Gå til innhold

Er dette moderat eller mye? (antall sexpartnere)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...Folk har faktisk spurt om jeg er homo' date=' helt seriøst, når jeg ikke har tatt med meg damer hjem. Så det var ikke noe annet enn det ;).[/quote']

:sjokk::sjokk: går det an???

men der er vi inne på akkurat det, at man må prøve å akseptere og respektere andre sine valg, uten å dømme dem utfra hva man selv velger.

Det blir for dumt begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Jeg ville bare slå et slag for oss litt mindre "kule". ...

Og du, kule var IKKE blandt det jeg tenkte på når jeg nevnte vi pleide å bli kalt diverse altså!!

Tror ikke at verken andre eller oss selv ser på oss som kulere, vi har bare tatt andre valg, som passer oss. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Har ikke sagt noe på at folk vil ha mange sexpartnere. Jeg ville bare slå et slag for oss litt mindre "kule". Folk har faktisk spurt om jeg er homo' date=' helt seriøst, når jeg ikke har tatt med meg damer hjem. Så det var ikke noe annet enn det ;).[/quote']

hoho, folk har trodd det om meg og, og jeg har da svart: "kanskje det. Har det noe å si?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul er heller ikke ord jeg tenker på. (man føler seg ikke alltid like kul "dagen derpå").

Man er forskjellige, slik er det bare. En viktig ting er å respektere forskjellene, da kan selv den mest "utagerende" og den minst "utagerende" være beste venner...

Man trenger ikke å forstå hvorfor bestandig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...En viktig ting er å respektere forskjellene' date=' da kan selv den mest "utagerende" og den minst "utagerende" være beste venner... [/quote']

jepp, min bestevenninde har kun hatt sex med mannen sin, og kommer antagelig aldri til å ha noen flere, men verken hun eller jeg tenker da på det noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! Slik er det i min venninnegjeng også. Vi er forskjellige fra hverandre, både i stil og i meninger om så mangt. Men vi er bestisser allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Det er nå så. Men at man nødvendigvis skal være homo fordi man ikke drar med damer hjem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jojo, men gidder liksom ikke å gjøre noe med andres fordommer, annet enn å mobbe dem for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Respekten daler

Min respekt for menn og kvinner som har seg i hytt og pine (ONS, elskerinner/elskere osv.) daler ned til omtrent 0.

Dersom jeg blir kjent med en mann og får vite at han er en "bruker" av kvinner med et høyt antall sex-partnere bak seg, bidrar det til mitt inntrykk av ham som person og menneske. Og ikke i positiv retning.

En slik holdning forteller meg at her har jeg å gjøre med en overfladisk person som er noe usikker på seg selv og har uklare personlig mål for seg selv. Slik folk vil ikke jeg ha noe med å gjøre seriøst.

Det samme gjelder en dame. Hvis jeg skulle bli kjent med nye venninner og de har en holdning om at jo flere menn desto bedre, og som er helt avhengige av sex, vi jeg miste noe av respekten for dem.

Folk som har /har hatt usigelig mange sex-partnere...på meg virker de noe enkle og overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Folk som har /har hatt usigelig mange sex-partnere...på meg virker de noe enkle og overfladiske.

Har du dette inntrykket av dem FØR du vet hvor mange de har ligget med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Respekten daler

Nei Poirot,det er ikke slik at jeg liker en person som menneske først, men plutselig ikke liker den mer bare pga. mange sex-partnere. Det er ikke SÅ sort/hvitt. Det jeg sier er at jeg isåfall vil se personen i et "annet" lys.

Jeg falt veldig for innleggene til både Rattlesnake og Tom Krus på denne tråden. Jeg håper inderlig selv på å finne rett mann neste gang: måtte han ha samme holdning som de 2!!! :) Jeg har en skikkelig respekt for menn som har et bevisst forhold til kvinner og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Mary (ikke lesbe)

Sannheten er vel at jomfruer eller nesten-jomfruer (over en viss alder) skremmer både menn og kvinner mer enn de som har hatt mange...

Eller hva?

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barbara Jean

Nei, ærlig talt, "Mother Mary", hvorfor skulle de det? :klø:

*De som har hatt få sexpartnere (og vært trofaste), kan være stolte av det. Det er da ikke om å gjøre å være så billig og løs som overhodet mulig er det vel?

*De som er jomfruer OG er "eldre" over en viss alder: dem er det vel ikke så mange av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Mary

*De som er jomfruer OG er "eldre" over en viss alder: dem er det vel ikke så mange av?

Kanskje flere enn du aner?

Poenget er at ingen snakker om å ha null eller omtrent null erfaring, for da er man rar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis noen voksne mennesker har null erfaring med sex, OG ønsker erfaring- da kan de jo bare drikke litt, gå u tpå byen og få seg litt erfaring da!

De må jo gjøre NOE selv for å få litt seksuell erfaring. Den kommer ikke bare ned fra himmelen heller. Vi andre pynter oss, går ut på byen og prøver å treffe folk. Da kan det bli noe på oss. De som ikke har erfaring må gjøre noe med det hvis det ikke trives.

Derimot de med null erfaring, som heller ikke ønsker noe erfaring, vel, dem om det. Jeg hadde ikke syntes det hadde vært merkelig, hvis en mann fortalte meg at han ikke har erfaring. Jegville jo ha spurt hvorfor, men ikke stusset noe videre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaring kan jo ikke måles i antall sex-partnere.... :roll:

Jeg har jo kun hatt en sexpartner, men jeg vil da vel kalle meg erfaren alikevell....

Og de som har "null erfaring" - det kan jo være at en ser på sex som noe verdifult som en bare vil dele med personer som en har noe SERIØST sammen med.

Ser ikke noe galt i det, vel.

(Men jeg fordømmer ikke de som har hatt "mange" sexpartnere, altså - bare for å ha sagt det) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke helt Magdalena
Hvis noen voksne mennesker har null erfaring med sex, OG ønsker erfaring- da kan de jo bare drikke litt, gå u tpå byen og få seg litt erfaring da!

De må jo gjøre NOE selv for å få litt seksuell erfaring. Den kommer ikke bare ned fra himmelen heller. Vi andre pynter oss, går ut på byen og prøver å treffe folk. Da kan det bli noe på oss. De som ikke har erfaring må gjøre noe med det hvis det ikke trives.

Derimot de med null erfaring, som heller ikke ønsker noe erfaring, vel, dem om det. Jeg hadde ikke syntes det hadde vært merkelig, hvis en mann fortalte meg at han ikke har erfaring. Jegville jo ha spurt hvorfor, men ikke stusset noe videre med det.

Ærlig talt, det høres ut som byen er et sted man drar til, stiller seg opp og får tildelt en sexpartner. Så kynisk og billig.

Kan umulig være noe ok sted å få sine tidlige erfaringer..

Ikke det jeg ville gjort. Satse på kjæreste i stedet kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hehe..

Jeg må le av kommentaren til "Ikke helt Magdalena"..."stiller seg opp på byen for å få utdelt en sexpartner"

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Ganske morsomt...jeg ser dem for meg stå på rad og rekke :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...