Jessica! Skrevet 11. februar 2015 #101 Del Skrevet 11. februar 2015 Hør her ja! Herlig vibrator i stemmen din. Dette likte jeg godt Og du kommer høyt opp. Never stop, denne kunne jeg fint lene meg tilbake og faktisk nyte Jaaaa! Jeg har hørt på den sikkert 7-8 ganger nå. Hun er skikkelig fin å høre på. Elsket sangen og stemmen <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #102 Del Skrevet 11. februar 2015 Hør her ja! Herlig vibrator i stemmen din. Dette likte jeg godt Og du kommer høyt opp. Never stop, denne kunne jeg fint lene meg tilbake og faktisk nyte Jaaaa! Jeg har hørt på den sikkert 7-8 ganger nå. Hun er skikkelig fin å høre på. Elsket sangen og stemmen <3 Kan ikke annet enn å si tusen takk! Hadde faktisk ikke forventa sånne kommentarer! :o <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. februar 2015 #103 Del Skrevet 11. februar 2015 nei dette ga jeg opp.. kaaanskje jeg gjør om til youtube i morgen.. om jeg tørr. fin stemme ja Lucid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #104 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) *klipp* Endret 12. februar 2015 av SunflowerPenguin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 12. februar 2015 #105 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Vel, har allerede lagd en slags youtube video av denne ogsá. Denne var fra et Rockeband prosjekt som jeg ble med i, i lópet av 2008 en gang, tror jeg? Var noen gutter jeg kjente som spillte den musikken dere hórer, synes egentlig musikken hóres bedre ut enn hva jeg synger. Det er mye feil, mye "flaws" i det jeg synger, sá dette er "far from perfect". Det er en kristen sang, jeg skreiv teksten og var den som sang det. Dette var den eneste demo'en som vi fikk ordnet med sang i. Varte ikke lenge det bandet siden de splittet opp etter at jeg giftet meg og flyttet vekk fra Norge. Jeg er klar over at det ikke hóres kjempebra ut, men her hórer dere meg uten á tulle. [--] Edit: Vil minne pá at det var kun en slags test demo. Og helst ikke quote denne video'en videre. Takk! Du har fremdeles en veldig vakker stemme! Innspillinga er kanskje litt haltende, og rytmen i selve musikken og sangen er ikke helt samkjørt, men du har virkelig stemme! Edit; Haha.. du har stemme. No shit. Du har virkelig BRA stemme. Endret 12. februar 2015 av Lucid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 12. februar 2015 #106 Del Skrevet 12. februar 2015 Du har fremdeles en veldig vakker stemme! Innspillinga er kanskje litt haltende, og rytmen i selve musikken og sangen er ikke helt samkjørt, men du har virkelig stemme! Edit; Haha.. du har stemme. No shit. Du har virkelig BRA stemme. Takk. Det er koselig at du synes det. Ja, merket mye av de feilene i ettertid. Jeg var ná ogsá nervós under innspillinga. Ná er det vel pá tide med á ta vekk de video'ene innpá her, de har vaert ganske lenge ute i det ápne allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #107 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg glemte å høre på de sangene som ble postet her, hvordan var dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #108 Del Skrevet 18. februar 2015 De gikk sånn her: La, la, laaaa... Anonymous poster hash: 51fba...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 18. februar 2015 #109 Del Skrevet 18. februar 2015 Lurer på om dette virker nå da.. Sliter med en liten forkjølelse med separasjonsangst, så dette var det eneste opptaket jeg greide uten å hoste midt inni. Greide å holde hosten helt til slutten :D Så det er litt røft, sprekker litt ogsånn fordi jeg sitter og holder igjen en skikkelig tørr hoste. Spilt inn på mobil.. Huff, hvorfor må man alltid forsvare seg selv når det kommer til sånt? Tale 010 – Kopi.mp3 Fikk faktisk gåsehud når du gikk opp. Bravo! Neste steg nå er å kjøpe seg en mikrofon så hadde det blitt uendelig mye bedre oppå dette igjen. