Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg er ikke flink til å huske sanger :( Jeg husker bare refrenget i sanger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du finner sangtekster på nett om du googler dem :)

Da kan du synge akkurat hva du vil i grunn

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Men det holder i massevis, Winza. :) Ellers kan du titte pá teksten á sá á synge sangen. ;):jepp: Trenger ikke alltid á mátte kunne dem helt utenatt nár du tape® en sang. :)

Jeg mener da "recording" av sang, ikke tape®som det kan bety pá det norske vis. :lol:

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet

Men det holder i massevis, Winza. :) Ellers kan du titte pá teksten á sá á synge sangen. ;):jepp: Trenger ikke alltid á mátte kunne dem helt utenatt nár du tape® en sang. :)

Jeg mener da "recording" av sang, ikke tape®som det kan bety pá det norske vis. :lol:

Det ordet har jeg ikke hørt om før :P

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Har du ikke hórt ordet tape( r ) fór? ;)

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Men jeg mente da recording, du brukte ordet "tape" i stad, tror jeg? Eller sá jeg det kanskje feil?

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Gjorde en feil

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

*klipp*

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg abonnerte på kanalen din :)

Endret av Winza
Skrevet

Heh? Hvorfor ikke? Jeg gjorde det for å være snill, har jeg gjort noe gale nå? Typisk meg å prøve å gjøre noe snilt og så ender jeg opp med å gjøre noe gale...

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Heh? Hvorfor ikke? Jeg gjorde det for å være snill, har jeg gjort noe gale nå? Typisk meg å prøve å gjøre noe snilt og så ender jeg opp med å gjøre noe gale...

Neida, du gjorde ikke noe galt. Er ikke sá mye interessant pá youtube sida mi. ;) Men du kan klart abonnere pá det hvis du vil. :)

Men gjerne ta vekk den quoten pá youtube video'ene mine her og sá gár det bedre. Er ikke sint pá deg, har bare planer om á ta disse vekk fra her etter en stund. ;):)

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Sorry, jeg er bare i dårlig humør

Huff da, var ikke meningen. :klem1:

Skrevet

:hjerte:

Nå ble i hvert fall jeg i godt humør :)

Så hyggelig å høre på stemmen din, du er så levende og herlig!

Fikk meg til å tenke på at vi alle kunne snakket inn beskjeder og postet de her til hverandre. Det blir jo mye mer personlig :)

Godt jobbet Sunflower - du er super!!!

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Tusen Takk Wimza for at du redigerte den quote posten over der. :)

:hjerte:

Nå ble i hvert fall jeg i godt humør :)

Så hyggelig å høre på stemmen din, du er så levende og herlig!

Fikk meg til å tenke på at vi alle kunne snakket inn beskjeder og postet de her til hverandre. Det blir jo mye mer personlig :)

Godt jobbet Sunflower - du er super!!!

Hehe... Takk! :) Var mest i tulle humór i dag. ;):biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Du er helt rå, sunflowerPenguin!

• Liker 1
Skrevet

Sist gang jeg la ut opptak av at jeg sang så sa nonjuan at jeg hørte hjemme på en bar på en karaoke kveld, jeg kommer nok ikke til å legge ut opptak av at jeg synger flere ganger...

Du skulle heller være utrolig glad for at noen i det hele tatt tar seg tid til å svare høflig på det du legger ut her.

Du sier du skal melde deg på IDOL....!

Jeg er ikke ond.... er bare ærlig og sparer deg og dommerene for tiden du vil bruke

Jeg har sunget i 3 år, gått til sangtime hver annen uke, ikke engang jeg hadde meldt meg på Idol. Og ja jeg kan synge, men jeg er ikke noe Kurt Nilsen. Om du finner dette hånlig, har du et alvorlig problem.

Og til Pingvinen!!! Den stemmen der bor det noe i :) Ta sangtimer, du er flink til å artikulere :)

Og du er tøff , tøffere enn meg ;)

• Liker 2
Skrevet

Du skulle heller være utrolig glad for at noen i det hele tatt tar seg tid til å svare høflig på det du legger ut her.

Du sier du skal melde deg på IDOL....!

Jeg er ikke ond.... er bare ærlig og sparer deg og dommerene for tiden du vil bruke

Jeg har sunget i 3 år, gått til sangtime hver annen uke, ikke engang jeg hadde meldt meg på Idol. Og ja jeg kan synge, men jeg er ikke noe Kurt Nilsen. Om du finner dette hånlig, har du et alvorlig problem.

Og til Pingvinen!!! Den stemmen der bor det noe i :) Ta sangtimer, du er flink til å artikulere :)

Og du er tøff , tøffere enn meg ;)

Faen du er så jævla frekk og ekkel...

Skrevet

Faen du er så jævla frekk og ekkel...

:sjokkert:

Jeg tror du trenger å ta en liten timeout Big, vet du er i dårlig humør i dag men dette er ekstremt :nei:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...