Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet

Har du sunget eller vil synge en sang du vil andre skal høre? Da kan du poste her:)

Jeg vurderer å synge en sang å laste opp her, har dere noen alternativer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Jeg har meldt meg på idol så tenke å øve litt og legge ut opptak av at jeg synger men nå er jeg redd folk vil gjøre narr av meg og slikt/:

• 1 måned senere...
Gjest Winza
Skrevet

Ingen som tørr? Kan hende det ligger et skjult sang talent blant oss her:)

Skrevet

Hadde jeg vært litt tøffere på den biten ville jeg gjort det. En karaoke-tråd høres jo utvilsomt morsomt ut.

Gjest Winza
Skrevet

Jeg har lastet opp klipp der jeg synger på diskusjon men vet ikke om jeg tør her. Mange som ikke liker meg så jeg er dømt til å bli gjort narr av

Skrevet

Jeg har lastet opp klipp der jeg synger på diskusjon men vet ikke om jeg tør her. Mange som ikke liker meg så jeg er dømt til å bli gjort narr av

Hadde vært artig å høre deg synge da ;) Hadde jeg vært tøffere hadde jeg gjort det samme, men er ikke helt min greie.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har meldt meg på idol så tenke å øve litt og legge ut opptak av at jeg synger men nå er jeg redd folk vil gjøre narr av meg og slikt/:

Har du? Stilig! Hvis du går videre skal jeg stemme på deg! :D Jeg vil gjerne høre opptaket ditt og jeg tviler på at noen gjør narr av deg. Gjør de det banker jeg dem. :P

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Et fler som liker deg enn du tror, Sid, eh jeg mener Julian. Savner Sid-nicket jeg. Det passet så godt til deg.

Gjest Winza
Skrevet

Har du? Stilig! Hvis du går videre skal jeg stemme på deg! :D Jeg vil gjerne høre opptaket ditt og jeg tviler på at noen gjør narr av deg. Gjør de det banker jeg dem. :P

Tviler på jeg stiller opp. Jeg vet fra før jeg ille har sangstemme. Den gode herren begavet meg ikke med det:) meldte meg bare på idol for morro skyld. Skulle heller ønske jeg møtte opp til auditionen fir norske talenter. Jeg skulle fortelle vitser:)

Et fler som liker deg enn du tror, Sid, eh jeg mener Julian. Savner Sid-nicket jeg. Det passet så godt til deg.

:)
Skrevet

Du får starte! Kom igjen, post post post!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tviler på jeg stiller opp. Jeg vet fra før jeg ille har sangstemme. Den gode herren begavet meg ikke med det:) meldte meg bare på idol for morro skyld. Skulle heller ønske jeg møtte opp til auditionen fir norske talenter. Jeg skulle fortelle vitser:):)

Joooo, du må stille opp! Er helt sikker på at du kan synge. Hva slags musikk tenker du å synge?

Syns du er tøff som melder deg på. Jeg hadde aldri turt. Men nå synger jeg som ei kråke og da. :P

Så moro. :) Hadde vært gøy å se deg fortelle vitser. Meld deg på igjen neste gang da. :)

Gjest Winza
Skrevet

Humor er mer min greie men syns det er artig og gjøre min tolkning av en sang og ta det opp:). Begynte først noen måneder siden og gjør det når jeg føler for det:)

Liker du å synge?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ja forsåvidt, men jeg tør ikke synge så noen hører meg. :P Jeg synger helt grusomt nemlig. :P Turte ikke synge med i musikktimene på skolen heller siden jeg fikk høre at jeg sang falskt og dårlig. Jeg tullesynger mye da egenkomponerte "sanger" med syke tekster. :P

Gjest Winza
Skrevet

Så du hadde ikke tørt å stå forran tone, kurt, dansken og gunnar og synge?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Nei, aldri i verden. Jeg er ikke særlig tøff av meg. Men håper jeg får se deg, da skal jeg stemme på deg om dommerne sender deg videre. :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er og har ingen forventninger. Legger du ut noe skal jeg gi deg min ærlige tilbakemelding.

Gjest Winza
Skrevet

Jeg vet ihvertfall på forhånd jeg ikke er noe spesielt god men jeg synger bare sjelden gang for morro skyld så håper om jeg laster opp så kan folk heller skjønne det ikke er meningen det skal være kjempe bra men morro:)

Skrevet

Jeg vet ihvertfall på forhånd jeg ikke er noe spesielt god men jeg synger bare sjelden gang for morro skyld så håper om jeg laster opp så kan folk heller skjønne det ikke er meningen det skal være kjempe bra men morro:)

Som et vennlig råd ville jeg ikke meldt meg på idol dersom du ikke skal er god, men morsom. Da blir du bare et klipp på "worst of" rullen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...