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 18. februar 2015 #110 Del Skrevet 18. februar 2015 Fikk faktisk gåsehud når du gikk opp. Bravo! Neste steg nå er å kjøpe seg en mikrofon så hadde det blitt uendelig mye bedre oppå dette igjen. ^^ Tusen takk :D Planen er jo å få spilt inn noen låter i studio, men da vil jeg helst spille originale låter. Har egentlig både gruppa, noen som kan redigere, låtene og studio, men de andre i gruppa mangler tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #111 Del Skrevet 18. februar 2015 Hør her ja! Herlig vibrator i stemmen din. Dette likte jeg godt Og du kommer høyt opp. Never stop, denne kunne jeg fint lene meg tilbake og faktisk nyte Du som sier du har så god greie på musikk, burde vel vite at det ikke heter vibrator? Eller var det en skrivefeil, kanskje? Men jeg er enig med deg. Du har en nydelig sangstemme, lucid Anonymous poster hash: f7921...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. februar 2015 #112 Del Skrevet 18. februar 2015 Du som sier du har så god greie på musikk, burde vel vite at det ikke heter vibrator? Eller var det en skrivefeil, kanskje? Men jeg er enig med deg. Du har en nydelig sangstemme, lucid Anonymous poster hash: f7921...3bd LOL.. Godt hun ikke har Vibrator i Halsen LMAO!!! Vibrato skal det stå.... hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #113 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) . Endret 19. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 19. februar 2015 #114 Del Skrevet 19. februar 2015 Da har jeg fått somlet meg til å konvertere noe gammelt styr.. Ble bare halve sangen ( siden jeg ikke gadd å kjøpe programvaren) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 20. februar 2015 #115 Del Skrevet 20. februar 2015 Da har jeg fått somlet meg til å konvertere noe gammelt styr.. Ble bare halve sangen ( siden jeg ikke gadd å kjøpe programvaren) 01 faraway voice.mp3 Du imponerer meg! Fantastisk stemme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 20. februar 2015 #116 Del Skrevet 20. februar 2015 Du imponerer meg! Fantastisk stemme! Tusen takk åtte år siden dette ( fysj så fort tiden går... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 21. februar 2015 #117 Del Skrevet 21. februar 2015 Da har jeg fått somlet meg til å konvertere noe gammelt styr.. Ble bare halve sangen ( siden jeg ikke gadd å kjøpe programvaren) 01 faraway voice.mp3 Wow! :o Nydelig! Du som sier du har så god greie på musikk, burde vel vite at det ikke heter vibrator? Eller var det en skrivefeil, kanskje? Men jeg er enig med deg. Du har en nydelig sangstemme, lucid Anonymous poster hash: f7921...3bd Tusen takk :D LOL.. Godt hun ikke har Vibrator i Halsen LMAO!!! Vibrato skal det stå.... hahahahaha Hahaha.. Det kunne egentlig ha vært litt gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. februar 2015 #118 Del Skrevet 22. februar 2015 Da har jeg fått somlet meg til å konvertere noe gammelt styr.. Ble bare halve sangen ( siden jeg ikke gadd å kjøpe programvaren) 01 faraway voice.mp3 Jeg håper mamma fikk tårer i øynene av å høre dette, for dette var rett og slett vakkert. Og jeg er ikke tvil i det hele tatt om at du har tatt sangtimer. Og jeg virkelig håper du gjør dette fremdeles! *klapp klapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 22. februar 2015 #119 Del Skrevet 22. februar 2015 Wow! :o Nydelig! Tusen takk Jeg håper mamma fikk tårer i øynene av å høre dette, for dette var rett og slett vakkert. Og jeg er ikke tvil i det hele tatt om at du har tatt sangtimer. Og jeg virkelig håper du gjør dette fremdeles! *klapp klapp* Tusen takk skal du ha Joda, har nok blitt noen sangtimer på meg ja Pause for tiden, litt dårlig utvalg med flinke pedagoger her jeg bor atm. Sang er vel det jeg liker best i hele verden så blir nok ikke slutt på det med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 22. februar 2015 #120 Del Skrevet 22. februar 2015 Da har jeg fått somlet meg til å konvertere noe gammelt styr.. Ble bare halve sangen ( siden jeg ikke gadd å kjøpe programvaren) 01 faraway voice.mp3 Fantastisk stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå