Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #121 Del Skrevet 21. juni 2004 Ikke vil jeg ha en mann som ønsker en yndig liten kvinne heller, jeg trenger en mann som takler en sterk og selvstendig kvinne. Det er da ikke noe i veien for å være alt det på en gang, det trenger ikke være noen selvmotsigelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2004 #122 Del Skrevet 21. juni 2004 nei, det trenger ikke være noen selvmotsigelse, men jeg personlig kan ikke finne en som ønsker en yndig liten kvinne, fordi jeg ikke er og aldri vil bli noen yndig liten kvinne, men jeg trenger en som takler en sterk, selvstendig kvinne. Ønsker han i tillegg en som er yndig så er han feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #123 Del Skrevet 21. juni 2004 Ble plutselig litt i tvil hva yndig betyr, så jeg sjekka ordboka. Det betyr søt og bedårende. Og bedårende betyr fortryllende og sjarmerende. Jepp, det er meg. Jeg er ganske fortryllende og sjarmerende, om jeg skal si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2004 #124 Del Skrevet 21. juni 2004 jepp, du er nok nærmere yndig en jeg noengang kommer til å bli! og også sterk og selvstendig, så da går det jo bra. selv må jeg nok leve uten yndig men med sterk og selvstendig, og smekker selvsagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #125 Del Skrevet 21. juni 2004 Det duger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juni 2004 #126 Del Skrevet 21. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. juni 2004 #127 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg liker ikke løsaktige menn. faan altså jeg som trodde jeg hadde sjans på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2004 #128 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har hatt mange flere, og har ikke hatt nok enda! for min del!! Skal forhåpentligvis også få enda fler!!! *singel-aline krysser fingre og tær for at hun noengang skal få oppleve sex igjen* Meg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betty boo Skrevet 22. juni 2004 #129 Del Skrevet 22. juni 2004 JEG ER 26 OG HAR HATT 15 STK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå