Gjest Winza Skrevet 11. februar 2015 #81 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg tror du trenger å ta en liten timeout Big, vet du er i dårlig humør i dag men dette er ekstremt Unnskyld meg? leser du ikke hva han sier? dette er ikke første gangen, jesus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #82 Del Skrevet 11. februar 2015 Du er helt rå, sunflowerPenguin! Takk! Og til Pingvinen!!! Den stemmen der bor det noe i Ta sangtimer, du er flink til å artikulere Og du er tøff , tøffere enn meg Det er snilt av deg á tenke sánn. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. februar 2015 #83 Del Skrevet 11. februar 2015 ok beklager nj om jeg var for hard og jeg gar vær negativ. Jeg er glad i både deg og jessica og jeg håper dere begge to får en lykkelig framtid sammen, både privat og på forumet. Jeg var ganske nervøs for å poste link av meg som sang men ja, hadet bra mine gode venner, dere er noen flotte mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 11. februar 2015 #84 Del Skrevet 11. februar 2015 ok beklager nj om jeg var for hard og jeg gar vær negativ. Jeg er glad i både deg og jessica og jeg håper dere begge to får en lykkelig framtid sammen, både privat og på forumet. Jeg var ganske nervøs for å poste link av meg som sang men ja, hadet bra mine gode venner, dere er noen flotte mennesker Du er god Winza Og du skal ha æren både for å ha opprettet denne fine tråden og for å ha vært første pioner ut med å synge i den. DET krever mot og jeg skjønner du har vært nervøs. Jeg mener det når jeg sier jeg er imponert Og du.... det er godt å ha nettvenner som deg! Ikke forsvinn.. hva er vel KG uten Winza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #85 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvordan poster man sanger som ikke er youtubevideoer her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. februar 2015 #86 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Sang 1: Sang 2:I Made me happy! Så fin stemme du har, fiine Solsikkepingvinen! ^^, Endret 11. februar 2015 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #87 Del Skrevet 11. februar 2015 I Made me happy! Så fin stemme du har, fiine Solsikkepingvinen! ^^, Sá koselig at du ogsá kom innom her peanut. Takk for komplimentet ditt ogsá! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #88 Del Skrevet 11. februar 2015 Lurer på om dette virker nå da.. Sliter med en liten forkjølelse med separasjonsangst, så dette var det eneste opptaket jeg greide uten å hoste midt inni. Greide å holde hosten helt til slutten :D Så det er litt røft, sprekker litt ogsånn fordi jeg sitter og holder igjen en skikkelig tørr hoste. Spilt inn på mobil.. Huff, hvorfor må man alltid forsvare seg selv når det kommer til sånt? Tale 010 – Kopi.mp3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #89 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Du har en nydelig stemme Lucid. Hosten din er ikke mye á merke, du taklet det skikkelig bra synes jeg. Synes ogsá at du spiller fint piano til sangen, hvis det er deg som spiller pá det mens du synger? Endret 11. februar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #90 Del Skrevet 11. februar 2015 Du har en nydelig stemme Lucid. Hosten din er ikke mye á merke, du taklet det skikkelig bra synes jeg. Synes ogsá at du spiller fint piano til sangen, hvis det er deg som spiller pá det mens du synger? Tusen takk! Nei, spiller desverre ikke noe instrument, så jeg juksa litt med denne; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 11. februar 2015 #91 Del Skrevet 11. februar 2015 Lurer på om dette virker nå da.. Sliter med en liten forkjølelse med separasjonsangst, så dette var det eneste opptaket jeg greide uten å hoste midt inni. Greide å holde hosten helt til slutten :D Så det er litt røft, sprekker litt ogsånn fordi jeg sitter og holder igjen en skikkelig tørr hoste. Spilt inn på mobil.. Huff, hvorfor må man alltid forsvare seg selv når det kommer til sånt? Tale 010 – Kopi.mp3 Herregud så flink du er! Jeg sitter helt ærlig med tårer i øynene jeg.. for en fantastisk stemme! Skal jeg gifte meg hadde jeg likt å leie inn deg til å synge for meg, elsker det jeg hørte her. Får bare lyst til å trykke repeat igjen og igjen *helt