Gå til innhold

Syns du denne personen er deilig?

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har jeg gått gjennom alle innleggene her og dette mennesket var det fineste.

Nå liker jo jeg menn da, men der var det ingen kjekke, gitt.

Anonymous poster hash: 3f8d4...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått gjennom alle innleggene her og dette mennesket var det fineste.

Nå liker jo jeg menn da, men der var det ingen kjekke, gitt.

Jeg syns ikke hun er fin

Ha! Angelo rosetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vært lam i halve ansiktet så veldig lenge og at jeg synes hun har et guttepreget ansikt som gjør henne ikke-attraktiv i mine øyne har ingenting å gjøre med hjernesvulsten hennes. Hun har for min del aldri vært særlig deilig, hverken før eller etter operasjonen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vært lam i halve ansiktet så veldig lenge og at jeg synes hun har et guttepreget ansikt som gjør henne ikke-attraktiv i mine øyne har ingenting å gjøre med hjernesvulsten hennes. Hun har for min del aldri vært særlig deilig, hverken før eller etter operasjonen hennes.

2 år er veldig lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns ikke hun er fin

Ha! Angelo rosetta

Hun er ikke sånn type verdens vakreste, men det var det beste bidraget i hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år er veldig lenge

Synes du? Ja, da er vi vitterlig forskjellig!

Og jeg har kjent til Lisa Tønne i minst 10 år, så vet veldig godt hvordan hun ser ut. Og for all del, dama er ikke stygg, men jeg synes hun har gutteaktige trekk og appellerer ikke til meg. Teit av deg å dra inn at hun har lammelser i halve ansiktet og at derfor er det slemt å mene at hun ikke er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Ja, da er vi vitterlig forskjellig!

Og jeg har kjent til Lisa Tønne i minst 10 år, så vet veldig godt hvordan hun ser ut. Og for all del, dama er ikke stygg, men jeg synes hun har gutteaktige trekk og appellerer ikke til meg. Teit av deg å dra inn at hun har lammelser i halve ansiktet og at derfor er det slemt å mene at hun ikke er deilig.

2 år er ekstremt lenge å være lam i halve ansiktet, du kan prøve å forestille deg selv hvor jævlig det må være for henne, stakkars dame. Hun er så talentfull at hun ikke fortjener dette, se på ali reza du vist du ikke tror på meg at hun er talentfull, beste jalla komi serie ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke sånn type verdens vakreste, men det var det beste bidraget i hele tråden.

Beste? da har du ikke sjekket de andre, nesten alle andre damene er mye finere enn henne. Aldri likt den føflekken hun har på trynet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du klar over at han du postet link til bilde av er fra home and away?

Anonymous poster hash: 23112...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du klar over at han du postet link til bilde av er fra home and away?

Anonymous poster hash: 23112...a4d

Eh, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Beste? da har du ikke sjekket de andre, nesten alle andre damene er mye finere enn henne. Aldri likt den føflekken hun har på trynet

Joda, jeg så på alle de andre, men dette var det nærmeste jeg kom det jeg synes er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 år er ekstremt lenge å være lam i halve ansiktet, du kan prøve å forestille deg selv hvor jævlig det må være for henne, stakkars dame. Hun er så talentfull at hun ikke fortjener dette, se på ali reza du vist du ikke tror på meg at hun er talentfull, beste jalla komi serie ever

Men hva har dette å gjøre med trådens tema? Skal jeg si at folk er deilige ut av sympati for fysiske eller psykiske lidelser/sykdommer? Og hvor har du det i fra at jeg ikke synes hun er talentfull? Jeg synes hun er veldig talentfull og har sett Ali. Synes fortsatt IKKE HUN ER DEILIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har dette å gjøre med trådens tema? Skal jeg si at folk er deilige ut av sympati for fysiske eller psykiske lidelser/sykdommer? Og hvor har du det i fra at jeg ikke synes hun er talentfull? Jeg synes hun er veldig talentfull og har sett Ali. Synes fortsatt IKKE HUN ER DEILIG.

Du sa to år ikke er lenge, hvordan hadde det innlegget noe med tråden å gjøre? Bake til topic nå, tråden handler om hvem som er deilig ikke hvem som er talentfull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...