
Skrevet

uh uh uh.. Ja du snakker. Vet du hva jeg gjorde? Skulle en semesteroppgave el liknende fremføres så drakk jeg alkohol for å døyve nervene..

Haha, at jeg ikke tenkte på det da! Faren hadde vel vært at jeg hadde utviklet et alkoholproblem til slutt :P

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg har høydeskrekk også, men først og fremst en ekstrem fobi mot ormer og slanger (som "drar med seg" ål og meitemark i samme slengen fordi de ligner litt...).

Anonymous poster hash: 2a319...d55

Huff ja, på sommeren etter at det har regnet er det jo et mareritt å gå ute pga alle markene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...