sant* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #92 Del Skrevet 11. februar 2015 Herregud så flink du er! Jeg sitter helt ærlig med tårer i øynene jeg.. for en fantastisk stemme! Skal jeg gifte meg hadde jeg likt å leie inn deg til å synge for meg, elsker det jeg hørte her. Får bare lyst til å trykke repeat igjen og igjen *helt sant* Wow! tusen takk! :o :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #93 Del Skrevet 11. februar 2015 Tusen takk! Nei, spiller desverre ikke noe instrument, så jeg juksa litt med denne; Den er helt grei. Du har tydelig en flott sangstemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #94 Del Skrevet 11. februar 2015 Den er helt grei. Du har tydelig en flott sangstemme. Tusen takk! :D Hørte på videoene dine også forresten, ble litt forvirra først, og så begynte du å synge! Damn! Du har en vakker stemme, skulle gjerne ha likt å høre deg synge med musikk til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. februar 2015 #95 Del Skrevet 11. februar 2015 skulle gjerne delt en sang jeg, men jeg får ikke lov til å laste opp filformatet. .m4p noen som vet hvordan ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #96 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) skulle gjerne delt en sang jeg, men jeg får ikke lov til å laste opp filformatet. .m4p noen som vet hvordan ? Søk m4a mp3 i google, så får du opp en side som konverterer fila om til mp3, nest øverste link. Måtte gjøre det samme Edit; så at det var en bokstav i forskjell der, men se om du finner en tilsvarende side om denne ikke støtter filformatet du har. Endret 11. februar 2015 av Lucid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. februar 2015 #97 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Tusen takk! :D Hørte på videoene dine også forresten, ble litt forvirra først, og så begynte du å synge! Damn! Du har en vakker stemme, skulle gjerne ha likt å høre deg synge med musikk til! Jeg har en demo sang med musikk til, men har merket en del feil der nár jeg synger sá jeg vet ikke om jeg tórr. Da tuller jeg ikke i denne da, de jeg viste frem ná var jo en blanding av tull og vanlig stemme. Men kanskje jeg kan próve á vise det fram. Det er med kristen tekst da, sá kanskje det fár folk til á bli mer opprórt da ogsá. Synes ikke stemmen min er vakker, men takk for komplimentet. Endret 11. februar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 11. februar 2015 #98 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg har en demo sang med musikk til, men har merket en del feil der nár jeg synger sá jeg vet ikke om jeg tórr. Da tuller jeg ikke i denne da, de jeg viste frem ná var jo en blanding av tull og vanlig stemme. Men kanskje jeg kan próve á vise det fram. Det er med kristen tekst da, sá kanskje det for folk til á bli mer oppro'rt da ogsá. Jaaaaa, legg den inn søta.. jeg blir i sååå godt humør nå av alle disse talentfulle sangerinnene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 11. februar 2015 #99 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg har en demo sang med musikk til, men har merket en del feil der nár jeg synger sá jeg vet ikke om jeg tórr. Da tuller jeg ikke i denne da, de jeg viste frem ná var jo en blanding av tull og vanlig stemme. Men kanskje jeg kan próve á vise det fram. Det er med kristen tekst da, sá kanskje det fár folk til á bli mer opprórt da ogsá. Synes ikke stemmen min er vakker, men takk for komplimentet. Jo, legg det inn! Vil gjerne høre deg synge skikkelig! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 #100 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Lurer på om dette virker nå da.. Sliter med en liten forkjølelse med separasjonsangst, så dette var det eneste opptaket jeg greide uten å hoste midt inni. Greide å holde hosten helt til slutten :D Så det er litt røft, sprekker litt ogsånn fordi jeg sitter og holder igjen en skikkelig tørr hoste. Spilt inn på mobil.. Huff, hvorfor må man alltid forsvare seg selv når det kommer til sånt? MP3 Hør her ja! Herlig vibrato i stemmen din. Dette likte jeg godt Og du kommer høyt opp. Never stop, denne kunne jeg fint lene meg tilbake og faktisk nyte Endret 18. februar 2015 av NonJuan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå