Gå til innhold

Er dette moderat eller mye? (antall sexpartnere)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 og har hatt 101 sexpartnere. :)

Alvorlig talt, hvem bryr seg?

Og hvem for greie på det?

Pleier du å gå runt å si: hei jeg heter ******* og jeg har hatt 7 sexpartnere!

Det er kun deg selv som vet hvor din grense går.

Hva andre sier er uvesentlig, som den ene her som bare skulle ha 10,

litt trist hvis nr. 11 er drømmeprinsen.

Ta livet som det kommer, grip de sjangsene som blir deg tilbudt og

du kommer til å få en fin pensjonisttilværelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinne28

Hvis du er seriøs "Lille Mor", med at du er 16 år og har hatt 101 sex-partnere, vil jeg si din atferd er promiskuøs, løsaktig og billig ("horete").

Det spiller en rolle jo, fordi det sier noe om deg at du har hatt SÅ mange (allerede.) Det vitner om dårlig karakter og moral.

Hvis jeg var mann ville jeg ikke tatt i deg med en klype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: he,he :sjarmor:

Jammen godt du ikke er mann da!

For da hadde jeg jo gått glipp av en! :roll:

Det var ironi !

Poenget mitt var: ingen andre en meg har noe med hvor mange

jeg har hatt meg med.

Jeg driter i hva andre mener, det burde også trådstarter.

Snakker om dårlig moral!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min respekt for menn og kvinner som har seg i hytt og pine (ONS, elskerinner/elskere osv.) daler ned til omtrent 0.

...

En slik holdning forteller meg at her har jeg å gjøre med en overfladisk person som er noe usikker på seg selv og har uklare personlig mål for seg selv. Slik folk vil ikke jeg ha noe med å gjøre seriøst.

...

Folk som har /har hatt usigelig mange sex-partnere...på meg virker de noe enkle og overfladiske.

Vel vennen, vi trenger nok ikke din respekt heller, personlig så omgåes jeg bare med mennesker som ikke er så sneversynte og fordømmende at de tror de sitter med fasiten på hvordan alle skal leve livet sitt "riktig". :wink:

Og utifra din dømning av mennesker som velger å ha mye sex (overfladiske, usikre, enkle og med uklare mål....) så tror jeg faktisk ikke du kjenner EN person som er annerledes en deg selv på den fronten, og derfor dømmer dem til dette fordi det skremmer deg at andre mennesker kan være så annerledes en deg selv. Det tryggeste vi gjøre med det som er annerledes, er å fordømme det og se på det som sykt og svakt? sant? :roll:

Vel, som sagt så trenger ihvertfall ikke jeg vennskap og respekt fra så sneversynte og arrogante mennesker, så da liker ikke du slike som meg også liker ikke jeg slike som deg, og da kommer vi jo ganske greit utav det da! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
hot-heite aline er på banen igjen!! :sjarmor::kyss:

:plystre:

vil du finne på noe i natt..

gå en måneskinnstur feks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du finne på noe i natt..

gå en måneskinnstur feks. :wink:

AAAALDRI!!!! :sjokk::sjokk:

Jeg så på Ricki Lake i går om folk som møter folk på nettet, ALLE mannfolk på nettet er gærninger!!! :Nikke::tunge1:

Men uansett asså, jeg har bursdag i morra og begynner feiringa i dag og holder på helt frem til søndag!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor: så det er litt travelt i natt!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært litt av en diskusjon ja...hehe ...

Jeg syns det blir for idiotisk å bry seg borti hvor mange sexpartnere andre har hatt, det har man rett og slett ikke noe med.

Hvor mange sexpartnere jeg har hatt er noe jeg ikke gidder å fortelle til noen - ikke fordi jeg skammer meg over det, for det gjør jeg absolutt ikke, men fordi det finnes så mange rundt omkring som absolutt skal dra det fram som noe negativt.

Men altså - er man glad i sex og ikke har noen partner så er det da helt greit at man har en fucking good friend eller ONS. Man er da ikke noe dårlig menneske pga det.

:)

Kjenner jeg blir dårlig av folk som absolutt skal dømme folk utfra ting de absolutt ikke har noe med. :roll:

Men - det er heller ikke noe galt i ikke å ville ha ONS eller sex utenfor forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

AAAALDRI!!!! :sjokk::sjokk:

Jeg så på Ricki Lake i går om folk som møter folk på nettet, ALLE mannfolk på nettet er gærninger!!! :Nikke::tunge1:

Men uansett asså, jeg har bursdag i morra og begynner feiringa i dag og holder på helt frem til søndag!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor: så det er litt travelt i natt!! :danse:

jeg er gæærn ja

bare spør grønnski.

men jeg tror du er gæærn også

det er derfor jeg vil ha deg med på måneskinnstur og slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 3llie
Jeg er jente' date=' 27 år gammel, og har totalt hatt 10 sexpartnere. Dette er inkludert tre seriøse forhold, et par elskere, og ONS. Lite er det vel ikke, men er det moderat eller mye...?[/quote']

Det er vel akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...