Gå til innhold

Er dette moderat eller mye? (antall sexpartnere)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hakke fått noen streker på lenge jeg, men guuud så mange potensielle strek-lagere jeg så i løpet av helga!!! :wow:

Det var ikke så veldig bra så jeg tenker det blir en halv strek. Etter gårdagens elleville lunsj sammen med jentene blir han nok bare nevnt som "brøleren" fra nå av... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokk::sjokk::sjokk:

:grinele:

og grattis til GreenSky!! :D

Ja grattis Greeny.

Aline. Slike "dagen-derpå-lunsjer" er akkurat slik som smileyen. Hysterisk morsomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Etter å ha lest dagens innlegg i denne tråden, så er det ikke lenger kvinner med lengre utdanning eller bedre betalt jobb som skremmer meg, men kvinner med et mer utagerende sexliv (det skal ikke så mye til for tiden da) :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Etter å ha lest dagens innlegg i denne tråden' date=' så er det ikke lenger kvinner med lengre utdanning eller bedre betalt jobb som skremmer meg, men kvinner med et mer utagerende sexliv (det skal ikke så mye til for tiden da) :roll::wink:[/quote']

Næmmen, dakar! :trøste: Skal jeg trøste deg litt!? :sjarmor::sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest dagens innlegg i denne tråden' date=' så er det ikke lenger kvinner med lengre utdanning eller bedre betalt jobb som skremmer meg, men kvinner med et mer utagerende sexliv (det skal ikke så mye til for tiden da) :roll::wink:[/quote']

Vi som er så snille..... og festlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Jeg er 24 og har hatt to partnere. Begge seriøse forhold, ingen elskerinner eller one night stands. Jeg er visst ganske utrendig jeg da.. :roll: Rett og slett en kjedelig person som håper det ikke blir noe flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og har hatt to partnere. Begge seriøse forhold' date=' ingen elskerinner eller one night stands. Jeg er visst ganske utrendig jeg da.. :roll: Rett og slett en kjedelig person som håper det ikke blir noe flere...[/quote']

du-da, man er verken utrendy når man har få eller horete når man har flere da skjønner du!! :fy:

men vi som har hatt flere en bare ett par seriøse er ganske vant til at vi blir omtalt som både det ene og det andre. Vi sier ikke noe om hvordan de som har hatt få er, i motsetning til endel av den gruppen som dømmer oss til både det ene og det andre for våres valg av liv!!

Så når vi endelig oppdager at det faktisk er flere av oss, og de heller ikke skammer seg eller opplever seg selv som promiskuøse, horete sklier, så joiner vi litt sammen og ler litt av oppfattelsene om "oss". :wink:

Folk må tåle at vi faktisk ikke verken skammer oss eller angrer på våre valg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antall sexpartnere i forhold til alder blir litt uinteressant å diskutere. Det er vel egentlig antall faste partnere og varigheten av forholdet som har betydning. Jeg har vært singel store deler av livet, og har hatt 15 -16 sexpartnere. Det er ikke mye når de har vært spredt over ganske mange år... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Jeg har da hverkan kalt noen det ene eller det andre. Men for meg høres ti ekstremt mye ut. Folk lever som de vil, men jeg kan ikke skjønne at sex blir så veldig fint når man har prøvd så veldig mange. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ligge med noen uten noen følelser. Da tar jeg meg heller en runk. Sex med seg selv er forøvrig veldig undervurdert, det er tross alt sex med en man er glad i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa da ikke at DU hadde sagt det Rattlesnake!! Jeg sa at vi er ganske vant til å få beskjed om hvordan vi er siden vi faktisk har VALGT å ha den mengden seksualpartnere vi har!!

Jeg er for glad i sex til at jeg kun skulle hatt sex i seriøse forhold, da jeg har hatt mange perioder som ung, nysgjerrig og singel.

Har sex med meg selv i tillegg jeg, så det er ikke undervurdert fra min side!! :wink:

Vi må klare å være respektfulle ovenfor andres valg, uansett om vi forstår dem eller ville tatt de samme valgene selv eller ikke!

Jeg dømmer da ingen for å ha få partnere, jeg forstår det ikke, for slik er ikke jeg, men jeg har da ingen problemer med å forstå at andre er annerledes og ønsker andre ting?

Hva er det som gjør det vanseklig å forstå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da hverkan kalt noen det ene eller det andre. Men for meg høres ti ekstremt mye ut. Folk lever som de vil' date=' men jeg kan ikke skjønne at sex blir så veldig fint når man har prøvd så veldig mange. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å ligge med noen uten noen følelser. [/quote']

Vi tenker likt vi. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Har ikke sagt noe på at folk vil ha mange sexpartnere. Jeg ville bare slå et slag for oss litt mindre "kule". Folk har faktisk spurt om jeg er homo, helt seriøst, når jeg ikke har tatt med meg damer hjem. Så det var ikke noe annet enn det ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Hm jeg vet ikke helt hvorfor' date= men jeg trodde først at du, slangen var jente, jeg! :P

Jeg har mine feminie, myke sider jeg og :). Men jeg er ikke jente nei, ikke har jeg råd til å bli det heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...