Gå til innhold

Er dette moderat eller mye? (antall sexpartnere)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Ikke vil jeg ha en mann som ønsker en yndig liten kvinne heller, jeg trenger en mann som takler en sterk og selvstendig kvinne. :tunge1:

Det er da ikke noe i veien for å være alt det på en gang, det trenger ikke være noen selvmotsigelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, det trenger ikke være noen selvmotsigelse, men jeg personlig kan ikke finne en som ønsker en yndig liten kvinne, fordi jeg ikke er og aldri vil bli noen yndig liten kvinne, men jeg trenger en som takler en sterk, selvstendig kvinne. Ønsker han i tillegg en som er yndig så er han feil for meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ble plutselig litt i tvil hva yndig betyr, så jeg sjekka ordboka. Det betyr søt og bedårende. Og bedårende betyr fortryllende og sjarmerende.

Jepp, det er meg. Jeg er ganske fortryllende og sjarmerende, om jeg skal si det selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jepp, du er nok nærmere yndig en jeg noengang kommer til å bli! og også sterk og selvstendig, så da går det jo bra.

selv må jeg nok leve uten yndig men med sterk og selvstendig, og smekker selvsagt!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
Jeg har hatt mange flere, og har ikke hatt nok enda! for min del!!

Skal forhåpentligvis også få enda fler!!! :sjarmor:

*singel-aline krysser fingre og tær for at hun noengang skal få oppleve sex igjen*

Meg å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...