Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #21 Del Skrevet 7. november 2014 En liten oppdatering, jeg dro aldri til den idol audition Jeg har sunget et par sanger og tatt opptak av det men det er for morro skyld så om noen vil le på bekostning av meg kan jeg gjerne laste dem opp Jeg ler godt av dem selv når jeg hører på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #22 Del Skrevet 9. november 2014 Legg ut om du tør og vil Vi andre kan kanskje lese inn en hilsen til hverandre vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #23 Del Skrevet 9. november 2014 Legg ut! Selv eelsker jeg å synge, men når jeg hører meg selv på opptak grøsser jeg. Når jeg synger for meg selv eller til musikk føler jeg ikke jeg høres så ille ut men Kanskje jeg legger ut om flere gjør!? Hahah uff :fnise: Anonymous poster hash: e0679...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. november 2014 #24 Del Skrevet 9. november 2014 Legg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #25 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Har et par sanger jeg allerede har syngt men kan legge ut den jeg sang i går Vet det ikke er særlig bra men kan la dere se og høre for dere selv Endret 11. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 11. november 2014 #26 Del Skrevet 11. november 2014 Så herlig Du er skikkelig tøff altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #27 Del Skrevet 11. november 2014 Takk Vet det ikke er så bra men jeg syns det er gøyt og hyggelig å synge Misunner dem med slike gudommelige sangstemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 11. november 2014 #28 Del Skrevet 11. november 2014 Tøft! Moro å høre! Meld deg på neste års idol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #29 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg meldte meg på i idol i år faktisk men feiga ut, ser ikke poenget med å dumme meg ut, jeg har sett folk med faktisk god stemme som ikke har gått videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #30 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Har noen noen forslag på neste sang jeg skal synge? Kan være en hvilken som helst sang, alt i fra disney sanger til 40 talls sanger Endret 12. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. november 2014 #31 Del Skrevet 12. november 2014 Hei, Jeg skal være ærlig med deg. Jeg ville heller satset på en Karaokebar i Spania Jeg ville nok tatt et par tre 30 sangtimer først, ikke vondt ment Jeg har sunget i mange år selv og har en helt ok stemme. Men jeg ville aldri i verden meldt meg på idol ALDRI Hva vil du oppnå med dette? Sånn det er i dag ville jeg tråkket på BUZZ knappen Men for all del syng masse, hver dag. Men ta noen sangtimer og bli ledet i rett retning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #32 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg sa i tidligere innlegg at jeg vet jeg ikke er god men brukere ville fortsatt jeg skulle laste opp Jeg synger for morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. november 2014 #33 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg sa i tidligere innlegg at jeg vet jeg ikke er god men brukere ville fortsatt jeg skulle laste opp Jeg synger for morro Veldig bra at du gjør det, det er det sang er. Man skal synge fordi det er moro :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #34 Del Skrevet 12. november 2014 Liker du å synge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. november 2014 #35 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har tatt utallige sangtimer, og kan si jeg kan synge. Men overhode ikke noe IDOL faktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #36 Del Skrevet 12. november 2014 Du kan prøve å melde deg på da og se om du kommer videre Da hadde du fått møtt dommerne og stian ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. november 2014 #37 Del Skrevet 12. november 2014 Du kan prøve å melde deg på da og se om du kommer videre Da hadde du fått møtt dommerne og stian ihvertfall Haha.... Nei har ikke noe interesse av å møte Stian Blipp... lol Men hadde gjerne tatt en fisketur med Kurt Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #38 Del Skrevet 12. november 2014 Hvem vil ikke møte stian? Han er så enerigi bumpen og blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2015 #39 Del Skrevet 31. januar 2015 Har et par sanger jeg allerede har syngt men kan legge ut den jeg sang i går Vet det ikke er særlig bra men kan la dere se og høre for dere selv downtown mp333.mp3 Gud så ræva det er når jeg hører på den en gang til, blir så flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #40 Del Skrevet 31. januar 2015 Du er i hvert fall tøff som tør God innsats Anonymous poster hash: 7e3d6...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå